Ekonomika
Zpět na článek
Dvacet procent prodejů automobilky Hyundai letos v Evropě představují elektromobily
20 komentářů
Arese
Arese
....ale ať tento poraženecký přístup laskavě nevnucuje normálním evropským motoristům! 😲 😲 😲 😒 :no:
AdalbertoSarto
V článku jsem nenalezl info jestli se jedná pouze o čisté BEV. Automobilky v rámci propagace ekodemence rady míchají pohony a kde jaky jakože hybrid vykazuji ve statistikach jako BEV.
Roland Von Wagen
Já jsem za celý svůj život potkal dva elektrické Hyundaie. I kdyby se oba prodali letos a mělo to být 20 % prodejů, tak to potěš koště. Ta automobilka je víc v ho*nech než bych si mohl přát :yes:
PowerHouse
je dražší I20 za 280 000, aby dotoval ten Ioniq?
Asi jo, když tato hláška má nejvíce plusů.
Asi jo, když tato hláška má nejvíce plusů.
ericn
JJ, koukal jsem na CarSalesDatabase, ale zatím tam nejsou čísla za 2022 u EV´s. To že si automobilky dávají Hybridy do Elektra je normální, aby nafoukly tu elektrobublinu 😒]
Navíc elektro je hned skladem (v ČR to nikdo nechce) a na normální auto se čeká víc jak rok 😉 Taky uměle vyvolaný problém, automobilky upřednostňují elektro díky pokutám za emise, je jim fuk a co chce zákazník, snaží se masírkou mu to natlačit 😉
Navíc elektro je hned skladem (v ČR to nikdo nechce) a na normální auto se čeká víc jak rok 😉 Taky uměle vyvolaný problém, automobilky upřednostňují elektro díky pokutám za emise, je jim fuk a co chce zákazník, snaží se masírkou mu to natlačit 😉
Oscar_Romero
Započítání PHEV mezi elektromobily je už normální, nedobíjecí hybridy by tam být správně neměly, ale mně je to vlastně jedno. Když zmrzačíš prodej spalováků, což se v EU děje, tak můžeš dosáhnout jakýchkoliv čísel, jak ten celkový trh klesne. Vyjímkou může být jen třeba Norsko, kde je to komedie ropného království hrající si na pravověrné grínpissy.
Meky
Keď cena bežného spaľovacieho vozidla s automatom atakuje 30000 €, pričom ide o slabý benzín, alebo pomaly a hlučný diesel, tak prečo si nepriplatit pár tisíc za teslu alebo ev6??
A zároveň to mat bez čakania?
A o tom to je.
Bežne auta nie sú (aj na Dacie sa čaká), su drahé . EV už tak zasadne drahšie nie su.
Že si ich nemôže dovoliť bežný človek?
To nikoho nezaujíma.
A zároveň to mat bez čakania?
A o tom to je.
Bežne auta nie sú (aj na Dacie sa čaká), su drahé . EV už tak zasadne drahšie nie su.
Že si ich nemôže dovoliť bežný človek?
To nikoho nezaujíma.
frite
autoforum jsou parlrntni listy automobilové žurnalistiky.
I čtenáře mají plus mínus identické..
I čtenáře mají plus mínus identické..
IPace
ICE je dost, cekacky jsoujen na nesmyslne konfugurace, a jak vime ve zdejsi diskuzi si vsichni potrebuji naklikat v konfiguratoru maximalni vybavu co naklikat jde
minulej tyden jsem prebiral do firmy 2 nova auta, a prodejce mel parkoviste plne aut ihned k prodeji, diesely, beniznaky, hybridy, aneb auta maj, ale nemaj na ne zakazniky protoze proste ve vybave schazi neco co zakaznik nutne potrebuje k zivotu a bez toho proste auto nechce, a kdys zjisti ze s tou nutnou vybavou by cekal 3-6 mesicu, tak jde ke konkurenci kde se dozvi cca totez a takhle navstivi nekolik ruznych prodejcu aby pak na internetu vznikl uzasny pribeh o tom ze auta nejsou a ceka se na ne strasne dlouho 😉 jo u Skodovky se ceka dlouho, ale u zbylejch znacek ktyere se v CR prodavaji to tak horke fakt neni
minulej tyden jsem prebiral do firmy 2 nova auta, a prodejce mel parkoviste plne aut ihned k prodeji, diesely, beniznaky, hybridy, aneb auta maj, ale nemaj na ne zakazniky protoze proste ve vybave schazi neco co zakaznik nutne potrebuje k zivotu a bez toho proste auto nechce, a kdys zjisti ze s tou nutnou vybavou by cekal 3-6 mesicu, tak jde ke konkurenci kde se dozvi cca totez a takhle navstivi nekolik ruznych prodejcu aby pak na internetu vznikl uzasny pribeh o tom ze auta nejsou a ceka se na ne strasne dlouho 😉 jo u Skodovky se ceka dlouho, ale u zbylejch znacek ktyere se v CR prodavaji to tak horke fakt neni
Oscar_Romero
Jde o nejslabší únorový prodej od začátku sledování údajů, takže jak jsem říkal, cesta do řitě. :no:
gutex
Europe: 20% Of New Cars Sold In February 2022 Were Rechargeable :yes:
BEVs: about *88,000 (up 79% year-over-year, 11% share) :yes:
PHEVs: about *72,000 (up 6% year-over-year, 9% share)
Total: 159,650 (up 38% year-over-year, 20% share)
https😐/insideevs.com/…es-february2022/
BEVs: about *88,000 (up 79% year-over-year, 11% share) :yes:
PHEVs: about *72,000 (up 6% year-over-year, 9% share)
Total: 159,650 (up 38% year-over-year, 20% share)
https😐/insideevs.com/…es-february2022/
Oscar_Romero
Nebudu tady vysvětlovat flotilové emise a kolik to stojí - články s výpočty existují. Vím, že sportovní auto za cca 1,25 míče platilo na pokutě v EU asi 200 tisíc Kč - i proto se mimo EU prodávalo vždy výrazně levněji. Dnes jsou ty pokuty ještě přísněji nastavené, ale zase obecně klesla spotřeba (lidi jsou nuceni kupovat drahé a poruchové miniturbomotory s 10 kvalt převodovkou i při malém ročním nájezdu), tak asi šul nul.
Mikesus
Tak já na to šel uplne opačně. Větší motor s žádným kvaltem a přesto spotřeba taková, že se za něj pokuta platit nemusí.
Zásadní potíž je, že tímhle přerozdělováním od chudých k bohatým se celkový objem trhu snižuje. :no: