Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Martin Vaculík vyzkoušel Teslu. A skoro z toho zešílel

Kolega Martin Vaculík léta odolával nabídkám na svezení ve vozech Tesla, byť proti elektromobilům samotným nic nemá. Tvrdil, že to není auto, ale náboženství. Když se pak konečně svezl, napsal text, který si nemůžeme nechat pro sebe.
Zpět na článek
29. 6. 2022 23:18
30. 6. 2022 00:51
30. 6. 2022 02:58
30. 6. 2022 06:19
30. 6. 2022 15:27
30. 6. 2022 06:15
30. 6. 2022 06:57
30. 6. 2022 07:54
30. 6. 2022 08:03
30. 6. 2022 08:15
30. 6. 2022 10:54
30. 6. 2022 11:29
30. 6. 2022 20:35
1. 7. 2022 00:15
30. 6. 2022 14:04
30. 6. 2022 07:48
30. 6. 2022 08:06
30. 6. 2022 08:11
30. 6. 2022 08:14
30. 6. 2022 10:55
30. 6. 2022 23:11
2. 7. 2022 07:25
30. 6. 2022 10:38
30. 6. 2022 10:56
30. 6. 2022 11:08
30. 6. 2022 08:58
30. 6. 2022 10:23
30. 6. 2022 16:01
30. 6. 2022 19:22
30. 6. 2022 19:24
30. 6. 2022 20:29
30. 6. 2022 21:05
30. 6. 2022 22:23
30. 6. 2022 06:45
30. 6. 2022 11:25
30. 6. 2022 14:05
30. 6. 2022 08:29
30. 6. 2022 10:03
30. 6. 2022 10:23
30. 6. 2022 10:41
30. 6. 2022 10:58
30. 6. 2022 10:37
30. 6. 2022 14:06
30. 6. 2022 10:51
30. 6. 2022 11:31
30. 6. 2022 12:06
30. 6. 2022 12:08
30. 6. 2022 12:27
30. 6. 2022 14:46
1. 7. 2022 09:27
30. 6. 2022 17:45
30. 6. 2022 20:28
1. 7. 2022 09:34
30. 6. 2022 20:03
1. 7. 2022 09:38
30. 6. 2022 16:27
30. 6. 2022 18:39
30. 6. 2022 21:51
1. 7. 2022 06:08
1. 7. 2022 11:46
2. 7. 2022 16:46
1. 7. 2022 15:15
2. 7. 2022 10:50
3. 7. 2022 14:55
2. 7. 2022 07:32
2. 7. 2022 15:05
4. 7. 2022 21:49
1. 7. 2022 18:49
5. 7. 2022 06:43
29. 6. 2022 19:21
Kdyby si aspoň neprotiřečil
Tesla je na nic, protože pan Vaculík umí rekuperovat lépe, než jakékoli auto. Ale potom přizná, že jel za tak nízkou spotřebu, jakou nikdy nikde nedosáhnul. A že Tesla nepředjíždí, ale přeskakuje. Ovšem hlavně poplivat, protože to je jiné, tiché, pružné, rychlé, ale nedovolí to podřadit ani řídit intenzitu rekuperace. Safra to přece není auto když tam nemám oblíbená hejblátka, a navíc ani neslyším motor, že? Holt nikdo nám nebude měnit zavedené pořádky! My jsme ti nejchytřejší na světě.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - twistedTSD
29. 6. 2022 19:29
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Auto má mít charakter.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 00:04
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
To jo https://www.auto.cz/…lasitejsi-144235 ale to 99% lidí nemá nemělo nezná = stejně jako nemá nemělo nezná auto s výkonem a dynamikou a maximálkou třeba týhle malý Tesly

TY si někdy nějaký takový auto měl? :-)
30. 6. 2022 08:59
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Které běžně auto ho má?
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:10
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Skoro každé, alespoň pokud má manuál a benzín.
30. 6. 2022 23:05
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
A nebylo by lepší říct na rovinu že nemáš rád ev než se schovávat za slova jako "charakter"?
Naprostá většina aut je nacincana co nejlevnější technika obalena reklamou.
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:42
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Mám rád ICE a zablbnu si i s tím nejobyčejnějším autem, pokud má zajímavý charakter a rozumné jízdní vlastnosti. Ty se mi to snažíš iracionálně zakázat, a proto budu dávat najevo své znepokojení.
2. 7. 2022 07:06
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Tobě někdo ICE zakazuje?

Takže rozdíl mezi autem které má a které nemá charakter je zda to je ev nebo ne?
Avatar - WinDiesel
29. 6. 2022 19:49
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
chováš se jak potrefená husa
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 00:09
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Má pravdu = ty naopak ses HRUBĚ mýlil ve svých představách o naftě

Vyrobí se jí z barelu ropy jen asi polovina co benzínu a (mj proto) jí MASIVNĚ vícestupňově MULTI-MILIARDAMA aby byla použitelná DOTUJEME = bez toho je ZCELA ABSOLUTNĚ BEZ šancí = proti benzínu

TAdy není o čem diskutovat = snad jen nad tím proč léta solidní velmi nadprůměrný autor když jde o spalovací motory/auta na ropu = s BEV tak fatálně selhává = už na Náplavce kde si místo odborníků pozval 3 důchodce demagogy = co nevěděli ani to co já (nebo úmyslně lhali = s tím mám furt problém to pozna(va)t :-)
30. 6. 2022 08:07
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Jak si to dovolil, primárne nekritizovať Teslu?
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 20:18
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
S jedním musím souhlasit, Vaculík si protiřečí docela dost často a občas plácá nesmysly či provokace :) no chytíl ses
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 23:59
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
S tím musím nesouhlasit (viz já 23:51) a jasně to prokázal i příklad na kterém si mi to co se ti nezdá ukázal (což jsme probrali = takže tvé dál tvrzení = mě docela zaskočilo

Plácá tu třeba pája pomlouvající toho Vaculíka = BRUTÁLNĚ VULGÁRNĚ fakt TUPĚ BLBĚ
Čtu M.V. celej život snad někdy úplně od počátku co začal psát = a většina na 1 s hvězdičkou velmi nadstandardní texty

Tady má možná pravdu v popisu rekuperace a chování podvozku atd. ale celkově = mu UTEKL svět (což se lidem stává = většina má limit někde kolem 35 let a pak už se jen diví kam se to svět posunuje ;-)

Tak nějak na mě působí TENHLE Vaculíkův text :-)
JÁ nejsem až tak fanda Tesly a BEV (jsem zvědav na svět na vodík a docela mě zklamala úroveň naší první vodíkový veřejný čerpačky = největší jízda na webu opět vypustila, no bývá často POSLEDNÍ kdo o tom či onom informuje = takže třeba ještě.. :-!
a když EV tak já JEDNOZNAČNĚ https://fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002

ale to nic nemění že CULDA TENHLE text zvoral = to kde ho nechápe pája TEN NE tam je (za) blb(a) ten pája ;-)
30. 6. 2022 07:49
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Vaculík chce být mediání hvězdou a proto potřebuje šokovat a rozdělit publikum. A potom panovat v prostoru, který si vytvořil. To pochopit dokážu. Ale můžu si vybrat, na které straně barikády chci být.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:31
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
No spíš ŠOKuje lééta bojkotovat součást oboru který testuji = a zrovna ten kde celá planeta očekává že TO je budoucnost. Asi jako kdyby recenzenti hifi dekádu odmítali testovat streamery a vše co s tím souvisí

Mám celej život jeho psaní o autech rád (protože převyšuje většinu) ale tady o dekádu pozdějš psát JÁ poprvé zkouším a fakt nevím neznám to co už miliony běžných uživatelů a nejde mi to co jim = je (fakt) trapný

volání po škodoVWce teda taky
30. 6. 2022 08:51
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Prý "celá planeta" očekává, že zkratomobily jsou budoucnost... :-[] :-[] :-[] Tak ten byl fakt dobrej! :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:55
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
VÍMe že si poněkud zpozdilý = ale TAKHLE?

