Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo chce nabídnout vyšší kvalitu, vzorem má být Lexus

26 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Když existuje CX 60, tak se nenechám nachytat na JEEP Tonale.
Avatar - KANKUNEN-PETR-CIZEK
KANKUNEN-PETR-CIZEK
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jak to je REDAKCE? Dělá si to něco z vás pořád ten nakreslený emblém nebo si ho pasete na příspěvky a provokace.?
lukas13
Tonale je o třídu níž. I cenově. Konkurent je XC40. Jel jsem XC40 a jel jsem brášku Compasse (a jezdím). XC40 je fajn auto, na vzhled jsem si zvykl (ostatní Volva se mi moc líbí, tohle prostě ne), ale nekoupil bych.

Při výběru XC60 vs Stelvio bych měl jasno, ale nebyl bych většina. 😉

Ps.: To s tím multinickovým bláznem je fakt šílené.

Pps.: Dobře "bychařský" příspěvek, co? 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Počítám, že Kankunen myslel spíš Mazdu....
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ale to neva, Lukáš míří taky dobře.
lukas13
No jo, jsem se přehlédl. 😁

Sorry, Kankunene.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo, benzínové motory ve 156 byl průšvih.

Skoro jako TSI.
Ale VW to nikdo nevyčítá, a šoupat nohama.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jen co 2,0 shořelo, Selenia se poslala na výfuk přes blok, nastoupil stroj na poruchy 2,4 JTD. Pokazilo se tam úplně vše. Prostě italské letní rychloauto. Pak přestup do MZD CX 7 a jako zázrak to jen jezdilo.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No tak to jseš navíc fakt smolař.
Fiatí twinsparky se zadiraly, ale zase jich tolik neshořelo
Rozhodně méně než BMW.

2.4 JTD jsem ve 156 nikdy nepochopil. 1.9 jezdila lépe, soucasne spolehlivěji a levněji... ten pětiválec patřil třeba do velké Lancie, kde zejména s automatem problémy neměl.
Teda kromě toho, že i při relativně malé nehodě se ohnula Klikovka.
Ale to už je jiná liga stížnosti. To je jako si stěžovat, že Ferrari má drahej servis
😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V té době to byl velký rozdíl v projevu zvuku. Jízdně byl ten benzín mnohem lepší, když to jelo, tak to byla paráda.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jasně, mluvil jsem o 1.9 naftě. I s tím 156 jela lépe, neměla tak přetížený předek.

Chtělo tu udělat naruby!
Benzín 2.5 (V6) nebo naftu 1.9.

😄
Arese
Mám 156 s Twin Sparkem 20 let a nikdy jsem s ním neměl problém. 😄 Stačí včas měnit Selenii Racing a nikdy nehonit za studena! :yes:
Avatar - Avanti
Avanti
Ja som najazdil 156 1.8 TS k 196.000 km až ma zostrelilo Seicento v bežnej križovatke na totálku. To auto bolo "papierové", ale motor nemal nikdy problém ani so spotrebou oleja, tobôž nie so zadretím. Išla tam VŽDY bežná Selenia 20K Alfa Romeo.
Prechovávam ešte jeden nemenovaný exemplár s 1.4 TS a funguje bezchybne.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Prosímtě, zkus být občas nezaujatý. TSI byly průser, o kterém se obratem napsaly stovky článků. Paradoxně u slabších motorů to vlastně takový problém nebyl, stačilo překopat rozvody a když jsi neměl smůlu, najelo to statisíce km. Větší průser byly 1.4 Twincharger, 1.8 a 2.0, kde si to majitelé opravdu vyžrali.
rohor
Redakce by si chtěla hrát na placený obsah, ale neumí zablokovat jednoho psychopata. Ubohé.
webpaja
A jak chceš eliminovat psychopata s neustále měnícími nicky a plovoucím IP? 😉
Avatar - rohor-Petr_Cizek
rohor-Petr_Cizek
Příspěvek podléhá schvalování.
Pavel M
Alfa Romeo by se měla věnovat výrobě aut, která vyhovují jejich domácímu trhu a vybrané skupině zákazníků z jiných zemí. Pokud někdo chce japonskou preciznost a provedení, tak nemá potíž s tím, aby si koupil Lexus. Pokud chce prémiové přetechnizované auto (které ale v záruce funguje) tak si koupí něco z Německa (Audi, BMW). Kdo chce Teslu koupí Teslu. Já bych rád levnou Alfu, která nemá žádnou elektroniku (vývoj sw a nedostatkových čipů je nejdražší část auta) a přesto se s ní jezdí příjemně a vzbuzuje emoce (design) = je krásná. Vytvářet další a další krabice SUV, která neumí jezdit ani po dálnici ani v terénu nedává smysl.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes:
lukas13
:yes:

Na druhou stranu - Stelvio jezdit umí.

Ale chápu co jsi chtěl říci a souhlasím.
Avatar - lamal
lamal
Chciet mozeme, len tie predpisy ohladne bezpecnosti a prednarazovych systemov, emisii a pod. neumoznuju v dnesnej dobe koncept ´´nemá žádnou elektroniku´´. NCAP a legislativa je tomu naklonena. Lacna Alfa bez elektroniky uz nebude..
Avatar - lamal
lamal
Skoda, ze prve dojmy nezavisle potvrdili, ze to jazdi ako Jeep a nie Alfa, riadenie, zly komfort na velkych diskoch atd. Takto sa moze fakt susetredit uz len na tu ´´premiovu´´ konektivitu a dizajn. Spolahlivost mozno...
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jediná cesta jak dosáhnout Lexus kvality, je vyrábět AR v Japonsku. A to se asi nestane..... 😒]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ne, stačí je vyrábět na severu Itálie, a ne na Sicílii...

😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Hadam aj uverim... ale co spolahlivost.. tu este bude dlha cesta k udobreniu si zakaznikov... kazdopadne tonale vyzera k svetu aj po praktickej stranke.... uz to tu konecne nebude len o nahanani casoch v zelenom pekle... chvalabohu.... tonale :yes: