Novinky
lamal
4
Chciet mozeme, len tie predpisy ohladne bezpecnosti a prednarazovych systemov, emisii a pod. neumoznuju v dnesnej dobe koncept ´´nemá žádnou elektroniku´´. NCAP a legislativa je tomu naklonena. Lacna Alfa bez elektroniky uz nebude..
Přejít do diskuze
lukas13
:yes:
Na druhou stranu - Stelvio jezdit umí.
Ale chápu co jsi chtěl říci a souhlasím.
Na druhou stranu - Stelvio jezdit umí.
Ale chápu co jsi chtěl říci a souhlasím.
pradeda777
Jediná cesta jak dosáhnout Lexus kvality, je vyrábět AR v Japonsku. A to se asi nestane..... 😒]
Arese
Mám 156 s Twin Sparkem 20 let a nikdy jsem s ním neměl problém. 😄 Stačí včas měnit Selenii Racing a nikdy nehonit za studena! :yes:
lamal
Skoda, ze prve dojmy nezavisle potvrdili, ze to jazdi ako Jeep a nie Alfa, riadenie, zly komfort na velkych diskoch atd. Takto sa moze fakt susetredit uz len na tu ´´premiovu´´ konektivitu a dizajn. Spolahlivost mozno...
rohor
Redakce by si chtěla hrát na placený obsah, ale neumí zablokovat jednoho psychopata. Ubohé.
Pavel M
Alfa Romeo by se měla věnovat výrobě aut, která vyhovují jejich domácímu trhu a vybrané skupině zákazníků z jiných zemí. Pokud někdo chce japonskou preciznost a provedení, tak nemá potíž s tím, aby si koupil Lexus. Pokud chce prémiové přetechnizované auto (které ale v záruce funguje) tak si koupí něco z Německa (Audi, BMW). Kdo chce Teslu koupí Teslu. Já bych rád levnou Alfu, která nemá žádnou elektroniku (vývoj sw a nedostatkových čipů je nejdražší část auta) a přesto se s ní jezdí příjemně a vzbuzuje emoce (design) = je krásná. Vytvářet další a další krabice SUV, která neumí jezdit ani po dálnici ani v terénu nedává smysl.
KANKUNEN
Jak to je REDAKCE? Dělá si to něco z vás pořád ten nakreslený emblém nebo si ho pasete na příspěvky a provokace.?
lukas13
Tonale je o třídu níž. I cenově. Konkurent je XC40. Jel jsem XC40 a jel jsem brášku Compasse (a jezdím). XC40 je fajn auto, na vzhled jsem si zvykl (ostatní Volva se mi moc líbí, tohle prostě ne), ale nekoupil bych.
Při výběru XC60 vs Stelvio bych měl jasno, ale nebyl bych většina. 😉
Ps.: To s tím multinickovým bláznem je fakt šílené.
Pps.: Dobře "bychařský" příspěvek, co? 😉
Při výběru XC60 vs Stelvio bych měl jasno, ale nebyl bych většina. 😉
Ps.: To s tím multinickovým bláznem je fakt šílené.
Pps.: Dobře "bychařský" příspěvek, co? 😉
Ja Prvni 123
Jo, benzínové motory ve 156 byl průšvih.
Skoro jako TSI.
Ale VW to nikdo nevyčítá, a šoupat nohama.
Skoro jako TSI.
Ale VW to nikdo nevyčítá, a šoupat nohama.
KANKUNEN
Jen co 2,0 shořelo, Selenia se poslala na výfuk přes blok, nastoupil stroj na poruchy 2,4 JTD. Pokazilo se tam úplně vše. Prostě italské letní rychloauto. Pak přestup do MZD CX 7 a jako zázrak to jen jezdilo.
Avanti
Ja som najazdil 156 1.8 TS k 196.000 km až ma zostrelilo Seicento v bežnej križovatke na totálku. To auto bolo "papierové", ale motor nemal nikdy problém ani so spotrebou oleja, tobôž nie so zadretím. Išla tam VŽDY bežná Selenia 20K Alfa Romeo.
Prechovávam ešte jeden nemenovaný exemplár s 1.4 TS a funguje bezchybne.
Prechovávam ešte jeden nemenovaný exemplár s 1.4 TS a funguje bezchybne.
Ja Prvni 123
Jasně, mluvil jsem o 1.9 naftě. I s tím 156 jela lépe, neměla tak přetížený předek.
Chtělo tu udělat naruby!
Benzín 2.5 (V6) nebo naftu 1.9.
😄
Chtělo tu udělat naruby!
Benzín 2.5 (V6) nebo naftu 1.9.
😄
Ja Prvni 123
No tak to jseš navíc fakt smolař.
Fiatí twinsparky se zadiraly, ale zase jich tolik neshořelo
Rozhodně méně než BMW.
2.4 JTD jsem ve 156 nikdy nepochopil. 1.9 jezdila lépe, soucasne spolehlivěji a levněji... ten pětiválec patřil třeba do velké Lancie, kde zejména s automatem problémy neměl.
Teda kromě toho, že i při relativně malé nehodě se ohnula Klikovka.
Ale to už je jiná liga stížnosti. To je jako si stěžovat, že Ferrari má drahej servis
😄
Fiatí twinsparky se zadiraly, ale zase jich tolik neshořelo
Rozhodně méně než BMW.
2.4 JTD jsem ve 156 nikdy nepochopil. 1.9 jezdila lépe, soucasne spolehlivěji a levněji... ten pětiválec patřil třeba do velké Lancie, kde zejména s automatem problémy neměl.
Teda kromě toho, že i při relativně malé nehodě se ohnula Klikovka.
Ale to už je jiná liga stížnosti. To je jako si stěžovat, že Ferrari má drahej servis
😄
twistedTSD
Prosímtě, zkus být občas nezaujatý. TSI byly průser, o kterém se obratem napsaly stovky článků. Paradoxně u slabších motorů to vlastně takový problém nebyl, stačilo překopat rozvody a když jsi neměl smůlu, najelo to statisíce km. Větší průser byly 1.4 Twincharger, 1.8 a 2.0, kde si to majitelé opravdu vyžrali.
3_diamanty
Hadam aj uverim... ale co spolahlivost.. tu este bude dlha cesta k udobreniu si zakaznikov... kazdopadne tonale vyzera k svetu aj po praktickej stranke.... uz to tu konecne nebude len o nahanani casoch v zelenom pekle... chvalabohu.... tonale :yes:
webpaja
A jak chceš eliminovat psychopata s neustále měnícími nicky a plovoucím IP? 😉
KANKUNEN
V té době to byl velký rozdíl v projevu zvuku. Jízdně byl ten benzín mnohem lepší, když to jelo, tak to byla paráda.