Testy
No ale tohle auto bylo za 1.2mil. Tohle už VW dost přestřelil, za líný 90kW turbodiesel. Caddy je navíc materiálově ošizený, kam se jen podíváš. O designu bylo napsáno mnoho, to si musí každý zvážit sám. Za mě je tahle značka už mimo realitu… :no:
Za novú "komfortnú" zadnú nápravu skryl VW jeden diel z masívnej ojebávky zákazníka. Užitočná váha tak ako píšeš, kolíše podľa celkovej hmotnosti, ktorá je rázne limitovaná. Navalíš auto výbavou, a rázom sa neodvezie ani 5 dospelých ľudí, nie ešte nejaká batožina.
"Mrzí mě jen, že Volkswagen nepřišel na způsob, jak vzadu otevřít okna." - no tak to Volkswagen veľmi dobre vie, aj do ceny auta otváracie okná určšite započítal aspoň 2x. Akurát ich tam nedáva...
Lacnota kričí zo všetkého, čo sa nepripláca. A auto za milión, ktorému dvere pri zatváraní búchajú podobne ako na škode 120, to je silná káva.
"Mrzí mě jen, že Volkswagen nepřišel na způsob, jak vzadu otevřít okna." - no tak to Volkswagen veľmi dobre vie, aj do ceny auta otváracie okná určšite započítal aspoň 2x. Akurát ich tam nedáva...
Lacnota kričí zo všetkého, čo sa nepripláca. A auto za milión, ktorému dvere pri zatváraní búchajú podobne ako na škode 120, to je silná káva.
.... tak beru že to je našlapané nesmyslnými extras, co bych neřešil. Ale nejlevnější provedení stojí těch 980 a to je prostě zcela mimo.
.... tak to je podle příplatkové výbavy ne? když si zaplatíš hovadiny jako skleněnou střechu a jiné věci co zvyšují hmotnost tak se užitečné zatížení sníží ne?
jinak svého času jsem měl Doblo, které v sedmimístné konfiguraci uvezlo papírově 650kg.... čili asi tak....
jinak svého času jsem měl Doblo, které v sedmimístné konfiguraci uvezlo papírově 650kg.... čili asi tak....
.... U testované motorizace ve výbavě Style Volkswagen udává užitečnou hmotnost 382 až 509 kilogramů....
Rozptyl 127 kg u jedné konkrétní verze ??? To jako jak se zrovna ve výrobě podaří?
A to pomijim že nosnost 382 kg u pětimístného auta s velkým kufrem je akorát výsměch zákazníkovi.. Za co ty 4 hvězdicky?
Rozptyl 127 kg u jedné konkrétní verze ??? To jako jak se zrovna ve výrobě podaří?
A to pomijim že nosnost 382 kg u pětimístného auta s velkým kufrem je akorát výsměch zákazníkovi.. Za co ty 4 hvězdicky?
samozrejme, štýl jazdy medzikusu medzi volantom a sedačkou výrazný podiel na spotrebe. Ale aj tak je diaľnica za 9 dosť
A čo Berlingo? V tej edícii Bussines to nemusí byť na zahodenie a s manuálom a 130 k dieslom sa do 25 zmestíš aj s nejakými príplatkami.
Edit: ...Ak Ti to, čo majú v cenníkoch, sú schopní aj dodať. 😉
Edit: ...Ak Ti to, čo majú v cenníkoch, sú schopní aj dodať. 😉
Chcelo by to vyskúšať. Keby mi niekto predtým povedal, že s Berlingom sa dá po meste jazdiť so spotrebou okolo 4 litrov, tiež by som pochyboval. Celkovo jazdím za 5. Poznám sa s chlapom, čo pod 7 s presne rovnakým autom ako mám ja nejde, a tiež väčšinou vozí iba vzduch. Veľa záleží od šoféra a štýlu akým jazdí.