CO prosím tě tady zpochybňuješ? :-O :D
přečti si VŠECHNY díly https://www.garaz.cz/…opravdy-21008492 skoro bez nadsázky VE VŠEM LEPŠÍ = včetně stavby auta jako takovýho

Jako VÁŽNĚ?? TY to fakt (dodnes!) nevíš???
to KECÁŠ že tohle po těch letech fakt NEVÍŠ = ale leccos se tím vysvětluje (jestli lidé jako ty a další popírači, co většinou plácáte o zlé EU, jste takhle absolutně totálně mimo realitu planety :-|

jo na VŠECH kontinentech na severní i jižní https://elektrickevozy.cz/…lni-solarni-deka polokouli (a časem dojde i na tu https://www.garaz.cz/…erozjel-21003658 :*)
30. 6. 2022 00:47
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Netrep nezmysely, text ma hlavu a patu, len ty si zatial nespracoval obsah a spajas rozne vytrhnute useky dokopy.
30. 6. 2022 07:15
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Celý text je jen o tom, jak pan Vaculík nesnesl novinky které dělají Teslu (Model3) Teslou. Že zapoměl zmínit takovou skutečnou "drobnou" chybu, tedy poddimenzované mechanické brzdy, to je jen třešnička na dortu.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:36
Re: Kdyby si aspoň neprotiřečil
Jo bohužel + viz já 8:31 tu Ameriku co se mu nelibí objevuje DEKÁDU PO ostatních

Možná sem přečet nejvíc jeho textů ze všech místních diskutérů = tenhle je (s velkým náskokem) nejslabší

jeho souhrn: NECHCI auto lídra oboru co ho všechny obří autokoncerny napodobují auto co škodoVWka nemá a asi dlouho auto podobných parametrů mít ještě nebude = nechci Teslu těším se na škodoVWáckou napodobeninu

TO JE DĚSIVÝ
Avatar - petr petrumr
29. 6. 2022 20:10
Škodovkář
Joo to se pozná škodofkář, i do Kauflandu zapne navigaci a nemá Vaculík ten Nick jak neuměl jezdit Toyotou, že dostával ty křeče a neuměl s plynem?
Rozbalit vlákno
1
30. 6. 2022 07:20
Re: Škodovkář
Jak se pozná "toyotář"?

Už vím. Dává mínus i za obyčejnou otázku. :-)
29. 6. 2022 23:18
Lenost
Bylo by fajn ovladat odemykani auta mobilem.

Karta je jen zalozni reseni, pro majitele naprosto irelevantni.

Bohuzel od lenivych senzacechtivych novinaru se to docitam porad dokola. Jak je slozite auto odemykat/zamykat kartou... :no:

V nemeckem ams dokonce jako hlavni negativum Tesly.
No, realita je presne opacna nez se clovek docte od hejteru Tesly. Uz toto zminovat v clanku mi prijde absolutne neprofesionalni.
A ta reklama na skodovku uprostred clanku o Tesle?
Wtf
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 23:51
Re: Lenost
Ta škodoVWka v textu o NECHÁPU tohle auto a neumím s ním = ta mě taky dostala :-)

Martina čtu lééta a JEDNOZNAČNÝ NEsouhlas s Ozzym (a na příkladu který mi ke svému pohledu na věc dal se to i ukázalo) ale s elektromobily (s jejich průkopníkem Teslou obzvlášť) asi narazil na své limity = už sázka na odborníka na kolejová vozidla co si v důchodu léči komplexy fanatickým bojem proti konci aut na ropu je HRUBKA u Martina do té doby nevídaných rozměrů. Tenhle text je za celý život co píše = snad nejhorší

Viz co píšeš = to je u něj kde jsem celá lééta oceňoval přesný opak = taky až katastrofa

tristní ideologický text = od tohohle autora smutné
30. 6. 2022 00:51
Re: Lenost
Odomykat autom mobilom, tvl, riadna kravina. Dakde necham mobil, ako sa mi podarilo aj dnes a nevojdem do auta.
Avatar - 3_diamanty
30. 6. 2022 02:58
Re: Lenost
Zacina sa doba kedy vlastnictvo jednej veci je uz podmienene vlastnictvom druhej veci... to sme sa dopracovali.... zlate 90 roky.... ked vsetko este bolo ok.... kdeze su
30. 6. 2022 06:19
Re: Lenost
Konkretne?
Ze musis mit mobil???
:D :D :D
Wtf
Avatar - lyon667
30. 6. 2022 15:27
Re: Lenost
Že musíš mít kompatibilní mobil. To je docela rozdíl, hlavně kvůli délce podpory.
Avatar - wakantanka
30. 6. 2022 05:29
Re: Re: Lenost
Sorry, ale keď niekde necháš kľúče či kartu tak sa do auta tiež nedostaneš.
30. 6. 2022 06:15
Re: Lenost
Kdyz nekde nechas mobil, tak mas v penezence prave tu kartu.
A odemykas/zamykas zpusobem v clanku popsanym!!!

Odemykani mobilem bude standard.
BMW uz to zkopirovalo.

https://www.svetandroida.cz/…uta-android-bmw/#…(u%20n%C3%A1s,p%C5%99ilo%C5%BEit%20mobil%20ke%20klice%20vozu.

Reseni Tesly je proste optimum.
Mobil ma u sebe kazdy.
Zaloha v penezence...
Nepotrebujes klicek.
O jednu nepotrebnou vec min.
:yes: :yes: :yes:

Ale zdejsi (j)elita, prestoze poradne nevi, jak to funguje, tak jako Vaculik kvuli jeho predsudkum a lenosti, budou kafrat.
Sorry, ale to je fakt pitomy uvazovani: nekde necham mobil... Jak to mas dneska? Nekde necham klicek...
Wtf
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2022 06:57
Re: Lenost
Který idiot ti dal mínus. Mobil jako klíč je paráda. Nemusíš mít u sebe dva krámy a taky ten mobil nezapomeneš na botníku a zjistíš to až v práci.
30. 6. 2022 07:54
Re: Lenost
Takže z vlastní zkušenosti, mobil jako klíč je paráda. Akorát se ti nesmí stát, že tvůj mobil ukončí aplikaci a nemůžeš se dostat do auta, dokud ti nedojde, že musíš jít a tu aplikaci pustit. Stálo mě to 10 minut ranního šaškování u auta.
30. 6. 2022 08:03
Re: Lenost
Pak mas v penezence kartu.
Spolu s ridicakem a obcankou.
Coz je zatim povinne!
30. 6. 2022 08:15
Re: Lenost
Co je povinné? Ta karta? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) Zkoušel jsi tu kartu použít? Já jo a trvalo mi 10 minut zjistit kam ji mám přiložit.
30. 6. 2022 10:54
Re: Lenost
Ne, povinne je vozit ridicak.
Kdyz mas v penezence ridicak, vejde se ti tam patrne i karta Tesla.

Je to ZALOZNI nouzove reseni, odemykani kartou.
Asi na urovni, kdyz ti u moderniho "klicku" dojde baterka a ty musis odemykat rucne!

