Design
Ham.
8
Evropanů s nulovým sebevědomím. Před 15 roky jsem četl jejich úvahy jak japonská auta již vypadají lépe než německá prémie, před 5 roky jsem četl jejich úvahy jak korejská auta již vypadají lépe než německá prémie, nyní čtu hlubokou analýzu Mirka Mazala, jak čínská auta již vypadají lépe než německá prémie. Stačí se podívat na prodeje všech těchto japonských, korejských a čínských prémií a na prodeje D3 a každému musí být jasné, že jsou to všechno jen kecy v kleci. Jediné co lze přiznat čínským "designérům" je skutečnost, že z těch asijských národů umí kopírovat nejrychleji, rekord drží čínská automobilka jejíž jméno si nepamatuji, která dokázala měsíc po uvedení Macanu na tamní trh přijít skoro s identickým SUV, vtipné na tom je i to, že po dalším půl roce bylo stažené z trhu nikoliv proto, že by se automobilka zastyděla nad svým do nebe volající plagiátorstvím, ale proto, že si to nikdo nekupoval ani v té Číně.
Přejít do diskuze
Jedine, co mne napada je zalibeni se na asijskem trhu, kde si zakaznici na tyto opulentni masky a ledkovou diskoteku uvnitr auta potrpi..
Skutocny dovod preco bawo uz necti svoj dizajn ale opici sa po kdejakych podivnych lacnych kreaciach? K comu tieto akoze dvojite nesurode svetla? Toto ma byt bmw? Uz to moze byt hocicim... staci len vymenit logo na kapote... skutocne este audi z D3 vyzera k svetu a seriozne .. ale medvede ( vyjma paradneho Gecka ) a bawa su za svoje drahe prachy vo vacsine pripadov uz vizualne nevkusne sunty ....
Ak to takto pojde aj dalej s dizajnom u modrobielej vrtule ( od 10 k 5 ) .... tak aj vietnamsky vinfast na konci tejto dekady uz bude vizualne dostojnejsim brandom na automobilovom trhu.... to sa este nasmejeme 😉
Zrovna z těchto dvou kousků vypadá sedmička lépe. Ta čína se snaží, ale chybí tomu charakter.
Ale je to těsné, v BMW by se měli přestat snažit zalíbit asijskému trhu, protože zrovna v téhle disciplíně jim čínské značky mohou dát časem za uši.
Postavte ale tu čínu vedle aktuální pětky a tam je designový rozdíl jednoho vesmíru ve prospěch BMW.
Ale je to těsné, v BMW by se měli přestat snažit zalíbit asijskému trhu, protože zrovna v téhle disciplíně jim čínské značky mohou dát časem za uši.
Postavte ale tu čínu vedle aktuální pětky a tam je designový rozdíl jednoho vesmíru ve prospěch BMW.
Dlužno taky dodat, ze vzhled toho čínského výtvoru je akorát vykradený odjinud - od evropských automobilek.
Bůhví co by čínský designér nakreslil, kdyby žádnou předlohu neměl
Bůhví co by čínský designér nakreslil, kdyby žádnou předlohu neměl
A ešte o to smutnejšie, že automobilky sa orientujú práve na čínsky trh a na európsky vkus už často neberú žiadny zreteľ.
U té sedmičky mi předek nevadi tak, jako pohled z boku. Je to neforemná krabice s převisy takovými, že i dvacítky kola na tom vypadají malá.
Kabáň jim tam do toho prostě hodil vidle 😅. Tohle je koncept z jeho pera,ne? Samozřejmě s úpravami nástupců...
Kabáň jim tam do toho prostě hodil vidle 😅. Tohle je koncept z jeho pera,ne? Samozřejmě s úpravami nástupců...
Jestli v Horních Uhrách obdivujete plagiátorství, nemám s tím žádný problém :yes😒br />
Čínský automobil
https😐/cs.m.wikipedia.org/wiki/Rikša#…
https😐/cs.m.wikipedia.org/wiki/Rikša#…
Keby bolo keby. Dôležité je, čo nakreslil, nie čo by nakreslil, keby toto a keby tamto.
stejně.
Takže není to jenom o Číně.
Slibně vypadá indická Tata.
Mají obrovské zdroje na investice do elektroniky, baterek, aut.
Zde jejich krásné studie😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Divné je, že v těchto zemích dávají EV smysl, ve srovnání s drahou Evropou.
Takže není to jenom o Číně.
Slibně vypadá indická Tata.
Mají obrovské zdroje na investice do elektroniky, baterek, aut.
Zde jejich krásné studie😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Divné je, že v těchto zemích dávají EV smysl, ve srovnání s drahou Evropou.
Proč čínský designér? Myslel jsem, že je to práce Gilese Taylora, bývalého hlavního designéra Rolls-Royce.
Opýtaj sa tak o dva roky, keď budeme poznať predajné výsledky. Audi so svojím Hrochom či Horchom môže ísť dokelu, toto je jednoducho cesta ako ponúknuť zaujímavú alternatívu k eSku. Niekedy byť odvážny sa vyplatí. Ani jedno nové BMW sa mi na prvých fotkách nepáčilo, ale naživo som si aj pri tejto sedme povedal, že vau, paráda, EQS vyzerá pri i7 až komicky.
Podle toho, co se píše byl naopak Kaban konzervativní a to se jim nelíbilo.
Za me je rozdíl a odskok od 5series k designu á la Rolls pozitivní.
Za me je rozdíl a odskok od 5series k designu á la Rolls pozitivní.
Nepripisuj mi niečo, čo som nenapísal. Čínske kopírovanie som kritizoval od začiatku a nie je moja chyba, že ho európske automobilky tolerujú.
Faktom ale ostáva, že v priamom porovnaní áut, ktoré súpredmetom tohto článku, skutočne lepšie vyzerá ten čínsky výtvor.A to je tten problém.
P.S. Tie Horné Uhry si nechaj pre seba. Tiež by som ťa napríklad mohol volať Švédom, a nerobím to.
Faktom ale ostáva, že v priamom porovnaní áut, ktoré súpredmetom tohto článku, skutočne lepšie vyzerá ten čínsky výtvor.A to je tten problém.
P.S. Tie Horné Uhry si nechaj pre seba. Tiež by som ťa napríklad mohol volať Švédom, a nerobím to.
Myslis, ze to niekto dizajnuje kvoli europanom? Bohuzial musim ta sklamat. V Azii preda BMW 5-krat viac aut ako v Europe, interiery ani exteriery sa uz davno kvoli europanom nedizajnuju. Tak isto 20 obrazoviek pred vodicom tu nikto nepotrebuje, ale cinania to miluju, tak sa to tam montuje.
To je pravda, že je design subjektivní, ale nepamatuji si, že by zrovna design BMW u aut vyráběných řekněme v posledních 40 letech, budil takové kontroverze, jako poslední roky.
Design je subjektivni, takze s nadpisem clanku se neshoduji. Nelibi se mi ani jedno.. :no:
Jedine, co mne napada je zalibeni se na asijskem trhu, kde si zakaznici na tyto opulentni masky a ledkovou diskoteku uvnitr auta potrpi..