Tonale je o třídu níž. I cenově. Konkurent je XC40. Jel jsem XC40 a jel jsem brášku Compasse (a jezdím). XC40 je fajn auto, na vzhled jsem si zvykl (ostatní Volva se mi moc líbí, tohle prostě ne), ale nekoupil bych.
Při výběru XC60 vs Stelvio bych měl jasno, ale nebyl bych většina. ;-)
Ps.: To s tím multinickovým bláznem je fakt šílené.
Jen co 2,0 shořelo, Selenia se poslala na výfuk přes blok, nastoupil stroj na poruchy 2,4 JTD. Pokazilo se tam úplně vše. Prostě italské letní rychloauto. Pak přestup do MZD CX 7 a jako zázrak to jen jezdilo.
No tak to jseš navíc fakt smolař.
Fiatí twinsparky se zadiraly, ale zase jich tolik neshořelo
Rozhodně méně než BMW.
2.4 JTD jsem ve 156 nikdy nepochopil. 1.9 jezdila lépe, soucasne spolehlivěji a levněji... ten pětiválec patřil třeba do velké Lancie, kde zejména s automatem problémy neměl.
Teda kromě toho, že i při relativně malé nehodě se ohnula Klikovka.
Ale to už je jiná liga stížnosti. To je jako si stěžovat, že Ferrari má drahej servis :-)
Ja som najazdil 156 1.8 TS k 196.000 km až ma zostrelilo Seicento v bežnej križovatke na totálku. To auto bolo "papierové", ale motor nemal nikdy problém ani so spotrebou oleja, tobôž nie so zadretím. Išla tam VŽDY bežná Selenia 20K Alfa Romeo.
Prechovávam ešte jeden nemenovaný exemplár s 1.4 TS a funguje bezchybne.
Prosímtě, zkus být občas nezaujatý. TSI byly průser, o kterém se obratem napsaly stovky článků. Paradoxně u slabších motorů to vlastně takový problém nebyl, stačilo překopat rozvody a když jsi neměl smůlu, najelo to statisíce km. Větší průser byly 1.4 Twincharger, 1.8 a 2.0, kde si to majitelé opravdu vyžrali.
Alfa Romeo by se měla věnovat výrobě aut, která vyhovují jejich domácímu trhu a vybrané skupině zákazníků z jiných zemí. Pokud někdo chce japonskou preciznost a provedení, tak nemá potíž s tím, aby si koupil Lexus. Pokud chce prémiové přetechnizované auto (které ale v záruce funguje) tak si koupí něco z Německa (Audi, BMW). Kdo chce Teslu koupí Teslu. Já bych rád levnou Alfu, která nemá žádnou elektroniku (vývoj sw a nedostatkových čipů je nejdražší část auta) a přesto se s ní jezdí příjemně a vzbuzuje emoce (design) = je krásná. Vytvářet další a další krabice SUV, která neumí jezdit ani po dálnici ani v terénu nedává smysl.
Chciet mozeme, len tie predpisy ohladne bezpecnosti a prednarazovych systemov, emisii a pod. neumoznuju v dnesnej dobe koncept ´´nemá žádnou elektroniku´´. NCAP a legislativa je tomu naklonena. Lacna Alfa bez elektroniky uz nebude..
Skoda, ze prve dojmy nezavisle potvrdili, ze to jazdi ako Jeep a nie Alfa, riadenie, zly komfort na velkych diskoch atd. Takto sa moze fakt susetredit uz len na tu ´´premiovu´´ konektivitu a dizajn. Spolahlivost mozno...
Hadam aj uverim... ale co spolahlivost.. tu este bude dlha cesta k udobreniu si zakaznikov... kazdopadne tonale vyzera k svetu aj po praktickej stranke.... uz to tu konecne nebude len o nahanani casoch v zelenom pekle... chvalabohu.... tonale :yes: