Re: Vietnamské, Indické, Čínské, Taiwanské ... studie vypada
Ak to takto pojde aj dalej s dizajnom u modrobielej vrtule ( od 10 k 5 ) .... tak aj vietnamsky vinfast na konci tejto dekady uz bude vizualne dostojnejsim brandom na automobilovom trhu.... to sa este nasmejeme ;-)
Skutocny dovod preco bawo uz necti svoj dizajn ale opici sa po kdejakych podivnych lacnych kreaciach? K comu tieto akoze dvojite nesurode svetla? Toto ma byt bmw? Uz to moze byt hocicim... staci len vymenit logo na kapote... skutocne este audi z D3 vyzera k svetu a seriozne .. ale medvede ( vyjma paradneho Gecka ) a bawa su za svoje drahe prachy vo vacsine pripadov uz vizualne nevkusne sunty ....
Opýtaj sa tak o dva roky, keď budeme poznať predajné výsledky. Audi so svojím Hrochom či Horchom môže ísť dokelu, toto je jednoducho cesta ako ponúknuť zaujímavú alternatívu k eSku. Niekedy byť odvážny sa vyplatí. Ani jedno nové BMW sa mi na prvých fotkách nepáčilo, ale naživo som si aj pri tejto sedme povedal, že vau, paráda, EQS vyzerá pri i7 až komicky.
Myslis, ze to niekto dizajnuje kvoli europanom? Bohuzial musim ta sklamat. V Azii preda BMW 5-krat viac aut ako v Europe, interiery ani exteriery sa uz davno kvoli europanom nedizajnuju. Tak isto 20 obrazoviek pred vodicom tu nikto nepotrebuje, ale cinania to miluju, tak sa to tam montuje.
Dlužno taky dodat, ze vzhled toho čínského výtvoru je akorát vykradený odjinud - od evropských automobilek.
Bůhví co by čínský designér nakreslil, kdyby žádnou předlohu neměl
Nepripisuj mi niečo, čo som nenapísal. Čínske kopírovanie som kritizoval od začiatku a nie je moja chyba, že ho európske automobilky tolerujú.
Faktom ale ostáva, že v priamom porovnaní áut, ktoré súpredmetom tohto článku, skutočne lepšie vyzerá ten čínsky výtvor.A to je tten problém.
P.S. Tie Horné Uhry si nechaj pre seba. Tiež by som ťa napríklad mohol volať Švédom, a nerobím to.
Evropanů s nulovým sebevědomím. Před 15 roky jsem četl jejich úvahy jak japonská auta již vypadají lépe než německá prémie, před 5 roky jsem četl jejich úvahy jak korejská auta již vypadají lépe než německá prémie, nyní čtu hlubokou analýzu Mirka Mazala, jak čínská auta již vypadají lépe než německá prémie. Stačí se podívat na prodeje všech těchto japonských, korejských a čínských prémií a na prodeje D3 a každému musí být jasné, že jsou to všechno jen kecy v kleci. Jediné co lze přiznat čínským "designérům" je skutečnost, že z těch asijských národů umí kopírovat nejrychleji, rekord drží čínská automobilka jejíž jméno si nepamatuji, která dokázala měsíc po uvedení Macanu na tamní trh přijít skoro s identickým SUV, vtipné na tom je i to, že po dalším půl roce bylo stažené z trhu nikoliv proto, že by se automobilka zastyděla nad svým do nebe volající plagiátorstvím, ale proto, že si to nikdo nekupoval ani v té Číně.
U té sedmičky mi předek nevadi tak, jako pohled z boku. Je to neforemná krabice s převisy takovými, že i dvacítky kola na tom vypadají malá.
Kabáň jim tam do toho prostě hodil vidle 😅. Tohle je koncept z jeho pera,ne? Samozřejmě s úpravami nástupců...
To je pravda, že je design subjektivní, ale nepamatuji si, že by zrovna design BMW u aut vyráběných řekněme v posledních 40 letech, budil takové kontroverze, jako poslední roky.