Akurát sa vo firme rieši dodávka a je to bieda. Caddy, ktorý mal nedávno možnosť "potentnejších" motorov a 4x4 (ok,4x4 nie je pre naše účely smerodajné) a možnosť ťahať ťažšie prívesy (nepamätám presne, ale myslím, že mal na guli 2 tony) padol do priemeru kedy motor končí tam kde konkurencia a ostatné vlastnosti detto. K tomu v cenníku svieti cena cez 30000€ s DPH za žebrák edition, pár príplatkov (žiaden luxus) to vytiahne na 33000€. Márne hľadám zmysel tohto auta a dôvod nehľadať inde. Počkám na nové kangoo a potom uvidíme. ale zatiaľ je to favorit, aj keď cena bude (podľa neoficiálnych informácií) veľmi blízka..
u dodávky by som to očakával 382 kg je zúfalstvo na takéto auto. 500-600kg by bola zmysluplná hodnota
sklopená sedadla se musí zajistit tyčí a moc volného prostoru na objemné věci nedostanete
Spíš je to přirážka za nenažranost akcionářů. Management udělal s dieselgate chybu a firma na to doplatila, místo aby se chytli za nos, tak to tahají ze zákazníků. A prodeje jdou dolu, tak nehorázný zdražení a výrazné oholení kvality VW si svou daň vybrat musí 😉
Dúfam, že mám aspoň na tých 8-10 najbližších rokov pokoj. Pokiaľ Berlingo vykáže podobnú spoľahlivosť ako predtým Kangoo, budem maximálne spokojný. Za 10 rokov hádam ešte nejaký benzín kúpim, alebo aspoň LPG. 😉
Podle me by bylo pomalu rozumny to vzdat a proste sem tu tabulku nedavat. Je potreba si priznat ze na neco proste nemam.
to je prirazka za dieselgate
nekde ten skoro bilion na pokutach vybrat musej
podekuj vsem kolenovrtum, kteri se na chrochtech ukajeli a mnozi doted ukajeji
nekde ten skoro bilion na pokutach vybrat musej
podekuj vsem kolenovrtum, kteri se na chrochtech ukajeli a mnozi doted ukajeji
vzdyt prece chrocht jezdi za 6 at jedes 100 nebo 200
sup je jen o 3cm nizsi a pochybuju, ze chrochtavej sup jezdi na dalnici za podobnejch 9
to mozna chrochtavej kadak, kterej je 15 cm vyssi, i tak by mi to pri dalnicnich 130 prislo hodne ...
... aha, uvadena vyska v clanku je 1532mm, ve skutecnosti podle technickejch dat na vw je 1798/1832/1833 podle provedeni, tedy o 30 cm vyssi ...
chapu, preklep, kterej ale spotrebu stavi do uplne jinyho svetla
sup je jen o 3cm nizsi a pochybuju, ze chrochtavej sup jezdi na dalnici za podobnejch 9
to mozna chrochtavej kadak, kterej je 15 cm vyssi, i tak by mi to pri dalnicnich 130 prislo hodne ...
... aha, uvadena vyska v clanku je 1532mm, ve skutecnosti podle technickejch dat na vw je 1798/1832/1833 podle provedeni, tedy o 30 cm vyssi ...
chapu, preklep, kterej ale spotrebu stavi do uplne jinyho svetla
Mame nieco lepsie na trhu z tych dodavok? Asi podla toho udeluju hviezdicky. Aj tak sa stavim, ze produkcia je vypredana na dlho aj za tu cenu. Rovnako, ako boli vypredane dodavky od stellantisu. Pred tym retarderom aj tak clovek spomali, cize ziadna tragedia a snad to opravia, pokial to uz neopravili. Pokial to ma moznost updatu vzduchom, co mozno ani nema.
no a pak klasika, hlučný diesel, pomalý infotaiment....
to auto v této konfiguraci začíná na 980 tisících - to mi připadá sakra přestřelná cena.... :no: hvězdičkové hodnocení by cenu mělo zohledňovat. Co prominu dodávce za 600, rozhodně neprominu autu za meloun.... 😢