Chapes to???
30. 6. 2022 11:29
Re: Lenost
Proč mi to vysvětluješ, jo aha nerozumíš humoru. Jsi zaseklý jak autista (pozor, nemá to nic společného s autem) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
30. 6. 2022 20:35
Re: Lenost
Bylo by dajn po humoru alespon odradkovat. ;-)
Avatar - Katikakus
1. 7. 2022 00:15
Re: Lenost
Proc tento tupy prorusky komunisticky troll jeste nema BAN?
30. 6. 2022 14:04
Re: Lenost
nic take sa mi nikdy nestalo na ios. asi to bude androidom
30. 6. 2022 07:48
Re: Lenost
Ono je to hodně o zvyku a preferencích uživatele.
Do garáže, nebo na dvůr, kde často s auty něco dělám (vykládání/nakládání, dolévání kapalin, mytí atd), si mobil ani peneženku neberu. Navíc na přívěsku klíče je i ovládač garážových vrat. A jestli mám v penežence na něco málo místa, tak na další kartu (respektive dvě karty, pokud střídám dvě auta), která tam bude roky zabírat místo jako záložní klíč. Pro mě je uživatelsky nejlepší to, co je jednoduché, komfortní a mám to pod svou kontrolou, tzn. nemusím přemýšlet, jak to někdo naprogramoval při situaci X a co to udělá, když se stane Y, nebo když zapomenu udělat Z. Proto preferuju klasiký klíček na DO. Ale chápu, že spousta lidí to má obráceně.
Odemykání mobilem standard nikdy nebude. Byla by to velká komplikace třeba pro firemní flotily, autopůjčovny a podobně, tzn. tam, kde se střídá hodně řidičů, nebo řidič střídá hodně aut. Klíček ti dají do ruky behěm sekundy, můžeš nastartovat a jet. Dále je zde problém softwarový. V mnoha zemích na světě není oficiálně dostupné například Android auto, nebo kompletní google služby. Když na tom bude záviset funkčnost sofwaru automobilky, jak se to bude řešit?
30. 6. 2022 08:06
Re: Lenost
Nez o necem zacnes psat, doporucuji si o tom neco zjistit.

Je tomu presne naopak.

S Teslou si ani nemusis predavat archaicky klicek....
Tesla je pripravena pro autonomni taxi resp. sdileni. Nic lepsiho (jednodussiho) na sdileni v soucasnosti neexistuje.

Sorry. Fakt uplne mimo.
30. 6. 2022 08:11
Re: Lenost
Tesla je pripravena pro autonomni taxi resp. sdileni - dva najdebilnejšie vynálezy modernej doby.
30. 6. 2022 08:14
Re: Lenost
Výjimečně s tebou dnes plně souhlasím. :yes:
30. 6. 2022 10:55
Re: Lenost
O to tady ale vubec nejde.

Kdyz je pripravena na sdileni, tak muze o to snadne fungovat ve firme v poolu!
30. 6. 2022 23:11
Re: Lenost
Nerozumiem reči tvojho kmeňa.
2. 7. 2022 07:25
Re: Lenost
https://businessmotoring.co.uk/pool-car/

Pool car je firemní vozidlo, které je k dispozici pro použití jedním nebo více zaměstnanci této společnosti. Může to být i pool dodávka.
30. 6. 2022 10:38
Re: Lenost
O car sharingu jsem nenapsal ani slůvko.
Měl jsem na mysli spíše menší firmy a autopůjčovny.
Jsou i malé autopůjčovny, kde mají třeba 5 osobních aut a 5 dodávek, samozřejmě ne od jednoho výrobce. Platba v pouze hotovosti při osobním podpisu smlouvy a předložení dokladů a rovnou předají klíček a jedeš. Platba kartou? Ne. Vyřízení všeho přes internet? Ne. Myslíš, že taková půjčovna uvítá řešení Tesly?
30. 6. 2022 10:56
Re: Lenost
Myslim ze takova ne.

Kazdopadne pro ty vetsi (uspesnejsi) to neplati.
30. 6. 2022 11:08
Re: Lenost
Velké půjčovny, car-sharingy, velké fleety, nadnárodní korporáty, tam to uvítají, to věřím.
BTW Ale velikost nerovná se úspěšnost. Malá firma může mít větší ziskovost než velká.
30. 6. 2022 08:58
Re: Lenost
Komplikace pro flotily a autopůjčovny? Naopak, tohle je přesně to, co potřebují, a ostatně už to funguje. Na tomto principu fungují třeba car-sharingové služby. Nepotřebuješ řešit logistiku klíčku, ale pošleš ho digitálně. Auto objednáš přes internet, nesháníš klíč, neřešíš, kde ho dostat, prostě odemkneš.
30. 6. 2022 10:23
Re: Lenost
Ano, pro velké flotily a autopůjčovny, které tak jako tak nějaký sofistifikovaný systém mít musí, to bude zjednodušení, pokud si zavedou řešení dodané přímo automobilkou. Ale měl jsem na mysli menší flotily, tzn. firmy, kde je několik aut, často od jiného výrobce a ta firma nemá ani fleet manažera, ani nekupuje služby správy aut, ani si nehraje na rozdělení aut na služební a referentská atd. Šéf řekne, že je potřeba něco rychle odvést, dá ti klíček od svého auta a jedeš.
A malé autopůjčovny? Realitou je platba v hotovosti a složení zálohy při osobním podpisu smlouvy a předložení dokladů. Dostaneš klíč od 10 let staré Oktávky nebo Transita a jedeš.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:39
Re: Lenost
Vod toho je ta karta :-)

a TY necháváš často DAKDE mobil? :*)

Protože když necháš třeba DAKDE klíče = tak se asi nedostaneš (ani) domů :-)
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 16:01
Re: Lenost
Normální moderní auto se neodemyká ničím, přijdu a vezmu za kliku. :-)
Stačí mít v kapse nebo tašce klíček :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 16:26
Re: Lenost
Neni to tak dávno co TADY v diskuzi pár zaostalců jako ty bylo proti = teď sme dál a sou proti ovládání přes mobil

Jinak ty TÁHNI DO PEKLA ruSSká dezinformační SS.vině = nebo aspoň schytek kulku za KOMUNISTU DŮCHODCE co tu za něj LÉÉÉÉÉTA KOPEŠ https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 19:22
Re: Lenost
Já byl proti čemu, proti bezklíčovém vstupu a stratování tlačítkem?

Už zas lžeš?

Mam to už ve třetím autě, tak sem určitě proti tomu vid :-)

Jinak cnetrální zamykání auta vč. kufru klíčem měli ameriky v roce 1975 :-) :-) :-) Evropa byla zase jako tradičně 3600 let za VOPICEMA :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 19:24
Re: Lenost
http://zakony.centrum.cz/…l-8-paragraf-364

Kdo veřejně podněcuje k trestnému činu, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

Jsi nahlášen za podněcování k trestnému činu proti jednotlivci a skupině obyvatel.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 19:53
Re: Lenost
HROZNÝ co si dovolujou ruSSácký SS.vině na Ukrajině

ODPORNÝ co si dovoluje ruSSká dezinformační SS.vině tady
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 20:29
Re: Lenost
Jsi nahlášen Lysenkisto :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 20:54
Re: Lenost
hnus co si dneska LÉÉÉTA demagogie šířící ruSSká SS.vině dovolí = i po začátku války https://zpravy.aktualne.cz/…bca0cc47ab5f122/
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 21:05
Re: Lenost
Zoufalé, co si dovolí zelený utopista a redakce mu to toleruje

Kdo veřejně podněcuje k trestnému činu, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

Jsi nahlášen za podněcování k trestnému činu proti jednotlivci a skupině obyvatel.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 21:11
Re: Lenost
Lepí ti? Je ti nepříjemný říkat ti PRAVDIVĚ co (léééta) JSI = pro RUSSKÁ DEZINFORMAČNÍ SS.VINĚ?

Tak si NEMĚL BEJT proRUSSKEJ dezinformátor = nevíš KOLIK pro russkejch MEKTŮ si tu napsal???

a PO začátku války si měl šanci posypat si hlavu popelem = selhal si ZCELA a tak DO PEKLA se ZRŮŮDNOU pro ruSSkou SS.viní
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 22:23
Re: Lenost
Se sovětskými pavědci se tu nikdo nebaví, Trofime.

zalez do kouta a čti si Kapitál, šmoulo :-)
Avatar - hugino
30. 6. 2022 06:45
Volant...
To si fakt toľko ľudí kúpilo toto čudo s tak hnusným volantom ? Už len kvôli tomu volantu + interiéru je to auto voči korejskej konkurencii taký bakeliťák.Jediné pôsobivé na tom aute je zrýchlenie ale ako celok je škaredé.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:39
Re: Volant...
ANO tahle úroveň NENÍ pro TEBE = nemusíš to (už) opakovat
30. 6. 2022 11:25
Re: Volant...
Ten interiér je prostě hnus a poser se, to neokecáš!
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 11:48
Re: Volant...
Jo je to auto s výkonem a parametry https://www.tesla.com/cs_cz/model3 za fantastickou cenu. PROBLÉM sou ty parametry = jo neni problém o trochu dražší interiér. To je americký auto = tam se to tak dělá.. odvždy? ale to víš ne(bo)?

