Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lexus RX přijíždí v páté generaci, poprvé i s oturbeným hybridem

88 komentářů

Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Tak první RX, které se mi líbí. Po neuvěřitelném faceliftu IS (předfaceliftová hrůza vs. pofaceliftové dělo) druhá predátoří tlama, která mi spolu se zbytkem sedí. Anebo stárnu.
Mig_35
taxikář s Camry mi ukazoval 4,8 dlouhodobou...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja mam v TP psáno 7.1 a jezdim za 6.5.
honziss
Máš nějakou zkušenost s aktuální RX450h a konkurenty nebo to jsou jen takový planý řeči?
Alfonz666
Já radši koupil končící generaci s V6 a slevou 600 tisíc.
Avatar - Charger
Charger
Takhle se to dá porovnávat na papíře, ne reálně, protože takto černobílé to není.

To stejné se dá říct u menšího NX - na papíře o ničem, realita je ale úplně jinde a plně chápu každého, kdo si to auto koupí raději než Q5, X3 atd. A to přitom neříkám, že já bych do NX šel, sám mám rád šestiválce, jiné typy převodovek, atd.
Jen říkám, že jízda, hlavně tedy naladění podvozku, odhlučnění, sedadla, interiér a celkový pocit z auta je naprosto prémiový, v mnoha ohledech "prémiovější" než ta pravá prémie co má tu "správnou" techniku.

A to samé je i případ tohoto RX. Určitě to není auto pro každého, ale zároveň má své nesporné kvality. Seděl jsem teď během 24 hodin jak v RX tak v novém RR Sport a u mě třeba interiérem vyhrává RX. A pokud bude mít naladění podvozku jako NX, tak to bude velmi příjemné svezení.
traveldrive
2,2 tony predraženého šrotu. K čomu je naleštené SUV, ktoré sa viac hodí na cestu do opery ako mimo hladký asfalt? Radšej mali urobiť poriadne GT, z ktorého by každému padla sánka. Ale to by chcelo aspoň ten šesťvalec ako vyššie píše DInar.
Avatar - Dinar
Dinar
tak špičková technika? Motor s přeplňováním a měničový automat. A copak? Že by už ta adorovaná atm👋cvt kombinace nebyla až tak splendidní? Jinými slovy, to, co konkurence nabízí roky, k tomu nakonec dospěla i toyota. Tak sláva. Jenom, tohle je ale Lexus, že, a ten by chtěl konkurovat premii, no, to by ale měl k tomu turbu přihodit ještě šestiválec... No, nic, tak možná zas za pár let. 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
To samý byl Peugeot 508. Nádherná Nappa, dřevo, Alcantara atd. Za 14 dní sedačka jak po 10 letech, dřevo jde do vrtule, asi uschlo až v autě, kaplička křupe atd… A mnoho jiných rádoby hogo-fogo aut po pár měsících vypadá, že se musí majitel stydět.
To pak člověk ocení Golf a Passat s jejich eko-kůží v kombinaci s kvalitní látkou. Po 4-5 letech a cca 100 000 km interiér jako zcela nový. Údržba = jednou za rok vlhké mikrovlákno.
Samozřejmě bez psa, vylévání Coca-Coly, típání vajglů a podobně. Prostě normální civilizovaná jízda. Jediný co bylo vždycky opotřebený, byl kobereček u řidiče.
Když jsem prodával G7, tak nový majitel nechápal a jeho servisák taky. Šli se dívat 2x na rok výroby a stav km. Ptali se mě, proč prodávám nový auto. Sám jsem si pak říkal, že jsem vůl a měl si ho nechat. 😄
honziss
Perfektně vystiženo. Všechny Lexusy vypadaj na papíře nicmoc, občas zastarale. Ale skutečný pocit z auta, je to o co tu jde. Pocit z otevření-zavření dveří, ticho, měkký interiér kam člověk sáhne, dojezdy oken, auto fce pro regulaci odvětrávání-výhřevu sedaček, chod tlačítek, čitelnost přístrojů, obyč podvozek na pružinách, který je ale pohodlnější než většina konkurentů na vzduchu, ecvt, která pohne autem už při 1mm pohybu pedálem plynu (zdravím 3.0tdi majitele)....mohl bych jmenovat do nekonečna.

