Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Němci vybrali 15 klasických aut, která jsou výrazně přeceňována. Souhlasíte?

Existuje celá řada klasických aut, která dnes mají kultovní postavení a nadšenci po nich touží ve velkém. A neváhají za ně zaplatit značné částky.
Zpět na článek
8. 5. 2022 22:39
9. 5. 2022 09:34
9. 5. 2022 10:42
9. 5. 2022 09:41
9. 5. 2022 10:25
Avatar - Stejsn
8. 5. 2022 22:39
Jag E
kdo někdy řídil E-type, musí uznat, že na seznamu chybí. Katastrofálně nepohodlné auto, ze kterého není vidět, nastupování a hlavně vystupování je utrpení, moc nezatáčí a hlavně nebrzdí. Ovšem je nádherné.
Rozbalit vlákno
4
9. 5. 2022 09:34
Re: Jag E
To souhlasí. A přesně podle těch nedostatků, co jsi vypsal, bych tam seknul i jedničkovou Octavii. To se člověk dneska diví, jaký suprový auto to mělo bejt. PS: Brát trochu s nadhledem, děkuji. ;-)
Avatar - Stejsn
9. 5. 2022 10:42
Re: Jag E
Jenže ta stojí pár kaček.
Avatar - Dinar
9. 5. 2022 09:41
Re: Jag E
Ono je to s tím hodnocením "klasických" aut docela problém. U těch padesáti a víceletých je jisté, že měřeno dnešními standardy se dá každé odsoudit jako nic, stísněné, hlučné, nejede, nezatáčí, prostě proto, že jsme o padesát let dál a dneska jezdí každá nákupní taška líp než tehdejší sportovní kupé. Mně ten přehled a zdůvodnění ve výběru přijdou jako docela maglajz, těžko zpochybňovat miuru, například, což je prostě první supersport, koncepčně vývojový bod zlomu, zbylo jich pár desítek, takže cena je logicky astronomická, přestože optikou roku 22 může svezení se znamenat docela zklamání. Na druhou stranu, třeba to Grifo, to je pěkný příklad přestřelené ceny, to auto byla reálně šunka už v době svého vzniku, ceněná je jen proto, že se jich udělalo málo a zbyla hrstka. Podle mého nejde udělat nějaký souhrn jakože přeceňovaných aut a dát k nim podobné důvody už jen proto, že jsou v tom výběru auta stará šedesát let ale i jen třicetiletá.
Avatar - Emel
9. 5. 2022 10:25
Re: Jag E
Obzvlášť úsměvný mi přijde zdůvodnění, že T3 Atlantic je lepší auto na dovolenou než T1. Tak snad jde o klasiku, kdybych chtěl co nejlepší obytňák, tak i ta T3 stojí za prd.

Ty sporťáky jasně... někde se to pak láme. Klasické 911 z konce sedmdesátek může být svým způsobem i dneska sportovní auto bez kompromisů... u JPN aut mám takovej dojem z půlky/konce osmdesátek (Silvia S13, RX-7FC, NSX). Právě u RX-7 je ten rozdíl markantní... první generace - krom toho že moc nejede - má ještě na prd brzdy i řízení a je to jen veterán.
9. 5. 2022 12:29
Jen další, zcela zbytečný, německý žebříček.
Cenu (v tomto případě sběratelskou hodnotu) 40 - 60 let starých klasik přece netvoří primárně jízdní vlastnosti, výkon nebo míra komfortu.

Proto jsou asi také aukce plné Miur na prodej a to prakticky za cenu šrotu a Ferrari 250 GTO má o 33 koní méně než moje letitá pětka, má menší kufr, jen dvě místa a sedačky má také horší. Takže také přeceňované. Pro koho, proboha, takové články jsou a kdo je píše? Pro absolutní automobilové diletanty?

Takové články nemá smysl vůbec řešit. Natož nějaká konkrétní auta v daném kontextu. Za mě bezcenný odpad, chci-li zůstat slušný.
Rozbalit vlákno
0
9. 5. 2022 22:52
Ze nemci poznaju Triumph alebo nebodaj Lanciu Thema 8.32?
Chcel by som stretnut nemeckeho nadsenca, ktory pozna Triumph alebo nebodaj tu spomenutu Lanciu Thema 8.32. Ich okrem VW skupiny, Oplu, BMW, MB, mozno este Fordu nezaujima nic. Ved aj najviac importovana automobilka do Nemecka je Skodovka! Trikrat hadajte ake komponenty maju vsebe, horkýže slíže britske alebo talianske. Lancia Thema 8.32 bol skoro posvatny projekt vyvinuty priamo na pokyn Gianniho Agnieliho, ktory mal Lanciu naozaj rad a za jeho ery rozkvitala. Za ery účtovníka Marchioneho šla ku dnu podobne ako Alfa a Maserati. Snaď to jeho nastupcom vyde.
Rozbalit vlákno
0
Články odjinud