Pokud máš auto HLAVNĚ na sahání na palubku apod = od toho sou jiný. Ale zase maj (až drtivě) horší parametry

Jde i skvělej interiér a parametry současně https://www.lucidmotors.com/ ale to zas znamená vyšší cenu. Tohle řešíme dnes a denně i u hifi = kdo chce zvuk za málo peněz https://www.hifi-voice.com/…-amc-cvt3030mkii jak se ti líbí?
30. 6. 2022 14:05
Re: Volant...
ze je gulaty a nema skosenu spodnu hranu ?
Avatar - KANKUNEN
30. 6. 2022 07:05
TVL to je ale parádní článek
Obrovská pochvala, jak umí p. Vaculík svoje pocity vložit do textu. Jak píše o jízdě, tak jsem si připadal jako bych v tom sám seděl. Pozitiva i negativa vystihl naprosto přesně a bez zaujatosti.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:42
Re: TVL to je ale parádní článek
Nojo JE to za celou historii asi NEJHORŠÍ jeho text = souhlasíš takhle SE VŠEMI JEHO TEXTY?

Protože já (jsem jich možná fakt přečetl ze všech diskutujících NEJVÍC) to vidím PŘESNĚ OPAČNĚ = zjednodušeně SE VŠEMI o autech se spalovacími motory SOUHLAS

s tímhle prvním a jediným ROZHODNĚ NE

tak jak to máš ty? ;-)
30. 6. 2022 07:58
V jednom má Vaculík pravdu
A to je příliš drobný text a ikony na displeji. Několikrát jsem musel hádat, co mi chce Tesla sdělit a několikrát jsem musel zastavit a nasadit brýle. Další nectnost je to, že důležité funkce (typicky odemknutí nabíjecího kabelu) jsou zamíchané hluboko mezi blbůstkami. Nulová ergonomie. HUD by tam měl být, jeho absenci zrovna v takovém autě nechápu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:50
Re: V jednom má Vaculík pravdu
máš hezkou IDEOLOGICKOU sbírku :no: :-)

Možná by pomohlo = kdyby se autoři :no: svezli a porovnali se svými auty (nebo by pak :no: palcovali ještě víc = ZÁÁÁVIST je sviňa :-!
30. 6. 2022 11:29
Re: V jednom má Vaculík pravdu
To abys věděl, jak má vypadat moderní interiér el.auta, ujetý tesla fanatiku!

https://www.auto.cz/…ekvapive-zjeveni?…

https://www.auto.cz/…-podivny-mustang?…
30. 6. 2022 11:36
Re: V jednom má Vaculík pravdu
Jako kolotoč s labutěmi?
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 11:59
Re: V jednom má Vaculík pravdu
to je asi jako moderní industriální interiér obydlí = ten se TI líbí nebo ne? :-)

tady je to ÚMYSL = někoho POTĚŠÍ jednoduchá forma a PŘEDNOST parametrům auta = někdo holt radši..

Když chceš OBOJE tak to v hifi i autech STOJÍ docela prachy NAVÍC = tak si kup tu Kiu = technicky taky velmi dobrý. Teď jsme to řešili u Porsche Taycan skvělý design (dle rodinného testování) famózní sedačky ale slabší technika = každýmu co chce
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 11:55
Re: V jednom má Vaculík pravdu
HODNĚ MIMO = JÁÁÁÁÁ NEjsem TESLA fanatik = to ses SAKRA ÚPLNĚ NAPROSTO vůbec NETREFIL :-)

Když už elektřina tak JÁ rozhodně jezdnoznačně https://fdrive.cz/…t-do-zivota-7836

a jinak viz já 11:48
Avatar - hugino
30. 6. 2022 13:51
Re: V jednom má Vaculík pravdu
O tom som písal že aj keď nie som priaznivcom elektromobilov tak korejci IONIQ 5 alebo EV 6 vyzerajú teda vo všetkom o dosť lepšie ako Tesla 3.Aj Enyaq je ďaleko krajšie auto.
Avatar - JFK
30. 6. 2022 08:29
Musk vs Vaculík
Když už tedy autor článku začal s tím hodnocením fans globálního vizionáře, který má své fanatické obdivovatele omlouvající cokoliv, může se podívat do zrcadla. Protože i sám autor si vybudoval image toho provinčního bodrého českého vesničana s dvěma fakluby, fotra se selským rozumem a samozatmavovacími brýlemi, který nabyl dojmu, že všemu rozumí nejlíp, protože zatmaveá skla si dávají na auto z druhé ruky jen nedůležití lidé, protože on to ví přece nejlíp.
Bohužel tento jeho status plný stereotypů, které vydává za pedanství, pak degraduje technuku i postřehy, které jsou třeba i pravda. Podobně jako on top šaškování s expresivními výrazy, plnícím roli ve vydavatelství a obou fanklubech.
Méně je někdy více, kde jsou ty časy plné pouze techniky a pokory v dobách Autodiesel...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 08:51
Re: Musk vs Vaculík
Pěkně napsáno a SPECIÁL za poslední větu :yes:
30. 6. 2022 10:58
Re: Musk vs Vaculík
Co si pamatuju, tak i v dřívějších dobách k recenzím přidával svůj necenzurovaný subjektivní názor včetně expresivních výrazů, v autoojetinách měl na to na konci recenze samostatný sloupek, kde si nebral sebemenší servítky, protože auta na testování nedostával od automobilek, ale z bazarů.
Co se změnilo je to, že kdysi "hejtoval" proti jednoduchým autům a proti koncernu VW, zatímco dnes je obhajuje.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 11:05
Re: Musk vs Vaculík
Jo tahle otočka hodná ZEMANa je zajímavá
Avatar - JFK
30. 6. 2022 17:14
Re: Musk vs Vaculík
Nevybavuju si, že by hejtoval jednoduchou techniku, naopak komůrkáč a řadové čerpadlo s vůní petrolejky vždy obhajoval.

S koncernem trošku dospěl, čímž pochopil, že interní normy producentů vozidel má wolfsburg na výrazně vyšší úrovni, byť faily s agregáty občas má.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 17:44
Re: Musk vs Vaculík
určitě si chtěl napsat OBČAS? ;-)

určitě si chtěl napsat trošku dospěl, když dřívější správnou kritiku vyměnil za adoraci (i v testu Tesly)? No to vlastně u někoho fakt je = dospěl :-O :D
30. 6. 2022 18:56
Re: Musk vs Vaculík
Dal jsem to hejtovat do uvozovek. Prostě tehdy vyzdvihoval auta se sofistifikovanou technikou. Motory 1.3 z Felicie nebo jednoduchá zadní náprava Superbu byla terčem kritiky.
Co se týče dieselů, tak pro ty měl vždy jiná měřítka. Tak jako většina novinářů.
Avatar - JFK
30. 6. 2022 13:05
Re: Musk vs Vaculík
A vůbec nejlepší je, že potrefené husy dají hate, tudíž potvrzují slova o fanaticích, co Vaulíkovi sežereou úplně všechno a ti co vědí, dají like.

Takže já jsem s negativním hodnocením spokojený, čím více dislike, tím víc rozčílených fanatických oveček ♥️
30. 6. 2022 10:03
Dobry
Nez si prectu reakce ostatnich, musim konstatovat, ze je to podle me dobry clanek. Pokud to chapete spravne a berete trochu s nadsazkou.
Obavam se ale, ze lide na obou stranach barikady si clanek budou vykladat po svem. Jejich problem.

Souhlasim s vetsinou napsaneho, to auto je opravdu jine. Mnoho z tech veci pri kazdodennim pouzivani prestane byt problem. Jine jsou proste tak, ze by urcite sly vylepsit.

