Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo chce nabídnout vyšší kvalitu, vzorem má být Lexus

Ondřej Mára Ondřej Mára 27. 5. 2022 • 22:32
25
26
Zobrazit náhledy (25)
Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale Alfa Romeo Tonale

Nový model Tonale by měl automobilce vyšlapat cestu k sofistikovanějším a kvalitnějším zítřkům

Italská automobilka Alfa Romeo má dnes ve své nabídce pouze dva modely, sedan Giulia a SUV Stelvio, které nedokázaly zcela naplnit vysoká očekávání. Již brzy by se však první zákazníci měli dočkat dodávek kompaktnějšího SUV Tonale, od kterého si značka slibuje velké úspěchy. A to v mnoha ohledech.

Jean-Philippe Imparato, šéf italské značky, měl během nedávných prvních jízd u italského jezera Como přislíbit, že nový model Tonale bude skutečně luxusním modelem skrz naskrz. „Mým vzorem kvality je Lexus,“ měl uvést šéf značky v rozhovoru pro Automotive News Europe.

Video se připravuje ...

Chtěl jsem si být jistý, že kvalita Tonale bude perfektní od prvního dne, ale také, že nabídneme nejmodernější konektivitu a uživatelské prostředí,“ dodal Imparato.

Alfa Romeo přitom skutečně nepatří mezi vzory kvality a bezproblémovosti. Například ve výzkumu J.D. Power 2021 US Initial Quality Study skončily modely Giulia a Stelvio s 204 problémy na 100 vozidel až na 28. místě z celkem dvaatřiceti. Pro zajímavost – Lexus skončil se 144 problémy na 100 vozidel na třetím místě.

Snaha o maximální kvalitu se pak zřejmě podepsala také na odložení slavností premiéry, která byla posunuta o pár měsíců. Alfa Romeo Tonale by tak podle očekávání automobilky měla být skutečně přelomovým modelem, který zvrátí současný směr automobilky a vrátí jí na výsluní.

Sluší se přitom dodat, že Tonale stojí na platformě Jeepu Compass, jako první model značky nabízí plug-in hybridní pohon a dočká se také sourozence v podobě Dodge Hornet. V příštích měsících by pak také mělo padnout rozhodnutí, zda se dočkáme i ostré verze Quadrifoglio.

Související články

Témata
Avatar - Avanti
27. 5. 2022 23:37
Re: Na tyhle kecy jsem naletěl při 156ce
Ja som najazdil 156 1.8 TS k 196.000 km až ma zostrelilo Seicento v bežnej križovatke na totálku. To auto bolo "papierové", ale motor nemal nikdy problém ani so spotrebou oleja, tobôž nie so zadretím. Išla tam VŽDY bežná Selenia 20K Alfa Romeo.
Prechovávam ešte jeden nemenovaný exemplár s 1.4 TS a funguje bezchybne.
Avatar - twistedTSD
27. 5. 2022 22:06
Re: Na tyhle kecy jsem naletěl při 156ce
Prosímtě, zkus být občas nezaujatý. TSI byly průser, o kterém se obratem napsaly stovky článků. Paradoxně u slabších motorů to vlastně takový problém nebyl, stačilo překopat rozvody a když jsi neměl smůlu, najelo to statisíce km. Větší průser byly 1.4 Twincharger, 1.8 a 2.0, kde si to majitelé opravdu vyžrali.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2022 17:50
Tej kvalite
Hadam aj uverim... ale co spolahlivost.. tu este bude dlha cesta k udobreniu si zakaznikov... kazdopadne tonale vyzera k svetu aj po praktickej stranke.... uz to tu konecne nebude len o nahanani casoch v zelenom pekle... chvalabohu.... tonale :yes:
27. 5. 2022 15:50
Re: Na tyhle kecy jsem naletěl při 156ce
Mám 156 s Twin Sparkem 20 let a nikdy jsem s ním neměl problém. :-) Stačí včas měnit Selenii Racing a nikdy nehonit za studena! :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
27. 5. 2022 13:47
Re: AR kvalita
Ne, stačí je vyrábět na severu Itálie, a ne na Sicílii...

;-)
Články odjinud