Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Caddy Style 2.0 TDI 4Motion – Ten jediný se čtyřkolkou

Jestli pokukujete po Volkswagenu Caddy a současně toužíte po pohonu všech kol, máte jedinou možnost, jak si přání splnit.
Zpět na článek
26. 6. 2022 19:56
26. 6. 2022 20:22
26. 6. 2022 20:59
27. 6. 2022 07:37
26. 6. 2022 23:51
27. 6. 2022 21:46
27. 6. 2022 18:00
27. 6. 2022 21:55
28. 6. 2022 10:01
26. 6. 2022 19:17
4* tomuhle... no...
... jako aby mi auto samovolně zašláplo brzdy a tím jednak ohrozilo posádku (stačí aby se někdo třeba zrovna v sedadle otočil dozadu k dětem) případně rovnou vyvolalo riziko že to do mě zezadu někdo napálí, to je docela silná kávička. Jezdím s více auty s front assist a tohle jsem nezažil.

no a pak klasika, hlučný diesel, pomalý infotaiment....

to auto v této konfiguraci začíná na 980 tisících - to mi připadá sakra přestřelná cena.... :no: hvězdičkové hodnocení by cenu mělo zohledňovat. Co prominu dodávce za 600, rozhodně neprominu autu za meloun.... :'-(
Rozbalit vlákno
10
26. 6. 2022 19:30
Re: 4* tomuhle... no...
No ale tohle auto bylo za 1.2mil. Tohle už VW dost přestřelil, za líný 90kW turbodiesel. Caddy je navíc materiálově ošizený, kam se jen podíváš. O designu bylo napsáno mnoho, to si musí každý zvážit sám. Za mě je tahle značka už mimo realitu… :no:
26. 6. 2022 20:23
Re: 4* tomuhle... no...
.... tak beru že to je našlapané nesmyslnými extras, co bych neřešil. Ale nejlevnější provedení stojí těch 980 a to je prostě zcela mimo.
27. 6. 2022 11:48
Re: 4* tomuhle... no...
to je prirazka za dieselgate
nekde ten skoro bilion na pokutach vybrat musej
podekuj vsem kolenovrtum, kteri se na chrochtech ukajeli a mnozi doted ukajeji
27. 6. 2022 15:36
Re: 4* tomuhle... no...
Spíš je to přirážka za nenažranost akcionářů. Management udělal s dieselgate chybu a firma na to doplatila, místo aby se chytli za nos, tak to tahají ze zákazníků. A prodeje jdou dolu, tak nehorázný zdražení a výrazné oholení kvality VW si svou daň vybrat musí ;-)
27. 6. 2022 21:49
Re: 4* tomuhle... no...
pozor, aj blbé kangoo stojí vyše 25000€, takže medzi dodávkami výber dosť biedny
28. 6. 2022 13:47
Re: 4* tomuhle... no...
otázka opačná, kde nie ? :D
Avatar - xxc
26. 6. 2022 22:02
Re: 4* tomuhle... no...
Mame nieco lepsie na trhu z tych dodavok? Asi podla toho udeluju hviezdicky. Aj tak sa stavim, ze produkcia je vypredana na dlho aj za tu cenu. Rovnako, ako boli vypredane dodavky od stellantisu. Pred tym retarderom aj tak clovek spomali, cize ziadna tragedia a snad to opravia, pokial to uz neopravili. Pokial to ma moznost updatu vzduchom, co mozno ani nema.
Avatar - Ozzman
27. 6. 2022 09:12
Re: 4* tomuhle... no...
Tak za 1,2 máš třeba Ford Tournero Custom Titanium s 2.0TDCI a 170k
26. 6. 2022 19:56
Nosnost
.... U testované motorizace ve výbavě Style Volkswagen udává užitečnou hmotnost 382 až 509 kilogramů....

Rozptyl 127 kg u jedné konkrétní verze ??? To jako jak se zrovna ve výrobě podaří?

A to pomijim že nosnost 382 kg u pětimístného auta s velkým kufrem je akorát výsměch zákazníkovi.. Za co ty 4 hvězdicky?
Rozbalit vlákno
8
26. 6. 2022 20:22
Re: Nosnost
.... tak to je podle příplatkové výbavy ne? když si zaplatíš hovadiny jako skleněnou střechu a jiné věci co zvyšují hmotnost tak se užitečné zatížení sníží ne?

jinak svého času jsem měl Doblo, které v sedmimístné konfiguraci uvezlo papírově 650kg.... čili asi tak....
26. 6. 2022 20:42
Re: Nosnost
Za novú "komfortnú" zadnú nápravu skryl VW jeden diel z masívnej ojebávky zákazníka. Užitočná váha tak ako píšeš, kolíše podľa celkovej hmotnosti, ktorá je rázne limitovaná. Navalíš auto výbavou, a rázom sa neodvezie ani 5 dospelých ľudí, nie ešte nejaká batožina.

"Mrzí mě jen, že Volkswagen nepřišel na způsob, jak vzadu otevřít okna." - no tak to Volkswagen veľmi dobre vie, aj do ceny auta otváracie okná určšite započítal aspoň 2x. Akurát ich tam nedáva...