Ale celkove si myslim, ze jako auto na kazdy den bude Tesla fungovat paradne. Bude to prijemny spolecnik. Jako kazde auto bude mit nejake mouchy, jen asi uplne jine, nez mivaji klasicka auta.

Neshoduji se jen co se tyka rekuperace resp.”rizeni jednou nohou”. Ja si myslim, ze je to vyborna vec a jeden z hlavnich prinosu EV. Ale je to celkem velka zmena a je to o zvyku.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 10:23
Re: Dobry
Jiné jo = ale objevovat (viz já 8:31 a :36) jako profík z oboru něco co ostatní dekádu používají = a psát o tom jak mi to nejde = to není dobrý

A popravdě až KATASTROFA je to s tou rekuperací. Jen běžnej hybrid (jak sem tu před lety psal) mi trvalo asi 3 měsíce než sem našel přesnej poměr rekuperování a současně max výkonu. A to byl jen hybrid jen trochu jinak než samotnej spalovák

Martin tu o desetiletí později než měl OBJEVUJE že EV funguje (z principu) trochu jinak a přiznává JÁ to s ním zatím moc neumím
MĚ hrubě urazil a zklamal už loni https://www.auto.cz/…omobilech-140599 že ve věci BUDOUCNOST vsadil na 3 důchodce (kteří se chovali a argumentovali JAKO DŮCHODCE kterých se to na co plivou seč dokážou = už netýká. A hlavní odpůrce = odborník na kolejová vozidla = se ODPORu proti budoucnosti planety = začal věnovat AŽ v důchodu ;-)

No viz to testování hifi = je to jako kdyby recenzent https://www.stereophile.com/ dnes POPRVÉ zkusil nějaký streamer a psal JÁ to s ním moc neumím (jsem ÚMYSLNĚ desetiletí POZADU = za miliony běžných uživatelů)
30. 6. 2022 10:41
Re: Dobry
Já si nemůžu pomoct, ale ovládání Tesly pro mě bylo naprosto v pohodě a to je mi 40. Tesla je dělá tak, aby do toho řidič moc nemluvil. Sednout, zapnout tempomat a jet. A mně vyhovovala asi i proto, že jsem si zvykl na hybrida, které mám. Postupně jsem si začal v rekuperaci přímo libovat.
30. 6. 2022 10:58
Re: Dobry
Je to tak.
Jeste mi chybela od pana Vaculika jedna kapitola - snizovani nakladu.
Tesla skutecne osekala tisice blbosti, tlacitek a hejblatek a auto zjednodusila a udelala vyrobne levnejsi. To nutne nemusi znamenat ze je levnejsi na opravy a asi neni. A samozrejme to prinasi mnoho kompromisu a s nekterymi si poradili dobre a s jinymi tak dobre ne.
Myslim, ze autor ma kapacitu na to mit k tomu nejake hodnotne poznamky.
Jo a co sedadla?
30. 6. 2022 10:37
Tempomat
Tesla = tempomat. Muskova vize je taková, že nakonec nebude třeba auto řídit vůbec. S teslím tempomatem se jede jedna báseň ať už je to obec nebo dálnice a nebo okresky. Pro nadšené řidiče Tesla není vhodným adeptem na nový elektromobil.
Rozbalit vlákno
1
30. 6. 2022 14:06
Re: Tempomat
v meste ale staci cyklista alebo motocyklista / chodec / zle zaparkovane auto a uz to zmetkuje :)
Avatar - Dinar
30. 6. 2022 10:51
Tak model 3
je v portfoliu tesly to levné auto, takže je nutno počítat s věcmi typu jeden displej místo min. dvou, papírovo gumovou kůží, gumě na volantu atp. Tady tesla stále hřeší na své tržní postavení, za dané peníze jsou tu ale dnes už mnohem lépe zpracovaná EV s kvalitními vnitřky. Každopádně, jinakost ovládání je jistě věc ke zmínění v testu, nevím ale jestli ke kritice, nechal bych to na lidech, buď jim to vyhovuje, nebo ne a půjdou jinam.
Za sebe mám dvě podstatnější výtky k modelu 3, které jsem v tom Vaculíkově výčtu nezaznamenal, a to opravdu slabé brzdy, stačí jet nad stopadesát a zkusit zabrzdit, decelerace je tak na úrovni kadeta z roku devadesát. V této rychlosti je rekuperační efekt po sundání nohy z plynu už slabší, což je dobře, mlátit hlavou do skla ve stopadesáti by asi nikdo nechtěl, na druhou stranu tak vyniknou ty slabé brzdy. Druhá výtka je ohledně hluku, to auto ohromí, jako každé EV, tichostí ve městě, ale zase, zkuste jet nad stopade, najednou je tam aero hluk na úrovni nějakého mainstramu z před dvaceti let. Asi to tak má tesla vědomě, prostě teslisté jezdí pomalu, tak jim to nevadí, já jen říkám, kdo je zvyklý jezdit se spalovákem svižně, tak by v případě zájmu o EV měl jít jinam než k tesle model 3, jakkoliv to auto umí zrychlit.
Rozbalit vlákno
21
30. 6. 2022 11:31
Re: Tak model 3
Mnohem lépe zpracovaná, ale zase třeba nikam nedojedou. Tak nevím, co je důležitější. Co myslíš?
Avatar - Dinar
30. 6. 2022 12:06
Re: Tak model 3
A třeba dojedou, jedno a druhé se nutně nevylučuje, co myslíš?
30. 6. 2022 12:08
Re: Tak model 3
Tesla model 3 úplně na pohodu jezdí 500km na jedno nabití. Který tedy vyšperkovaný EV funguje podobně?
Avatar - Dinar
30. 6. 2022 12:27
Re: Tak model 3
Hm, co jsem výše napsal, je po poslední zkušenosti s modelem 3, minulý týden, teplo, dálnice, jel jsem tak, jako s 540i, tedy 160 km/h, pokud je v levém volno. Po stopadesáti kilometrech takové jízdy padl dojezd z původních 540 km (nabito na nějakých 90%, přesně nepamatuju, ale byla to verze long range) na 220 km. To auto možná ujede deklarovaných 600 km, ale ne svižným stylem jízdy v běžném provozu na českých silnicích, takže ani těch tvých 500 km, leda na pohodu, jak říkáš, tj. stodeset v pravém a občas přeskočit kamion.

Za těch 1,7 co dle majitele auto stálo, bych preferoval např. ioniqa 5, s mírně horšími parametry dojezdu i dynamiky, ale mnohem hezčím a prostornějším vnitřkem, zpracováním na úrovni, aniž by deklaroval premiovost a lepším řízením i brzdami, možností měnit úroveň rekuperace atp., prostě hezčí, líp zpracované a praktičtější auto a ještě nějakých sto tis. ušetřených. Zlaté časy tesly pomalu končí...
30. 6. 2022 14:46
Re: Tak model 3
A ten Ioniq, když pojede 150, ujede víc, než TM3? A 540i jede při 160 se stejnou spotřebou jako při 130ce? A ma smysl zmiňovat spotřebu automobilu v rychlostech, které nejsou legální?-

