Elektromobilita
Barry Lyndon
4
Cena neporoste, ale ani se nesníží (inflace). Ceny ostatních aut (a zboží obecně) se za pár let dotáhnou na obdobnou úroveň. V ekonomice je nedostatek kde čeho, ale ne peněz, peněz těch je naopak přebytek (a reálné úroky z půjček jsou stále více záporné).
Přejít do diskuze
Takze zvysit dojezd stejneho auta o 27%?
No na aerodynamice se toho moc udelat neda, protoze uz ted neni spatna.
Na baterkach taky ne, protoze lepsi k dispozici nejsou.
Efektivita elektromotoru to taky nevyrthne.
Takze co ja tady ctu, tak se jim nejak podarilo snizit hmotnost ID4 o 200-300kg. To teda klobou dolu!
Anebo proste kecaj :-!
No na aerodynamice se toho moc udelat neda, protoze uz ted neni spatna.
Na baterkach taky ne, protoze lepsi k dispozici nejsou.
Efektivita elektromotoru to taky nevyrthne.
Takze co ja tady ctu, tak se jim nejak podarilo snizit hmotnost ID4 o 200-300kg. To teda klobou dolu!
Anebo proste kecaj :-!
U tebe mě vůbec nepřekvapuje, že očekáváš pokrok, ale já zatím vidím pokrok jen v nárůstu cen EV.
... automobilismu (kromě specifického použití např. při rozvozu zboží v centrech měst) a své zkratomobily ať si VW laskavě strčí za klobouk, až už nevylepšené či "vylepšené"! 😒]
To určitě, jenom nechápu, co má společného akcelerace z 0 na 100 km/hod a zvýšení nabíjecího příkonu ze 125 na 200 kW se zvýšením dojezdu. 😢
vetsi kapacita = vetsi dojezd = muzes ji zatizit vetsim okamzitym odberem (vetsi vykon = lepsi zrychleni) + muzes ji vetsim vykonem dobijet
na tom neni nic nepochopitelnyho pro toho, do neni uplnej bezmozek (a ze jich tady je)
na tom neni nic nepochopitelnyho pro toho, do neni uplnej bezmozek (a ze jich tady je)
Těch 700km bude zas jen teorie. Realita opět 300km a dál se nedostaneš, pokud nenavýší kapacitu baterií a tím opět hmonost, už tak iD4 má 2,2t :no:
... pokud poroste i cena, tak už to bude opět jen pro nadšence, vyvolené a pro ty, co se jim to i tak vyplatí.