Mám doma aktuálního touarega + jsem něco projel, takže mám srovnání.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Pokud je to tak a má to stejně jako jejich hybridní neturba, tak je to jedině dobře. Bohužel trend dnešní doby je zničit vše dobré a nahradit to problémovým.
Stejně, pokud bych si měl RX kupovat, bral bych mnohem radši starý V6 atmo s eCVT, než silnější R4 turbo a 6st. měnič. Ten pohon byl nezničitelnej a geniální pro lidi, kteří věděli, co chtěli. Je to pohon pro klidné řidiče a ne pro stíhače. Nový bude rychlejší, ale zcela obyčejný.
A86GT
Za mna ako majitela RX450h od 2017, dizajnovo vyborne. Nie vo vsetkych farebnych kombinaciach, ale vybral by som si. Co sa tyka motorizacie, zatial nevidim dovod na zmenu a tiez mi pride ta kombinacia divoka..Ale pockal by som si na testy a skusobnu jazdu, ako to bude fungovat v reale. Mozno budeme prekvapeni 🤷‍♂️🤷‍♂️
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ja mam mit 1,2 a jezdim dlouhodobe za 2,3. Narust skoro o 100%, podvod na majitelich! 😉
Mig_35
auto, které se vyrábí bez přerušení tolik let a úspěšně se prodává :yes:
Mig_35
jj měli by udělat GT ze kterému by každému spadla sáňka😊))
https😐/www.autanet.cz/…uz-id4183_01.jpg
mají atmosférický osmiválec ve třech autech minimálně, velký LX vyprodaný na tři roky dopředu apod😊
Avatar - Emel
Emel
Dělají LC, dělají RCF... to není zlý.
Avatar - Ham.
Ham.
No sláva, konkurence ale u takto velkých stodol používá přeplňované šestiválce, motory podél, vzduchové podvozky, plnohodnotné 4x4. Tohle je pořád jen naleštěná rav4 na stejné platformě s motory napříč, mrtvým zadkem, takže jediný "posun" je náhrada prehistorické eCVT měničem a přechod k přeplňování, chápu, že je to velký krok pro Lexus, ovšem dost malý pro lidstvo.
honziss
Popravdě, netuším jakou má kůži 7ma v individualu. Řešili jsme tu kvalitu Volvo vs Lexus. A základní kůže, ta která by měla vydržet nejdýl podle tebe, je ve volvu hnusná po 30tkm, stejně tak plasty, textil, displej. Zatímco na kůži nebo i na kožence v Lexusu odjedeš násobně víc a pořád je měkká, neodřená, nemluvě o plastech, který jsou úplně jinej level.

Když bych měl srovnat kvalitu interiérů aut, který jsem si koupil nebo je ve výběru zvažoval (pouze rodinná SUV), tak bych to viděl takhle😒br />
1. RX450h
2. Q7/X5
3. Touareg / NX300h
4. XC90
5. Ford / Renault a všechno ostatní
honziss
Píšeš blbosti. Základní hrubá kůže bez perforace ve Volvu by měla vydržet nejvíc, ale podívej se na předváděčky s 30tkm... Když to srovnám se základní kůží kterou jsem měl v GS450h (perforovaná, s odvětráváním), tak ta byla po 100tkm netknutá. Stejně tak teď mám tu lepší perforovanou v touaregu a vypadá po 60tkm úplně v pohodě a to je rodinný auto, v kterym jezděj děti, kola, lyže, krámy při stěhování..

A není to jen kůže, tvrdý plasty ve volvu poškrábeš i pohledem, stejně tak displej infotaimentu. Fleky z tkanin vyčistit nejdou. XC90, Touarega a RX450h jsem měl ve finále při výběru a kvalita interiéru (byť design se mi moc líbí) volvo jasně diskvalifikovala.
Lubo
Aktuálne z januára/februára zľava na festivalové vozy BMW pre Karlove Vary 15%, so zárukou dodania v lete. A cenovo sa dostaneš nižšie aj bez zľavy, lebo viacero konfigurácie je nedostupnej (napr. prečo aktuálne inzerované nové X5 nemajú Harman Kardon - nebol, neviem ako teraz. Tej nedostupnej výbavy je viac).

Klasická zľava a dodacia lehota netuším.

