Je to fakt ošklivé, tohle nemůže popřít fakt nikdo. Taková podivnost za každou cenu. Působí dost úzce. Kdo to prolézal na živo ví. Ale jinak je to trefa do černého. Vzhled se časem vstřebá a jinak má multivan opravdu problém. Ten na živo taky nepůsobí kdo ví jak.
Za mě do toho korejci opravdu šlapou správným směrem poslední dobou.
:yes: A osobně mi příjde, že VW od T5tky kvalitu jen zhoršuje...
Bojím se, že u velké části modelů nastala chvíle, kdy jeho největší rival K/H ho pomalu předbíhá. VW má zajímavé motorizace (zejména 2.0 TSI), ale v těch obyčejnějších už jsou rozdíly malé. Dále je tu pak zpracování, interiéry a jízdní vlastnosti, kdy mnohdy korejci vítězí na plné čáře. Zrovna o víkendu jsem si procházel nový Tucson, v obyčejné výbavě a když opomenu ten divný čumák, tak interiérem se na něj srovnatelný plastový Tiguan nechytá.
jako sorry, ale multivan je oproti tomuto "miss universe" (a to nie som fanusik koncernu). Ta maska a svetla, to je des! To uvidiet v spatnom zrkadle, tak okamzite spomalim nech ma predbehne, aby som sa na tu osklivost nemusel pozerat. Ved to vypada ako keby niekto odrezal kus cumaka motorovou pilou!
Budiky pred soferom su na smiech (ta diera nalavo od nich je nalievacie hrdlo oleja ci co?), a stredovy panel mega-obludnost. K tomu kolesa s parnym poctom ramien, gyc ako vysity. Jedine co zatial vidim pozitivne su sedadla.
...je mimořádně odpudivý, ovšem kdo se nad to dokáže povznést a koupí si to, získá na dnešní poměry auto s mimořádně příznivým poměrem ceny a užitné hodnoty. Zvláště potěší poctivý diesel pod kapotou! :-):yes:
P.S. Doufejme, že Hyunday přijde co nejdříve s důkladným faceliftem, tento kukuč je fakt děs běs! Navíc bude stačit třeba jen malý "šťouchanec" na přední roh (třeba na parkovišti) a drahý mohutný blok předního osvětlení bude v čudu! To budou mít pojišťovny "radost"!...:-O:no:
Ne ne. Měl by tam být hydroměnič. I když v novém Santa Fe když dali po FL místo hydra dvouspojku, nebyl jsem nadšenej, než jsem jí vyzkoušel. Je mokrá, rychlá, necuká. Čekal jsem jí i tady ale evidentně stáhly výkon a nacpali tam pomalejší ale příjemnější na klidnější jízdu hydro. :yes:
JAk jsem uz psal, pokud i v usporadani 2+3+3 , to nema na tech trojmistech plnohodtne, stejne velke sedacky, je to bohuzel velka chyba. By me zajimalo, zda-li je to mozne ev doobjedat?
Prečo by to nemalo byť pri troch sedačkách vedľa seba pohodlné? Zniesť sa to dá už v Berlingu, ktoré je široké cca 1800 mm a vnútorná šírka je 1500 mm. Toto má šírku takmer dva metre a vnútorná šírka bude zodpovedajúca, takže nie je dôvod na obavu z nepohodlných sedačiek. Naopak, k čomu je veľké auto, ktoré má stredné sedadlo užšie a dá sa použiť len obmedzene? Práve tri plnohodnotné miesta vedľa seba sú veľkým plusom tohto auta. Bolo by divné, keby to bolo inak.
Úzke a prakticky nepoužiteľné sedadlo vzadu bolo najväčším hendikepom inak perfektného Mercedesu R.
největší. Korejci jedou velký bomby a zkouší, co jsou lidi schopni přetrpět za nižší cenu. A ta tabletoidni palubka je taky designovej skvost. Jeden naležato, jeden nastojato a máme hotovo.