Elektromobilita
Hammunasakra
19
viz já 13:58 rohorE
Přejít do diskuze
takže ZDE je zakopanej pes? Těch pár vteřin? 😁
Jinak https😐/elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu FYZIKA střední škola = auto s napětím 900V https😐/mobilmania.zive.cz/…129/default.aspx
Jinak https😐/elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu FYZIKA střední škola = auto s napětím 900V https😐/mobilmania.zive.cz/…129/default.aspx
2 hodiny na ultrarychle nabijecce?
Wtf
Jiz zakladni uvaha 2x-4x prestrelena.
Bylo by fajn vedet neco o rychlonabijeni.
Wtf
Jiz zakladni uvaha 2x-4x prestrelena.
Bylo by fajn vedet neco o rychlonabijeni.
.... prostě minimálně část městské populace EV auty jezdit může a třeba i bude chtít, tak buďte rádi, aspoň vám nebudou smrdět pod nos....
a zbytek populace může ještě 20 let jezdit fosilně, takže se hoďte do klídku :-!
a zbytek populace může ještě 20 let jezdit fosilně, takže se hoďte do klídku :-!
Slysel jsi nekdy o sluzebnich autech? Spousta firemnich flotil v Praze muze klidne tretinu aut prezbrojit na EV....
Vzhladom na to, ze nemam ev, tak to neriesim. Pumpa je na kazdom rohu, natankujem a idem dalej. A mozem riesit v hlave ine veci ako dojazd blbeho auta
Sa mi paci, ze uz teraz vies kolko najazdos a kolko budes nabijat, tomu hovirim planovanie, well done
Já bych řekl, že elektroauto se běžně dobíjí průměrně 2 hodiny, takže stihneme nabít celých 1200 EV za den. To nevypadá, jako že by se měl podíl EV nějak moc zvyšovat, že? Nepište mi nic o domácím nabíjení a tak, nezajímá mě to protože to na věci vůbec nic nemění. Otázka je, čím se bude po zákazu spalováků tedy jezdit. No ano, Pepíčku, ano Mařenko, pečlivě udržovanými starými vehikly.
https😐/www.autoforum.cz/…i-elektromobilu/
😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
nezakážou, ale může být ekodaň na benzín jako v Německu, nebo zdanit provoz starých aut jako v itálii
Vždyť ano. Ta malá bohatá část populace nebude té velké části socek smrdět. Na oplátku ty socky budou smrdět všem s 30-60 let starými auty. Mě to baví, co tebe?
ja ctu 100 rychlodobijecich stojanu kazdy s 2 dobijecimi body s minimalne 150kW
a samozrejme - vedle toho prinejmensim o 1 rad vic pomalych nabijecek
a samozrejme - vedle toho prinejmensim o 2 rady vic domacich nabijecek, ktery te vubec, ale vubec nezajimaj
a samozrejme - PRE neni jedina firma, ktera na uzemi PHy stavi nabijecky
z myho pohledu - najedeme 2 autama cca 35tis km rocne - budu mimo domaci zakladnu tankovat tak maximalne 10x za rok
nebud takovej pesimista
a samozrejme - vedle toho prinejmensim o 1 rad vic pomalych nabijecek
a samozrejme - vedle toho prinejmensim o 2 rady vic domacich nabijecek, ktery te vubec, ale vubec nezajimaj
a samozrejme - PRE neni jedina firma, ktera na uzemi PHy stavi nabijecky
z myho pohledu - najedeme 2 autama cca 35tis km rocne - budu mimo domaci zakladnu tankovat tak maximalne 10x za rok
nebud takovej pesimista
máš jistotu, že ty šunky nezakážou? Nikde není psaný, že musí každý vlastnit auto a já bych to uzákonil tak, že kdo nemá svůj pozemek, by neměl vlastnit auto a podniková auta by se neměla odstavovat na veřejnosti vůbec.
vim dlouhodobe kolik toho rocne najezdime a kolik cest mame delsich nez 400-500km
ty ne ??
predpokladam, ze se to moc menit nebude
spis tech delsich cest bude min
ty ne ??
predpokladam, ze se to moc menit nebude
spis tech delsich cest bude min
Což je v zásadě jiná forma zákazu. Pokud na to uvalím takovou daň, že to lidi neuplatí, tak je to stejné jako kdybych jim to zakázal.
Jasný v Práglu má každý dům se zahrádkou a wallboxem, aby mohl dobíjet. V panelácích a bytovkách tam nikdo nežije 😉
Zmiňovat domácí nabíjení je taky nesmysl. Že by si obyvatelé na Jižáku hodili z okna prodlužku je asi dost utopie. Takže tvůj výpočet je naprosto správný. Tohle na masový rozvoj EV nevypadá. Demagogický zákaz spalováků jako ho vymysleli zelení, nevzdělaní soudruzi v Bruselu se bude muset překopat. Buď to tak o 10 let odročit nebo to úplně zrušit a nechat to na přirozeným vývoji ať se s tím trh popere. Německo je zjevně proti a doufám, že proti bruselským vystoupí i další státy a dostane to nějakou racionální podobu. Tenhle nesmysl za 13 let budeme všichni jezdit jen EV můžou myslet vážně jen nevzdělanci typu Hamuna.
Naprosto nepodstatna zprava.
Po r. 2030 si novy spalovak koupi stejne uz jen par podivinu. 😁
Normalni lidi totiz jezdi podle penezenky.
No podle tohoto kriteria uz se nevyplati kupovat v rade trid spalovaky uz dnes...
Kdyz to Nemci odmitnou, tim vic budou nemecky automobilky zaostavat. Ja jim to nepreju,drzet se neperspektivni archaicke spinave technologie.
Po r. 2030 si novy spalovak koupi stejne uz jen par podivinu. 😁
Normalni lidi totiz jezdi podle penezenky.
No podle tohoto kriteria uz se nevyplati kupovat v rade trid spalovaky uz dnes...
Kdyz to Nemci odmitnou, tim vic budou nemecky automobilky zaostavat. Ja jim to nepreju,drzet se neperspektivni archaicke spinave technologie.
Však do roku 2035 je daleko a EV bude ještě hodně let výsadou bohatých, kteří budou nabíjet převážně doma, takže za mě to číslo zní celkem rozumně, víc nabíječek asi potřeba nebude..
Ze budou nove rychlonabijecky, za 3 roky a jen stovka? Cekal bych cislo tak o 2 rady vyssi, pokud to s EV mame myslet vazne. A kdyz to nejde v Praze, kde to dava nejvetsi smysl, pak jak to ma jit jinde?
Že budeš někde hodinu zevlovat na nabíječce. V horším případě čekat až dobije ten co tam přijel před tebou 😁
já nemám služební, ale firemní a mám dostat EL Dost služebních aut je přihlášené v praze a jezdí a parkuje na moravě, tak ta statistika asi je v pořádku.
Jo firemní dotace na elektro bylo zrušeno a přepracovává se, nebylo tam jasný třeba kolik lidí je rozhodující ve firmě aby na to dosáhla.