RX sa začne vyrábať na jeseň, a zmenu interiéru už fakt potrebovalo, rovnako ako zlepšiť dynamické parametre a spotrebu. Aktuálne sa na nové NX čaká rok (okrem tých na ceste).
webpaja
Reálně nový RX bude o hodně dražší než teď. Výběhové modely prodává Lexus za zázračné ceny.
Mino 1
Ta toyotacka 2.4 Turbo ma priamy aj nepriamy vstrek. Takze s karbonovanim by nemal byt problem.
Mig_35
šestiválec mají v LCh, šestiválec mají v mimoevropských verzích RC a IS.... verze 350
traveldrive
Tak vidíš, majú ich evidentne málo. 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
... já nikde nevidím dělení sedaček 40:20:40, jak se o tom píše v textu. Ani průvlak na lyže. To je zdá se u Lexusu asi sprosté slovo, jelikož se s ním neobtěžují nikde.
Za mně teda ne. Drahý, nepraktický a ošklivý. Místo nezničitelnýho V6 3.5L + eCVT dostane oturbenej R4 2.4L ("ideálně" bez nepřímého vstřiku, ať to karbonuje) s automatem a papírově vyšší spotřebou skoro o litr.
A ve finále bude reálná cena vyšší, než reálná cena vybavené X5 na vzduchu s R6 ;-\
Mig_35
Popírat úspěchy Toyoty/Lexus je legrační 😉
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tragedie to neni, ale e-CVT je pro bezneho konzumniho ridice proste lepsi. Uz se se Sorentem dostavam na zajimave spotreby, ale chce to klidnou jizdu a delsi trasu (aspon desitky km).

Sorentu proste trva, nez se vse zahreje a spotreba zacne klesat. Zacinam hodne ocenovat rekuperaci tepla z katalyzatoru, kterou ma Prius. Je to hodne znat.

Tragedii bych to nenazval 😊 Verim Toyote/Lexusu ze vi co delaji. Mozna ma e-CVT nejake limity v prenosu vykonu, ktere je nuti hledat jiny system?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Zeptej se Jirky,co by volil znovu, kdyz ma doma prius a Sorento HEV. Pokud by měli dohánět Hyundai a mělo by to být stejně jako u nich, tak hned hledám jinou značku. Ten pohon je tragédie.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Trosku hondacke rysy ale inak pecka.... nove mensie NX napriek tomu u mna vyzorom ostava neprekonane... obom drzim palce... lexus :yes:
Xylo
Nechápu proč pořád někde cpou ten nesmyslný údaj o spotřebách plugin hybridů. Na druhou stranu zkušenost z interiéru ala otěže koně se může v budoucnosti hodit :yes:
Xylo
Prostě podle mého je to kravina. Podobné je to u čistých elektrik, kde se udávají spotřeby pro nejlehčí nohy za ideálních podmínek a upozorňuje se na obrovské výkony a zrychlení pod 2 vteřiny na 100 😢
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Takto se počítá spotřeba PHEV: Kombinovaná spotřeba 1,5 litru na sto kilometrů vypadá na papíře fantasticky. Kde se ale vůbec vzala? V rámci měřícího cyklu se zjišťuje čistě elektrický dojezd a na jeho základě se pak snižuje spotřeba vypočtena při dalším měření s vybitými bateriemi. Elektrický dojezd 25 km sníží spotřebu na polovinu, 75 km už výsledné číslo vydělí čtyřmi (největší benefit, kterého lze dosáhnout). Většina plug-in hybridů má dojezd okolo 50 kilometrů, což spotřebu v litrech snižuje zhruba na třetinu. Velice zjednodušeně lze tedy říct, že spotřeba v reálu by měla být třikrát vyšší než v tabulkách. A to pořád pracujeme se starší metodikou NEDC, která je pro letošní rok stále ještě relevantní.
Avatar - Emel
Emel
Za mě obecně nic moc... je to menší úlet, ale nejsem si jistý, že je to změna k lepšímu. Zaujala mě ale ta boule nad maskou... něco podobného má i Civic XI. Má to nějakou funkci, třeba v ochraně chodců?
Avatar - Emel
Emel
Není to velikostně spíš XC60? Nechce se mi to hledat...
westeros
Turbo hybrid s menicem? Uz dohaneji Hyundai 😄
kesumb
tak tohle rx je se zavrenejma ocima konkurence maximalne pro xc90. RRS, X5 a dalsi jsou technicky uplne nelde jinde. Dynamikou, motorizacema, ale hlavne podvozkaka vedle tyhle nalesteny RAV..
TiaS1
Tak se podivej na bmw 7 s kůži individual, co má najeto víc jak 30 tis. a uvidíš, jak ta sedačka vypadá. Jen tady si někdo stěžuje, jak vypadá sedačka Volva, jenže to není nekvalitou, pravé naopak. Dostavas vyrazne lepší materiál, který je ale náchylnější na cokoliv. Podreni, zabarvení…
TiaS1
Bmw řady 3 s Mpaketem, o kterém píšu, má v základu sedačky, které mají alcantaru tak celkově na 30%, je to alcantara/ kozenka. I Volva se sportovním paketem, dneska už se to tak myslím ani nejmenuje, mají kůže/tkanina. Ale zatímco bmw používá nejlevnejsi shit, Volvo tam cpe nappu jemnou jak dětská ***. Tak to je. Bez si do nich sednout 😊 u trojky si pak můžeš připlatit za asi 4 různý kvality kůže, kdy ta nejvyšší, která je srovnatelná s tím Volvem, jde uplne stejně rychle do hajzlu.
Mig_35
když si sednu do staré sedmy, aspoň 20 let starého kousku, kůže je většinou pořád stejná. dřív se to tak asi nešidilo...
honziss
Se podivej do konfiguratoru volva, třeba XC90, prostě standardní kůže.