Pro zajímavost
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/nemci-merili-realny-dojezd-elektromobilu-na-dalnici-nektere-ujely-o-stovky-kilometru-mene-nez-maji
Avatar - Dinar
1. 7. 2022 09:27
Re: Tak model 3
Proč pokládáš otázky, které s tím, co jsem napsal, nijak nesouvisí? Nebo snad někde tvrdím, že ioniq5 ujede víc než TM3? Nebo že 540i má při 160 stejnou spotřebu jako při 130ti? Chápu, post od Dinara, takže se musíš vymezit, bohužel to opět děláš tím svým obvyklým hloupým způsobem.
2. 7. 2022 10:08
Re: Tak model 3
Automobilu spalovacímu, stejně jako elektromobilu se mění dojezd v souvislosti s odporem vzduchu, který překonává, tedy se spotřebou paliva potřebnou k překonání této veličiny. možná bych si dal práci a spočítal, že ani u elektromobilu se neděje jinak, než u spalovacího motoru /v %/. Jen je to zkrátka citelnější u kratšího dojezdu. Ale podle mého taková M5 E60 s průměrným dojezdem méně než 500 km se při přitlačení na pilu dobelhá někde ke 350.
Píšeš, že má TM3 mizerný dojezd jako hlavní sdělení tvého příspěvku, nebo se mýlím?
A reakce byla naprosto v klidu, kdybych vyhledával konflikt, asi bych reagoval na to popichování o řidičských expertech, co poznají ve volantu každé kilo, ale zasmál jsem se tomu.
30. 6. 2022 16:17
Re: Tak model 3
Mám stejnou zkušenost, jen jsem nejel 160 ale 130 v zimním provozu. Reálný dojezd 220. Na druhou stranu BMW i4 umí jezdit těch 160 s větším dojezdem a hezky u toho plachtí :D Jenže podle Tesla fanatiků nic takového existovat nemůže...
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 16:33
Re: Tak model 3
Viz poslední Automobil naměřený hodnoty Tesla 3 a BMW i4 (40) sou skoro IDENTICKÝ = do 140 km/h nepatrně o nula prd menší spotřeba BMW a přesně obráceně než píšeš při vyšší naopak menší spotřeba Tesla 3

Tesla i o pár (13) km lepší dojezd a taky o fous lepší pružnost a a VŠECHNY zrychlení a to samý brzdy = ale rozdíly sou..

To samý (velmi podobný) je i cena a dokonce úplně stejný pneu

Vlastně trochu větší ROZDÍL je nakonec JEN v maximálce = proč to tobě vyšlo všechno PŘESNĚ NAOPAK?
30. 6. 2022 17:09
Re: Tak model 3
Protože záleží na konkrétní specifikaci auta, podmínkách měření, profilu trati, jízdním stylu, stavu konkrétních vozů a mnoha dalších proměnných. Ale je mi jasné, že takový CAPS LOCK master jako ty má svět pouze černobílý :D
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 17:40
Re: Tak model 3
hele TOMU cos napsal FAKT VĚŘÍŠ? :-O :D

Urážet ti de = jinak si napsal jak sem řekl PŘESNÝ OPAK (naměřené) reality

a teď se to snažíš vokecat + urazit = trapný (tady patří ten CAPS LOCK = TRAPNÝ :no:

aby se ti to nevykouřilo = je to PŘESNĚ OBRÁCENĚ než si napsal = profil trati :*)
ten měl vliv NA CO prosim tě = na maximálku na cenu na brzdnou dráhu nebo na co přesně? :-!
To má leda tak eště hmotnost = tam stejně jako ve Vmax je Tesla výrazně lepší

já ti napsal data naměřený fakta = ty si svůj dřívější výmysl doplnil BLÁBOLENÍM s bonusem URÁŽEK
30. 6. 2022 17:45
Re: Tak model 3
Ja se nepokládám za Tesla fanatika. Selský rozum říká, že elektromotor je porad stejně efektivní a jediné v čem muze být rozdíl je kapacita baterie. A hmotnost auta, která je o cca 500 vyšší u i4 M50.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 17:52
Re: Tak model 3
Je to (dál) trochu jako u spalováků = sou docela VELKÝ rozdíly (nejen) ve spotřebě

Elektromotor VW a https://fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002 nebo https://www.garaz.cz/…r-quark-21007645 nejsou identický

a nejen protože že sou (nejen) synchronní a asynchronní (asi jako benzín a diesel :*)
Nebo synchronní s externím buzením = asi jako s turbem :-!
30. 6. 2022 20:28
Re: Tak model 3
při plném zatížení je rozdíl v řádu několika procent, při částečném je to víc, dostudoval jsem si, díky za info, ale až tak zásadní rozdíl se mi to nejeví. podstatně důležitější bude myslím těch 450 kilo nadváhy u i4.
Avatar - Dinar
1. 7. 2022 09:34
Re: Tak model 3
Já jsem s i4 prakticky nic nenajel, neodvažuju se srovnávat, s různými teslami jsem něco odjel. Ale vůbec nechci tvrdit, že by na tom, ohledně výkonu nebo dojezdu, měl být někdo lépe než tesla, jen jsem napsal, že bych při svém způsobu používání auta se spal. motorem, teslou (klidně řeknu obecně EV) daleko nedojel. Navíc, u spalováku mě ve smyslu "dojedu/nedojedu" nezajímá celkový dojezd auta na nádrž a v podstatě ani spotřeba, protože když dochází palivo, prostě natankuju a za tři minuty můžu jet znova to samé. Tohle s EV nejde, pro mě je to omezující, až bude možnost dobít auto v řádu minut, a tím nemyslím jen samotný čas nabíjení, pak nemám problém s EV jako daily carem.
2. 7. 2022 10:10
Re: Tak model 3
Jestli platí co napsal Stealth a jeho obvyklé dotankování trvá cca deset minut, potom i kdybys jel těch 160, odhaduju, že bys byl schopen jet s TM3 stejnou rychlostí aspoň 2 hodiny. Tzn. z Hulína do Prahy krásně dojedeš a tam natankuješ? Nebo potřebuješ někdy víc? Já si asi přestávku každé dvě hodiny představit dokážu...
Avatar - Ondore
30. 6. 2022 20:03
Re: Tak model 3
Súhlas s Tvojimi výhradami, tie Vaculíkove boli mnohé v reáli neexistujúce a celý článok naformuloval spôsobom, ktorý má rozdeľovať, nie objektívne zhodnotiť auto.
IONIQ 5 - rovnako súhlas, je to lepšie postavené auto po technickej stránke. Kde na Teslu stráca je hlavne SW a sieť superchargerov. Hyundai karta síce funguje naprieč Európou, ale iba u zmluvných partnerov, stále mnohé nabíjačky vytvárajú umelé bariéry vo forme registrácií, namiesto toho, aby si len priložil kreditku a nabíjal. A rovnako je kopec nabíjačiek, ktoré nefungujú (odhadom 10-20 %?), to sa Tesle takmer nestáva.
Avatar - Dinar
1. 7. 2022 09:38
Re: Tak model 3
Může být, jak píšu výše, pro mě je ev mimo zájem právě s ohledem na nepraktičnost s rychlostí a dostupností dobíjení, takže bych si jednotlivé značky nedovolil srovnávat, prostě konkrétní rozdíly neznám. Co píšu o tesle celou dobu je, že ta auta svými materiály a zpracováním neodpovídají ceně, a že bych měl problém za ně svoje peníze utratit. Navíc, pokud jsou tu s ev už i tradiční značky, které auta dělají desetiletí a kde kvalita více odpovídá ceně.
1. 7. 2022 21:58
Re: Tak model 3
Viz Stealth u testu EQB dnes
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:25
Re: Tak model 3
Když mu ovládání vadí, proč by ho nekritizoval? Také nesnáším vymýšlení vymešleného.
1. 7. 2022 22:01
Re: Tak model 3
Vymysleni vymysleneho?
Vazne?
Co si myslis o displeji prvni Tesly Model S?

https://www.pocket-lint.com/…ictures-hands-on

:D
30. 6. 2022 14:19
moje skusenosti
osobne mam T3LR cca 4 mesiace. suhlasim s jednou vecou - rekuperacia. podla mna tesla tam vobec nedala system co ma napr e-up ktory simuluje brzdovy pedal zo spalovaku no v skutocnosti rekuperuje. co ale pan nespomenul je, ze je tam rezim CHILL (ECO), ktory dost zjemnuje prechody medzi akceleraciou / brzdenim a tiez znizuje maximalny vykon. V meste je to ovela prijemnejsie, ja som zvyknuty pri potrebe prudsej akceleracie davat podlahu a v tesle je to az nechutne rychle, bezny vodic nema sancu ani zareagovat. lenze, prepnutie chill/ standard je potreba 3x kliknut. po presadnuti z vw e-up ktory ma standardnu paku a jednoduchym parstotinovym potiahnutim k sebe menim medzi D/B rezimom a to mi velmi chyba. Taktize tesla nema kickdown pedal, e-up to ma - takze ked som v e-up s ECO+ rezimom 33kw, tak staci kickdown koli obehnutiu.

