vetsi kapacita = vetsi dojezd = muzes ji zatizit vetsim okamzitym odberem (vetsi vykon = lepsi zrychleni) + muzes ji vetsim vykonem dobijet
na tom neni nic nepochopitelnyho pro toho, do neni uplnej bezmozek (a ze jich tady je)
Tak 700 km je slušný. Pokud tím nevzroste taky hmotnost, tak by to bylo supr. Ještě by ovšem bylo potřeba, aby baterie byly výrazně levnější a umožnily zlevnění EV aut. Současné ceny jsou pro běžné lidi dost mimo.
Cena neporoste, ale ani se nesníží (inflace). Ceny ostatních aut (a zboží obecně) se za pár let dotáhnou na obdobnou úroveň. V ekonomice je nedostatek kde čeho, ale ne peněz, peněz těch je naopak přebytek (a reálné úroky z půjček jsou stále více záporné).
Takze zvysit dojezd stejneho auta o 27%?
No na aerodynamice se toho moc udelat neda, protoze uz ted neni spatna.
Na baterkach taky ne, protoze lepsi k dispozici nejsou.
Efektivita elektromotoru to taky nevyrthne.
Takze co ja tady ctu, tak se jim nejak podarilo snizit hmotnost ID4 o 200-300kg. To teda klobou dolu!
... automobilismu (kromě specifického použití např. při rozvozu zboží v centrech měst) a své zkratomobily ať si VW laskavě strčí za klobouk, až už nevylepšené či "vylepšené"! :-[]