A M modely maj jako standard alcantaru...
TiaS1
No nepíšu. Nevím co je základní bez perforace, o jakem modelu mluvíme apod. Ale když jsem naposledy sedel v nějakým tom sportovním paketu s60, tak už sedadla z výroby byla nappa kůže tak jemná, ze podobnou pamatuju jen z bmw 7 individual a ta byla po 30 tisících na vymenu. Oproti tomu zakaldni Msport křesla v bmw 3er mají tak tvrdou kůži, ze kdybys ji chtěl rozrezat nožem, tak se ti to nepovede 😊)
TiaS1
Hele, kluci, a premysleli jste, ze čím kvalitnější kůže, tím rychleji jde do hajzlu? Základní bmw kozenka vydrží 10 let ve stejným stavu(neni to ani kůže), nappa, kterou používá Volvo jako základ pokud vim, vydrží vyrazne min a bmw individuál je potrhana skoro z výroby 😊 čím jemnější, tím min vydrží. Takže si stezujete na to, ze dostáváte v základu kvalitnější materiál😊
Avatar - Mokrous
Mokrous
A máš představu o tom, jak je to v reálu dnes? Ona i prémie stopla kompletně slevy?
honziss
To je společná vlastnost všech současných volv. Nový auto je vymazlenej ikea pokojíček, ale když člověk nakoukne do interiéru po 60tkm používaným rodinou, tak se nestačí divit.
Avatar - lamal
lamal
Pride ti, ze som ten text nepochopil ? ´´Samozřejmě je v tom i dávka sarkasmu.´´
Sarkazmus sa javi a prijima ako kritika a preto plati ´´zhodil si tym doterajsie resp. aktualne riesenia´´ ktore su skvele a celej Toyote urobili to najlepsie meno v hybridnom svete. 😉

BTW vycital si BMW, alebo Mercedesu, ze pri honbe za vykonmi zacali pouzivat turbo ? Keby Lexikovi stacilo zostat pri vykonoch, ktore boli doteraz, ta atmosfera tam ostane vo vsetkych pripadoch.
Avatar - Dinar
Dinar
V čem je problém, v chápání psaného textu? Fakt nerozumím.
Chválím toyotu, že konečně pochopila, že ten její hybridní recept, atm👋cvt je dávno překonaný a začala používat turbomotory a hdm. Samozřejmě je v tom i dávka sarkasmu. 😉
webpaja
Nedávno = tak před 2-3 lety.
webpaja
Projel jsem si ceníky, o Volva se nezajímám. S překvapením musím konstatovat, že ty ceny jsou šílené. V žádném případě bych to za Volvo nedal. XC90 jsem zkoušel před pár lety při výběru. Špatný podvozek (vzduchový), mdlé motory, u testovacího kousku trhající se kůže po cca 15kkm na sedadle řidiče, loketní opěrce. Nic dobře tam vlastně nebylo.
Jen reálnou cenu uměli výrazně pod D3 nebo LR. Nevím jak teď.

