Výhoda by byla v "kapesním" rozměru motoru a potom jako agregát běžící převážně v konstatních otáčkách by "prý" ani ta životnost a spotřeba neměla být špatná.
Rozměry jsou příznivé, ale já se ptal na efektivitu. Nehospodárnost wankelu je dána především relativně velmi vysokou plochou povrchu spalovacích komor, přes kterou uniká spousta tepla. A nic na tom nezmění ani provoz v optimálních otáčkách, hendikep proti klasice tam bude stále
No a oni mají právě tu představu, že se dá provoz za takřka konstantních otáček (případné použití jiného paliva) značně optimalizovat, alespoň do té míry že přesáhnou výhody koncepce nad nevýhodami.
Zajímavé že výkonnější verze stejného motoru má nižší krouťák. Je to dost nezvyklé
.... pokud se rotační motory pod kapotu vozů značky Mazda vrátí..... by měly fungovat jako vysoce efektivní a tiché generátory elektrické energie,...
Autor v textu několikrát zmiňuje nehospodárnost rotačních motorů. Z čeho by tedy měla vyplývat ta vysoká efektivita?