Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNěmci vybrali 15 klasických aut, která jsou výrazně přeceňována. Souhlasíte?
7 komentářů
gil54
Cenu (v tomto případě sběratelskou hodnotu) 40 - 60 let starých klasik přece netvoří primárně jízdní vlastnosti, výkon nebo míra komfortu.
Proto jsou asi také aukce plné Miur na prodej a to prakticky za cenu šrotu a Ferrari 250 GTO má o 33 koní méně než moje letitá pětka, má menší kufr, jen dvě místa a sedačky má také horší. Takže také přeceňované. Pro koho, proboha, takové články jsou a kdo je píše? Pro absolutní automobilové diletanty?
Takové články nemá smysl vůbec řešit. Natož nějaká konkrétní auta v daném kontextu. Za mě bezcenný odpad, chci-li zůstat slušný.
Proto jsou asi také aukce plné Miur na prodej a to prakticky za cenu šrotu a Ferrari 250 GTO má o 33 koní méně než moje letitá pětka, má menší kufr, jen dvě místa a sedačky má také horší. Takže také přeceňované. Pro koho, proboha, takové články jsou a kdo je píše? Pro absolutní automobilové diletanty?
Takové články nemá smysl vůbec řešit. Natož nějaká konkrétní auta v daném kontextu. Za mě bezcenný odpad, chci-li zůstat slušný.
Kvalitar
Chcel by som stretnut nemeckeho nadsenca, ktory pozna Triumph alebo nebodaj tu spomenutu Lanciu Thema 8.32. Ich okrem VW skupiny, Oplu, BMW, MB, mozno este Fordu nezaujima nic. Ved aj najviac importovana automobilka do Nemecka je Skodovka! Trikrat hadajte ake komponenty maju vsebe, horkýže slíže britske alebo talianske. Lancia Thema 8.32 bol skoro posvatny projekt vyvinuty priamo na pokyn Gianniho Agnieliho, ktory mal Lanciu naozaj rad a za jeho ery rozkvitala. Za ery účtovníka Marchioneho šla ku dnu podobne ako Alfa a Maserati. Snaď to jeho nastupcom vyde.
Ty sporťáky jasně... někde se to pak láme. Klasické 911 z konce sedmdesátek může být svým způsobem i dneska sportovní auto bez kompromisů... u JPN aut mám takovej dojem z půlky/konce osmdesátek (Silvia S13, RX-7FC, NSX). Právě u RX-7 je ten rozdíl markantní... první generace - krom toho že moc nejede - má ještě na prd brzdy i řízení a je to jen veterán.