Ale, że by na mě XC90 působili chytře? To vážně ne. 😉
webpaja
RRS nemusí být nutně dražší vždy, ale způsob jakým auto jezdí, jak se ovládá, výběr motorů...je mi to bližší.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No ta minulá gen hybridu v rav4 nic moc není. Sis to mohl sám srovnat s highlanderem. Dnes jsem zase projel křížem krážem prahu 2x tam a zpět a skončil jsem na spotřebě 4.9
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to není problém, tomu věřím. S camry litame po dálnicích převážně a máme 5.2. Pokud nemam dalnici, jezdi kolem 4.4
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo to nerozporuju, že mu chybí motory v evrope, aby to bylo důstojné. Jen mne dost zklamala ta převodovka v rx300. Takze doufám, že u toho rx500 se zlepší.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nedávno šlo v pohodě víc jak 25%
Mig_35
Nedají ti ani vorla, možná ti v průběhu čekání ještě zdraží, možná ti dodání zpozdí. Ale X5 bude stopro dražší
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nevím jak dnes, pár týdnů jsem tam nebyl...
Ty jo? Kolik to je?
Čeká se na všechno, protože všechno jde do pr.ele.
Jak dlouho se čeká na Toyotu LC, třeba? Čekací lhůta je momentální průser, ale není to známka kvality a není to ukazatel cena/výkon.
adamzprahy
Ale vždyť RRS je mnohem dražší auto nebo se pletu? Dosavadní RX se prodávalo pod 2M, a jak píše Charger, on ten pocit v interiéru cenovce rozhodně odpovídal, byť teda aktuálně už šlo o zastaralý model.
Mig_35
jaká se aktuálně dává sleva u BMW a jak dlouho se na něho čeká? 😉 reálně :yes:
traveldrive
Jo, akurát je to v až od sto tisíc éčiek hore. Urezať z osemvalca dva valce dolu (alebo prirobiť dva k štvorvalcu, a vykryjú pomyselnú dieru v ponuke. V dnešnej dobre nie je šesťvalec nijak dehonestujúci ani pre skutočnú prémiu, naviac osloví skupinu zákazníkov, pre ktorých je LC už pridrahý.
Mig_35
Volvo.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Reálně není cena nového RX k dispozici. A reálně jsem si nakonfiguroval za 2.5M X5 na vzduchu s pěknou výbavou (laser světla, 360 kamery, HiFi, asistenti, kůže, atd.) a sleva bude reálně zajímavá. Samozřejmě s R6, které pojede líp. Vedle toho stojí akční výprodej starého RX rovné 2M. Tam už sleva nebude. Takže asi tak.
Alfonz666
tak výkonu není nikdy dost že, ale mě to stačí. A přijde mi, že třeba pružnost je pořád konstantní, at jedeš 120 nebo 160...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja zatím zkoušel jen presvadecky, třeba ta tvá bude lepší, lépe zajeta a tragédie to nebude, jen bída 😒]
Mig_35
Reálné vidím v nabídce nové X5ky o půl mega dráž než RX…
TiaS1
A to mluvíš o lexusu nebo Volvu? :-! Jinak já taky raději, když mě auto tlačí zezadu, vlastne se i ztotožňují s tím, ze k prémii by měla patřit určitá technická úroveň, standard. Když se ale podívám na Volvo, očividně to lidem fakt vůbec nevadí. Navíc, ruku na srdce, kdyby zítra mercedes oznámil, ze bude dávat do svých vozu už jen 4 válce napříč, tak jim spadnou prodeje tak tipuju max o 20%.
Mig_35
Ja bych nechtěl auto s preferencí předního pohonu. To nedávám. A mrzí mě to, protože ty interiéry ve světlém březovém dřevě, látkou, co vypadá jak na sedačce v obýváku, překrásným designem… to je proste nádhera :yes:
TiaS1
Aneb: “chtěl jsem vždycky Q7, mám na ni nabídku za 2,6, ale u Volva, který jinak vůbec nechci a vlastne ani nevím, proč jsem si taky nechal udělat nabídku 😊), mi nabidli 2,45. Takže rusim objednávku a jdu si pro to Volvo, který jinak ale nechci. Jo, chytrost nejsou žádný čáry.
Mig_35
To je pravda :yes: X5 25d je levnější než XC90 D5 😉
webpaja
Tomu naprosto rozumím, stejný důvod ke koupi. Ale abych nehaněl, výtečný podvozek, řízení a nadprůměrný prostor spolu s kvalitními materiály. Len ten výkon chýba!
webpaja
nevím, kolik má NX300h v papírech, ale dlouhodobá 8,5 😉
webpaja
A to, že je XC90 cenově reálně jinde než ostatní je asi šumák :-!
webpaja
