Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Dosáhli jsme bodu, kdy čínská auta vypadají lépe než německá prémie

27 komentářů

PowerHouse
stejně.
Takže není to jenom o Číně.

Slibně vypadá indická Tata.
Mají obrovské zdroje na investice do elektroniky, baterek, aut.

Zde jejich krásné studie😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…

Divné je, že v těchto zemích dávají EV smysl, ve srovnání s drahou Evropou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ak to takto pojde aj dalej s dizajnom u modrobielej vrtule ( od 10 k 5 ) .... tak aj vietnamsky vinfast na konci tejto dekady uz bude vizualne dostojnejsim brandom na automobilovom trhu.... to sa este nasmejeme 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Skutocny dovod preco bawo uz necti svoj dizajn ale opici sa po kdejakych podivnych lacnych kreaciach? K comu tieto akoze dvojite nesurode svetla? Toto ma byt bmw? Uz to moze byt hocicim... staci len vymenit logo na kapote... skutocne este audi z D3 vyzera k svetu a seriozne .. ale medvede ( vyjma paradneho Gecka ) a bawa su za svoje drahe prachy vo vacsine pripadov uz vizualne nevkusne sunty ....
Adamantium
Jedine, co mne napada je zalibeni se na asijskem trhu, kde si zakaznici na tyto opulentni masky a ledkovou diskoteku uvnitr auta potrpi..
Adamantium
Jedine, co mne napada je zalibeni se na asijskem trhu, kde si zakaznici na tyto opulentni masky a ledkovou diskoteku uvnitr auta potrpi..
Avantime
Opýtaj sa tak o dva roky, keď budeme poznať predajné výsledky. Audi so svojím Hrochom či Horchom môže ísť dokelu, toto je jednoducho cesta ako ponúknuť zaujímavú alternatívu k eSku. Niekedy byť odvážny sa vyplatí. Ani jedno nové BMW sa mi na prvých fotkách nepáčilo, ale naživo som si aj pri tejto sedme povedal, že vau, paráda, EQS vyzerá pri i7 až komicky.
Avatar - quicky
quicky
Myslis, ze to niekto dizajnuje kvoli europanom? Bohuzial musim ta sklamat. V Azii preda BMW 5-krat viac aut ako v Europe, interiery ani exteriery sa uz davno kvoli europanom nedizajnuju. Tak isto 20 obrazoviek pred vodicom tu nikto nepotrebuje, ale cinania to miluju, tak sa to tam montuje.
PepeST
keďže je dizajn subjektívna vec, tak tento článok je zbytočný... :no:
traveldrive
Zbytočný je leda tak tento tvoj príspevok.
SKSikin
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ten tvůj je wole zbytečnější
Mig_35
Dlužno taky dodat, ze vzhled toho čínského výtvoru je akorát vykradený odjinud - od evropských automobilek.
Bůhví co by čínský designér nakreslil, kdyby žádnou předlohu neměl
traveldrive
Keby bolo keby. Dôležité je, čo nakreslil, nie čo by nakreslil, keby toto a keby tamto.
Mig_35
Jestli v Horních Uhrách obdivujete plagiátorství, nemám s tím žádný problém :yes😒br /> Čínský automobil
https😐/cs.m.wikipedia.org/wiki/Rikša#…
traveldrive
Nepripisuj mi niečo, čo som nenapísal. Čínske kopírovanie som kritizoval od začiatku a nie je moja chyba, že ho európske automobilky tolerujú.
Faktom ale ostáva, že v priamom porovnaní áut, ktoré súpredmetom tohto článku, skutočne lepšie vyzerá ten čínsky výtvor.A to je tten problém.

P.S. Tie Horné Uhry si nechaj pre seba. Tiež by som ťa napríklad mohol volať Švédom, a nerobím to.
Mig_35
To BMW je nové. Za par měsíců ho bude Číňan vykradat taky.
pogo26
Proč čínský designér? Myslel jsem, že je to práce Gilese Taylora, bývalého hlavního designéra Rolls-Royce.
Mig_35
Tak to je gól :yes: to jsem netušil
V tom případě je ten článek úplný nesmysl :no:
traveldrive
A ešte o to smutnejšie, že automobilky sa orientujú práve na čínsky trh a na európsky vkus už často neberú žiadny zreteľ.
Avatar - Ham.
Ham.
Evropanů s nulovým sebevědomím. Před 15 roky jsem četl jejich úvahy jak japonská auta již vypadají lépe než německá prémie, před 5 roky jsem četl jejich úvahy jak korejská auta již vypadají lépe než německá prémie, nyní čtu hlubokou analýzu Mirka Mazala, jak čínská auta již vypadají lépe než německá prémie. Stačí se podívat na prodeje všech těchto japonských, korejských a čínských prémií a na prodeje D3 a každému musí být jasné, že jsou to všechno jen kecy v kleci. Jediné co lze přiznat čínským "designérům" je skutečnost, že z těch asijských národů umí kopírovat nejrychleji, rekord drží čínská automobilka jejíž jméno si nepamatuji, která dokázala měsíc po uvedení Macanu na tamní trh přijít skoro s identickým SUV, vtipné na tom je i to, že po dalším půl roce bylo stažené z trhu nikoliv proto, že by se automobilka zastyděla nad svým do nebe volající plagiátorstvím, ale proto, že si to nikdo nekupoval ani v té Číně.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Dobří novináři, píši dobří, fungují pro některé designéry jako feedback.
GeekStar
Zrovna z těchto dvou kousků vypadá sedmička lépe. Ta čína se snaží, ale chybí tomu charakter.

Ale je to těsné, v BMW by se měli přestat snažit zalíbit asijskému trhu, protože zrovna v téhle disciplíně jim čínské značky mohou dát časem za uši.

Postavte ale tu čínu vedle aktuální pětky a tam je designový rozdíl jednoho vesmíru ve prospěch BMW.
asaren
U té sedmičky mi předek nevadi tak, jako pohled z boku. Je to neforemná krabice s převisy takovými, že i dvacítky kola na tom vypadají malá.
Kabáň jim tam do toho prostě hodil vidle 😅. Tohle je koncept z jeho pera,ne? Samozřejmě s úpravami nástupců...
Mig_35
Podle toho, co se píše byl naopak Kaban konzervativní a to se jim nelíbilo.
Za me je rozdíl a odskok od 5series k designu á la Rolls pozitivní.
Adamantium
Design je subjektivni, takze s nadpisem clanku se neshoduji. Nelibi se mi ani jedno.. :no:
brk77
To je pravda, že je design subjektivní, ale nepamatuji si, že by zrovna design BMW u aut vyráběných řekněme v posledních 40 letech, budil takové kontroverze, jako poslední roky.
Avatar - quicky
quicky
To velmi dobru pamat nemas. Staci si spomenut na E65 a dalsie modely od Chrisa Bangle