Dalsiu vec co by som vytkol, je pomerne tvrdy podvozok po presadnuti z superb combi 2016 206kw tsi. Dokonca aj jogger 1.0 tce 7 miestny co mam teraz ovela lepsie tlmi nerovnosti. Takisto e-up lepsie tlmi. Jednoducho auto na lepsie cesty.
Jazdne vlastnosti co sa tyka dynamickej jazdy su podla mna velmi dobre. nemam tam ziadnu vytku. ale proste s takym vykonom sa treba naucit jazdit.

Co sa tyka kluca, to snad ani nebudem komentovat. mobil je fakt super vec, auto necham v meste, rano si ho vyzdvihne kolega, bez potreby riesit nejake kluce.
Zevraj - ale toto som neskusal - ak sa vybije mobil, staci sa prihlasit do appky cez mobil niekoho ineho a da sa otvorit. pre toto ale nosim kartu v penazenke. Neviem ako vy, ale ja bez nabiteho mobilu, penazenky a klucov od bytu NIKDE nejdem.

Sentry mod - perfektna vec, ale zerie cca 200wh/h.
Dalsia super vec je zabudovany dashcam, najma po zatrubeni ulozi poslednych 20 sekund. Extremne nedocenena vec.

Hlavna vyhoda ale aj tak spociva v tom, ze ked clovek sa uz rozhoduje pre nieco v premiovom segmente, alebo aj taky poriadne nabity NOVY superb, tesla vobec nieje taka draha. Ja ju nazyvam 4.4 krat 2. Auto zrychluje za 4.4 sekundy a zaroven jazdi pod 4.40e/ 100km (toto velmi zalezi kde nabijate, a ako jazdite, ja mam priemerku 16-18kwh mesto, 14-16 mimomesto 20kwh dialnica, auto vobec nesetrim, ale zaroven z 10 kkm mam cca 7500km ZADARMO najazdenych).
Ako priklad dam ten superb 2.0 206kw, ktory s prizmurenymi ocami ma takmer porovnatelnu dynamiku. Pri cene NOVEHO nabiteho L&K ktory sa bez problemov dostane k 55 000 s danou, jazdi v meste minimalne za 9-10L = takmer 20e na 100km - takze tesla jazdi 4-6krat lacnejsie.
No a potom samzroejem ked sa bavime ze chceme dynamicky porovnatelne auta, tak nejaka S5 TDI, alebo 4er 440d xdrive, a to sme uz za 80k eur, a taktiez minimlane 15e/100km.
Ak niekto chce arugmentovat "ked mas na auto za 60k, tak mas na benzin" ja vam polozim inu otazku. Preco potom vsetky tie Q7,GLE,X5,X7 spravidla maju dizlovy motor ? Keby predsa chceli lepsi motor odhliadnuc od spotreby, tak si tam daju poriadnu benzinovu V8 :).

Este dodam, ze konkurencia podla vas ma lepsi interier - no mne osobne chyba jedina vec - ventilovane sedacky. No co sa tyka dynamiky, tak VW alebo hnojdaj/kia sa vooobec nechytaju. takisto dojazd. A este samozrejme musim spomenut aka je vyhoda mat tie superchargre.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - lyon667
30. 6. 2022 15:39
Re: moje skusenosti
Pokud se člověk rozhoduje pro něco v prémiovém segmentu, tak asi nevybírá Teslu, nebo Superb. Protože ani jedno není prémie.
30. 6. 2022 18:11
Re: moje skusenosti
Tesla prodává auta za 3-4M a není prémie? Potom je to každopádně zázrak :yes:
A jinak ty bláboly o prémii už ani nekomentuju, jen me baví jak se někdo pohoršuje, že třeba Volvo není prémie a oni prodávají auta dráž než opravdicka prémie :)
30. 6. 2022 20:41
Re: moje skusenosti
Jjj, nejvic nejopravdovejsi premie me taky bavi. :D
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:24
Re: moje skusenosti
Co je prosímtě prémiového na TM3?
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 22:28
Re: moje skusenosti
tak SCHVÁLNĚ = jestli to dáš :D

teď byl VELKEJ test podobnejch BEV = Tesla měla nejlepší parametry (má i nejlepší crash-test a taky nejlepší losí testy).

Samozřejmě s prstem v nose dá VĚTŠINU prémiovejch aut se spalovacím motorem = v tvý hlavě ale prémie je lepší materiál na palubce (nebo? :*)
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:45
Re: moje skusenosti
Aha, nejlepší crash testy míval třeba i Renault nebo Citroen. A? S prstem v nose dá prémii v čem? V množství odpadávajících interiérových dílů a reklamací?
1. 7. 2022 05:54
Re: moje skusenosti
Zadní pohon? Výkony ve vrcholné verzi? Čím jezdíš ty?
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 11:11
Re: moje skusenosti
Zadní pohon má i Chrysler 300 co stojí v USA v přepočtu 700 táců :-)

700-750 Hp má Charger hellcat za 2 mega
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 11:52
Re: moje skusenosti
a kdyby ruSSáci nebyli (ulra+ mega)IDIOTi = tak v jejich největší zemi světa = je to podobný :-)

a TY lééta odporná dezinformační pro ruSSká SS.vině = se za všechny své tisíce citací ruských dezinformačních webů OMLUV = a (třeba) nepůjdeš do pekla. PRAVÉ nehrané https://hlidacipes.org/…-bylo-doopravdy/ pokání, tak funguje

Ty nápravu ani nehraješ = dál zuřivě kopeš PROTI EUroatlantické civilizace (tak blbej že si zpochybnil že něco takovýho existuje :-!

Co tvých 152x zpochybnění https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ PODSTATY proč se to co FURT NAPADÁŠ děje? Už si dohnal znalostmi děti ze ZŠ? Nebo dál TUPOUN EXTRÉMNÍ NEpoučitelný?
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 14:34
Re: moje skusenosti
Rusáci maj Aurus Senat, Kommendant a Arsenal + káry ze západu.

A předtím měli Zily, Zisy a Čajky.

Rozdíl byl akorát v tom, že v Rusku si to nemůže dovolit tolik lidí jak na západě.

Já tu taky nikdy neříkal, že v rusku se maj líp jak na západě, já tu reagoval na cintry, jak mužík nic neumí vyrobit a jak jim nic nefunguje.
1. 7. 2022 21:59
Re: moje skusenosti
Chrysler 300C je původně MB E-klass v americkém kabátě, takže ano, prémie - a taky stal prémiové peníze.
Avatar - Barrichello
2. 7. 2022 11:35
Re: moje skusenosti
Možná v Evropě, v USA to nikdy prémiové peníze nestálo, rozhodně ne s V6 (2,7 a 3,5 u I. generace) a 3,6 u druhé.
2. 7. 2022 12:26
Re: moje skusenosti
Bariku nejsi retardovaný? Auta v US stojí o dobrých 30-40% méně než v Evropě.
Dodge RAM je v USA běžný jako dodávka, u nás je to luxusní zboží...
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:47
Re: moje skusenosti
Co to s tím má společného? Zadní pohon je u EV celkem standard. Výkony má hezké, ale to snad samo o sobě nedělá prémii.
1. 7. 2022 22:00
Re: moje skusenosti
A co dělá prémii?
1. 7. 2022 22:09
Re: moje skusenosti
Good question.
Je to hlavne image?
2. 7. 2022 10:25
Re: moje skusenosti
Jestli něco takového bylo, s příchodem elektromobilů se pravidla hry zmenily. Není potřeba mít x válců, pohon všech kol apod. Elektromotor a baterky jsou pro všechny víceméně stejné.
Avatar - Barrichello
2. 7. 2022 11:41
Re: moje skusenosti
Tak image Tesla nemá a hlavně nemá kvalitní zpracování a ušlechtilé mamteriály v interiéru
2. 7. 2022 12:27
Re: moje skusenosti
ušlechtilé materiály? roh z nosorožce, perly? nebo pravou kůži z Jaka? pilot Chevroletů a Chryslerů se dožaduje ušlechtilých materiálů? ;-)
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:20
Re: moje skusenosti
Mě tedy šokuje, že Tesla nedělá takový základ, jako simulace brzdového pedálu. To je fakt jak s prvními iPhony... Sice je to nesmírně efektivní, dokonale spojený HW + SW, ale polovinu věcí to neumí (načež ti sekta vysvětlí, že je to dobře).
1. 7. 2022 22:10
Re: moje skusenosti
Nevim co je simulace brzdoveho pedalu.
A co (kdo) je sekta...
Avatar - Barrichello
2. 7. 2022 11:42
Re: moje skusenosti
sekta sou Muskovi Tesla fans :-)
30. 6. 2022 14:57
Problémem je v tom
že to auto je navržené pro hipstery. Normální lidi jejich způsob fungování prostě nechápou a nechtějí se tomu přizpůsobit. To je jako s jablíčkáři. Prostě systém nějak navržený, kde to všechno krásně funguje, pokud člověk jde s apple proudem. Ale běda, pokud uhnete s cesty a chcete něco mimo apple way, to je k zešílení.
Pro ostatní lidi jsou a budou jiné elektromobily.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 16:06
Re: Problémem je v tom
Pro ostatní lidi jsou auta se spalovacím motorem aneb skoro vše zajímavé a dobré už bylo vyrobeno :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 16:27
Re: Problémem je v tom
DE.BIL s PUTINem a ruSSkem de.bil v autech