Manželka má NX, je s ním spokojená, ale důvodem ke koupi byla cena a dostupnost. Stát mezi RX a RRS, tak vůbec neváhám. A to ani u nových generací těchto vozů. Vždy RRS.
Mig_35
čtyřválec podpořený elektrikou jede perfektně a u benzínu /s výjimkou tříválce/ dostaneš sametový motor, o kterém nevíš... a diesel může mít třeba dvanáct válců a bude nýtovat furt...
TiaS1
Přihodit šestiválec, aby mohl konkurovat prémii? Loňské prodeje SUV v Evropě - X5 - 41 tisíc, GLE - 36 tisíc, XC90 - 30 tisíc, RR sport - 17, Cayenne -16, Audi Q 7 13, Q8 - 12. Jak vidíš, 7 let staré XC90 nemusí mit 6 válec a prodá se ho víc než Q7/RRS dohromady.
Mino 1
Videl som nejake americke videa na temu Lexus a tam sa skor spekulovalo, ze v premii zakaznici moc nemaju radi zvukovy prejav E-CVT a tvrdohlavo lipnu na klasickych automatoch. Ktovie. Ale Lexus rozsiruje vykonovu ponuku nahor pomocou turba. A tento 2,4 litrovy turbomotor ma byt vyuzivany ovela hojnejsie. Vykony sa potom budu skalovat elektromotormi. Vyzera to tak, ze sa Lexus rozluci aj s atmo V6 hybridmi, ktore budu sukcesivne nahradzane tymto novym systemom.
Avatar - Dinar
Dinar
Jaké hejtenie, 😁 já chválím, toyota konečně pochopila, že do auta patří převodovka z auta, ne ze skůtru a motor s turbem, aby to ve velké krabici aspoň trochu jelo. Chválím, lamale, chválím...
Jo, sice to pořád není ono, jestli ten RX R4turbo hybrid má stát např. proti x5 45e, ale už je to pokrok. 😄 😉
webpaja
Dinar má naprostou pravdu, je to evropská vlaková loď mezi SUV a prostě tak nefunguje ani v nejvyšší verzi. Přitom má Lex i V6- Vážně škoda.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Zalezi jak to budou mít sladěné. Ted na lexus driving e😜erience jsem si schválně hned po sobě projel RX300 a RX450h. 300 měla lépe odladeny podvozek, ale pohonný řetězec byl tedy milé za tím hybridem. Nicméně souhlasím, že prémie by měla mít 6valce. Tady je to dle mého u RX krok zpět a nějaký 6valec by měla mít. Snad ta převodovka a chovani nebude stejně hrozné jako u toho 300
Mig_35
je krátká i dlouhá verze...
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
hybridní toyoty nemají převodovku s variatorem alá audi, skutr tam má řemen a jedna řemenice má v sobě odstředivé válečky. Hybridní převodovka nemá spojku, skutr má odstředivou.
Avatar - lamal
lamal
aj nizsia hmotnost sa pocita, turbo stisi prejavy vytoceneho motora, myslim ze to robia hlavne pre tych co si potrpia na pocit radenia pevnych prev. stupnov a este vyssie vykony
rohor
Já ale taky jezdím za 3,8 a v TP mám 3,9. Jenže ne s tím Pežotem.
Avatar - lamal
lamal
si ziada vhodnu farbu, nemozem sa vsak ubranit dojmu, ze keby tam je logo Hondy bolo by to uveritelne, hlavne ten predok a navaznost kapoty.
Avatar - lamal
lamal
´´Že by už ta adorovaná atm👋cvt kombinace nebyla až tak splendidní? Jinými slovy, to, co konkurence nabízí roky, k tomu nakonec dospěla i toyota.´´

Mne to zas taka chvala nepride, zhodil si tym doterajsie resp. aktualne riesenia. Ale dobre, pises ze si pochvalil, tak OK. 😄
Avatar - lamal
lamal
A zhodit uplne vse len kvoli 6 valcu, alebo kvoli preplnaniu s tym, ze je to dokaz doterajsej zaostalosti... V tejto triede argument 6valca beriem, ale urcite to nie je jedine kriterium, ktorym sa to auto hodnoti.
Atmosfera je v Toyotach a Lexoch kvoli zivotnosti, u tejto znacky este stale plati, ze vyrabaju auta, ktore dlho vydrzia, bez velkych investicii.
Avatar - lamal
lamal
U neho je to vacsinou len vyhejtenie japonskych aut, to iste ako i u Dinara.
rohor
Takto se uváděla spotřeba vždy. Zkus si s mým Peugeotem 406 r.v. 1997 1.8i jet za papírových 6,7. Neznám prolhanější čísla, než je papírová spotřeba v TP.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nejsmutnější na tom je, že i tak je to z těch tří asi nejschůdnější varianta 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
s Range Rover Sport. Vlastně i se Starií, ta je aspoň jak z budoucnosti a ne jen bizár.