Lacnota kričí zo všetkého, čo sa nepripláca. A auto za milión, ktorému dvere pri zatváraní búchajú podobne ako na škode 120, to je silná káva.
27. 6. 2022 07:37
Re: Nosnost
Ešte že je tu ten Citan a snáď raz aj to Kangoo konečne. :)
27. 6. 2022 08:01
Re: Nosnost
Dúfam, že mám aspoň na tých 8-10 najbližších rokov pokoj. Pokiaľ Berlingo vykáže podobnú spoľahlivosť ako predtým Kangoo, budem maximálne spokojný. Za 10 rokov hádam ešte nejaký benzín kúpim, alebo aspoň LPG. ;-)
26. 6. 2022 23:51
Re: Nosnost
Tak mají tu nosnost s výbavou navýšit.
382 kg je u auta tohodle ražení opravdu legrační
27. 6. 2022 21:46
Re: Nosnost
u dodávky by som to očakával 382 kg je zúfalstvo na takéto auto. 500-600kg by bola zmysluplná hodnota
28. 6. 2022 10:02
Re: Nosnost
Možno zvýšia nosnosť zadnej nápravy v opcii, bez plnotučného príplatku ťažko.
26. 6. 2022 23:46
Re: Mizerné odhlučnění
Tiez mame doma par produktov koncernu vw od nova a dalsie uz nebudu
27. 6. 2022 07:30
Re: Mizerné odhlučnění
u nas totez, ojebavaj to uz moc dlouho..
Avatar - KANKUNEN
27. 6. 2022 07:46
Jak to auto může jet normálně
Před Po úpravě Rozdíl
Výkon 90 kW 136 kW 46 kW
Kroutící moment 250 Nm 410 Nm 160 Nm
Rozbalit vlákno
3
27. 6. 2022 08:02
Re: Jak to auto může jet normálně
Záleží na tom, čo je definované ako normálna jazda. ;-)
27. 6. 2022 10:35
Re: Jak to auto může jet normálně
A těch 410nm dá origo převodovka jak dlouho?
27. 6. 2022 22:05
Re: Jak to auto může jet normálně
Skôr ako krátko, resp záleží na tom, ako často bude plný potenciál využívať
27. 6. 2022 11:38
skoro 9 litru na dalnici ??
vzdyt prece chrocht jezdi za 6 at jedes 100 nebo 200
sup je jen o 3cm nizsi a pochybuju, ze chrochtavej sup jezdi na dalnici za podobnejch 9
to mozna chrochtavej kadak, kterej je 15 cm vyssi, i tak by mi to pri dalnicnich 130 prislo hodne ...

... aha, uvadena vyska v clanku je 1532mm, ve skutecnosti podle technickejch dat na vw je 1798/1832/1833 podle provedeni, tedy o 30 cm vyssi ...
chapu, preklep, kterej ale spotrebu stavi do uplne jinyho svetla
Rozbalit vlákno
5
27. 6. 2022 17:09
Re: skoro 9 litru na dalnici ??
Ako keby si nevedel, že mnohí redaktori majú nohy jak kladivá... :-|
27. 6. 2022 21:46
Re: skoro 9 litru na dalnici ??
spotreba aj tak žiadna sláva, bez irónie
28. 6. 2022 09:51
Re: skoro 9 litru na dalnici ??
Chcelo by to vyskúšať. Keby mi niekto predtým povedal, že s Berlingom sa dá po meste jazdiť so spotrebou okolo 4 litrov, tiež by som pochyboval. Celkovo jazdím za 5. Poznám sa s chlapom, čo pod 7 s presne rovnakým autom ako mám ja nejde, a tiež väčšinou vozí iba vzduch. Veľa záleží od šoféra a štýlu akým jazdí.
28. 6. 2022 13:48
Re: skoro 9 litru na dalnici ??
samozrejme, štýl jazdy medzikusu medzi volantom a sedačkou výrazný podiel na spotrebe. Ale aj tak je diaľnica za 9 dosť
2. 7. 2022 23:25
Re: skoro 9 litru na dalnici ??
Podle me by bylo pomalu rozumny to vzdat a proste sem tu tabulku nedavat. Je potreba si priznat ze na neco proste nemam.
Avatar - lordlord
27. 6. 2022 18:00
kup
sklopená sedadla se musí zajistit tyčí a moc volného prostoru na objemné věci nedostanete
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2022 21:55
Caddy
Akurát sa vo firme rieši dodávka a je to bieda. Caddy, ktorý mal nedávno možnosť "potentnejších" motorov a 4x4 (ok,4x4 nie je pre naše účely smerodajné) a možnosť ťahať ťažšie prívesy (nepamätám presne, ale myslím, že mal na guli 2 tony) padol do priemeru kedy motor končí tam kde konkurencia a ostatné vlastnosti detto. K tomu v cenníku svieti cena cez 30000€ s DPH za žebrák edition, pár príplatkov (žiaden luxus) to vytiahne na 33000€. Márne hľadám zmysel tohto auta a dôvod nehľadať inde. Počkám na nové kangoo a potom uvidíme. ale zatiaľ je to favorit, aj keď cena bude (podľa neoficiálnych informácií) veľmi blízka..
Rozbalit vlákno
1
28. 6. 2022 10:01
Re: Caddy
A čo Berlingo? V tej edícii Bussines to nemusí byť na zahodenie a s manuálom a 130 k dieslom sa do 25 zmestíš aj s nejakými príplatkami.
Edit: ...Ak Ti to, čo majú v cenníkoch, sú schopní aj dodať. ;-)