Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNepřehlédnutelný Hyundai Staria je v Česku! První svezení ukazuje, že Multivan má problém
48 komentářů
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDiesel-PetrCizek
Příspěvek podléhá schvalování.
KANKUNEN
Ta auta bych promíchal. vw je usedlý a tohle je zas moc kosmi.
Leopolda
Příspěvek podléhá schvalování.
Arese
...je mimořádně odpudivý, ovšem kdo se nad to dokáže povznést a koupí si to, získá na dnešní poměry auto s mimořádně příznivým poměrem ceny a užitné hodnoty. Zvláště potěší poctivý diesel pod kapotou! 😄 :yes😒br />
P.S. Doufejme, že Hyunday přijde co nejdříve s důkladným faceliftem, tento kukuč je fakt děs běs! Navíc bude stačit třeba jen malý "šťouchanec" na přední roh (třeba na parkovišti) a drahý mohutný blok předního osvětlení bude v čudu! To budou mít pojišťovny "radost"!...😲 :no:
ale co, budou po autě pokukovat - VW je neviditelný, nudný helmutí design, protě totální nuda a tohle je naopak odvaz :-!
delvan
nějaká potrhlá dvouspojka nebo poctivý automat s hydroměničem?
Poctivý manuál! 🙂👍
Ares, v tomhle manuál nechceš přece.
Tak to seš vedle jak ta jedle. Pokud bych do této korejské piksličky šel, tak samozřejmě s manuálem! 😄 :yes:
Arese-Petr_Cizek
Příspěvek podléhá schvalování.
Poctiva mokra dvojspojka, ktora sluzi aj v inych modeloch Hyundai a Kia.
Ne ne. Měl by tam být hydroměnič. I když v novém Santa Fe když dali po FL místo hydra dvouspojku, nebyl jsem nadšenej, než jsem jí vyzkoušel. Je mokrá, rychlá, necuká. Čekal jsem jí i tady ale evidentně stáhly výkon a nacpali tam pomalejší ale příjemnější na klidnější jízdu hydro. :yes:
silversurfer
JAk jsem uz psal, pokud i v usporadani 2+3+3 , to nema na tech trojmistech plnohodtne, stejne velke sedacky, je to bohuzel velka chyba. By me zajimalo, zda-li je to mozne ev doobjedat?
Prečo by to nemalo byť pri troch sedačkách vedľa seba pohodlné? Zniesť sa to dá už v Berlingu, ktoré je široké cca 1800 mm a vnútorná šírka je 1500 mm. Toto má šírku takmer dva metre a vnútorná šírka bude zodpovedajúca, takže nie je dôvod na obavu z nepohodlných sedačiek. Naopak, k čomu je veľké auto, ktoré má stredné sedadlo užšie a dá sa použiť len obmedzene? Práve tri plnohodnotné miesta vedľa seba sú veľkým plusom tohto auta. Bolo by divné, keby to bolo inak.
Úzke a prakticky nepoužiteľné sedadlo vzadu bolo najväčším hendikepom inak perfektného Mercedesu R.
Úzke a prakticky nepoužiteľné sedadlo vzadu bolo najväčším hendikepom inak perfektného Mercedesu R.
No, ale to je co píšu, dle své h fotek, co jsem zatím viděl, to 3 plnohodnotna sedadla vedle sebe v konfiguraci 3 nemá.Nebo jsem to aspoň neviděl..
Ginger Kyriakos
největší. Korejci jedou velký bomby a zkouší, co jsou lidi schopni přetrpět za nižší cenu. A ta tabletoidni palubka je taky designovej skvost. Jeden naležato, jeden nastojato a máme hotovo.
Blofeld
Příspěvek podléhá schvalování.
Emel
Design dobrý, cena dobrý užitné vlastnosti asi taky... No a na dynamiku holt člověk trošku rezignuje, no :yes:
pavel stajnrt
Příspěvek podléhá schvalování.
Za mě do toho korejci opravdu šlapou správným směrem poslední dobou.
Není vyloženě ošklivý, ale není to ono
Bojím se, že u velké části modelů nastala chvíle, kdy jeho největší rival K/H ho pomalu předbíhá. VW má zajímavé motorizace (zejména 2.0 TSI), ale v těch obyčejnějších už jsou rozdíly malé. Dále je tu pak zpracování, interiéry a jízdní vlastnosti, kdy mnohdy korejci vítězí na plné čáře. Zrovna o víkendu jsem si procházel nový Tucson, v obyčejné výbavě a když opomenu ten divný čumák, tak interiérem se na něj srovnatelný plastový Tiguan nechytá.
Korejci teď šplapou skvěle.
Budiky pred soferom su na smiech (ta diera nalavo od nich je nalievacie hrdlo oleja ci co?), a stredovy panel mega-obludnost. K tomu kolesa s parnym poctom ramien, gyc ako vysity. Jedine co zatial vidim pozitivne su sedadla.