Elektromobilita
... pokud poroste i cena, tak už to bude opět jen pro nadšence, vyvolené a pro ty, co se jim to i tak vyplatí.
Tak 700 km je slušný. Pokud tím nevzroste taky hmotnost, tak by to bylo supr. Ještě by ovšem bylo potřeba, aby baterie byly výrazně levnější a umožnily zlevnění EV aut. Současné ceny jsou pro běžné lidi dost mimo.
Takze zvysit dojezd stejneho auta o 27%?
No na aerodynamice se toho moc udelat neda, protoze uz ted neni spatna.
Na baterkach taky ne, protoze lepsi k dispozici nejsou.
Efektivita elektromotoru to taky nevyrthne.
Takze co ja tady ctu, tak se jim nejak podarilo snizit hmotnost ID4 o 200-300kg. To teda klobou dolu!
Anebo proste kecaj :-!
No na aerodynamice se toho moc udelat neda, protoze uz ted neni spatna.
Na baterkach taky ne, protoze lepsi k dispozici nejsou.
Efektivita elektromotoru to taky nevyrthne.
Takze co ja tady ctu, tak se jim nejak podarilo snizit hmotnost ID4 o 200-300kg. To teda klobou dolu!
Anebo proste kecaj :-!
... automobilismu (kromě specifického použití např. při rozvozu zboží v centrech měst) a své zkratomobily ať si VW laskavě strčí za klobouk, až už nevylepšené či "vylepšené"! 😒]
na tom neni nic nepochopitelnyho pro toho, do neni uplnej bezmozek (a ze jich tady je)