https://www.lucidmotors.com/ :yes: :yes:

už aby svět přecházel z ruSSkýho plynu a ropy na https://fdrive.cz/…ystemu-v-cr-9207
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 19:27
Re: Problémem je v tom
Aby svět přešel z ruský ropy na rusko-bolivijský lithium, čínsko-africký kobalt, čínsko-ruský nikl, čínsko-mogolskou měd atd atd, dovzené loděmi na ruskou ropu a vyrobený v čínksých továrnách na ruský uhlí.

Pokrytec s.r.o. = Europskýsajuz, green comrades, AG

:-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 19:54
Re: Problémem je v tom
Nech si udělat IQ test, abys věděl to co my = že si TUPÁ pro ruSSká SS.vině
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 21:07
Re: Problémem je v tom
Ten si nech udělat ty Lysenkisto nebo radši změn doktora.

PS: a nečti tolik ty Marxovi spisy :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 21:13
Re: Problémem je v tom
Ty si na tu ZŠ fakt nechodil https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ nebo si BLB že neumíš gramatiku = ze ZŠ?

u PRO RUSKÝ DEZINFORMAČNÍ SS.VINĚ to nepřekvapuje

po 153 = už víš že VŠICHNI včetně tebe se už na ZŠ učí = co ty jako dospělej ruSSkej dezinformátor nevíš
Avatar - Barrichello
30. 6. 2022 22:20
Re: Problémem je v tom
Jsi nahlášen, lysenkisto
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 22:25
Re: Problémem je v tom
dlouhá LÉÉÉTA pro ruSSká SS.vině co tu šíří TISÍCE pro ruSSkých VĚT a dezinformací = volá POMOC REDAKCE = nelíbí se mi že mi někdo říká PRAVDU :-O :-!

CHCI DÁL šířit naše pro RUSSKÝ DEZINFORMACE = to byly TAK hezký časy PŘED VÁLKOU

ty UBOŽÁKU fakt ODPORNÁ ZRŮDY = ty si i přes opakovaný výzvy NENAŠEL slušnost se omluvit

a TVRDĚ ODSOUDIT RUSSKÝ SS.VINĚ = ne kličkování TVRDĚ SE POSTAVIT na naší stranu = proti ZRŮŮŮDÁM
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 11:01
Re: Problémem je v tom
Zas používáš CTRL+C z tvého poznámkového bloku? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:16
Re: Problémem je v tom
Já přejdu na americkou ropu, ty si přejdi třeba na MHD.
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 22:37
Re: Problémem je v tom
ta je jednak DRAŽŠÍ a druhak = jak ses jako VŠICHNI (teda krom BArika = kterej to tu 152x popřel = a pak když dostal odkaz na učebnici = no jak se chová vidíš i v týhle diskuzi :-O :D ) učil tak ta americká DOJDE stejně jako RUSKÁ :*)

a NENÍ to složitý = na kolik let jí ještě je? CO všechno z ní vyrábíme (to je furt jen ta ZÁKLADNÍ ŠKOLA!!!) a neumíme jí nahradit? a na KOLIK LET odhaduješ celosvětovou obměnu všech aut letadel ale i tanků atd. NA ROPU na něco co NENÍ ROPA?

Tak je BLBec SOBEC = může říkat.. to co ty :-!

jinak DOBRÁ UKÁZKA rozdílu v info o stejné věci

velmi nekvalitní tebou a dalšími oblíbený DEMAGOGICKÝ ideologický kvalitou silně PODprůměrný zdroj https://www.autoforum.cz/…omobilkou-zmita/

a to samý normální (popravdě z nijak brilantního webu = jsou lepší) https://elektrickevozy.cz/…a-skrta-kde-muze
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 11:07
Re: Problémem je v tom
O tom, že dojde ropa se v letech 1985-1995 na základce fakt neučilo, prolhaný kašpare.
Kde se to mělo učit , v přírodopise či zeměpise?

Tam sme se učili co je prvosenka jarní,co byly druhohory, kde leží Burkina Faso a 70% učebnic bylo z totáče, vydaných před rokem 1989. Tam psali že dojde ropa, když sovětský svaz a spřátelené země těžily denně desítky milionů barelů :-) :-)

Trapné co, šířit neustále dezinformace.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2022 11:54
Re: Problémem je v tom
Ty si NESKUTEČNEJ UBOŽÁK = dostal si ODKAZ na učebnici!!!!! :-O :D

My všichni ostatní jsme se to učili (potvrdil ti to např. Mikesus;) dostal si NĚKOLIK odkazů že se to učí a HLAVNĚ si dostal odkaz NA UČEBNICI přesně Z TĚCH LET :*)

ty JSI PRAVÝ NEFALŠOVANÝ pro RUSSKÝ SS.viňák = prolhaná SS.vině bez hranic :-!
Avatar - Barrichello
1. 7. 2022 14:27
Re: Problémem je v tom
Nějací milenáálové, co chodili na základku kolem roku 2000 a dál se možná učili něco jiného, já vím co jsme se učili my a jaké sme měli učebnice. :-)

A na střední sme v plovoině hodin zeměpisu koukali na video a dalších asi 20 hodin se vůbec nekonalo pro nemoc učitele :-) :-) :-)
A v občance se řešili drogy a závislosti a takovéhle perly devadesátek, ne ropa :-)
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:49
Re: Problémem je v tom
Co si to dovoluješ mi cpát nějaké autoforum? Už jsem říkal, že to zpravidla nečtu. A co ještě hůř, cpeš mi jakýsi propagandistický plátek jako objektivní pravdu.
30. 6. 2022 16:27
Arogance
Je to smutné, ale fanoušci Tesly dnes dokáží reagovat extrémně neslušně a arogantně, když si někdo dovolí upozornit na to, že jejich modla není ve všem dokonalá. Bylo mi pana Vaculíka líto už jen na jeho facebooku, kde se na něj tito lidé sesypali přímo nechutně, bez základní úcty a slušnosti.

Pobavil mě příspěvek jednoho z diskutérů, že pan Vaculík haní "jediné auto patřící do 21. století". Což je vzhledem k výtečné úrovni elektromobilů i spalovacích vozů od jiných výrobců, velmi úsměvné. Naštěstí existují i rozumní lidé s Teslou, kteří se dokonce od oněch fanatiků distancují a vědí, že kupříkladu Model 3 by si zaslužil lepší odhlučnění, zpracování i komfort jízdy. Mnozí také vědí, že elektrické auto obecně ještě není věc vhodná pro každého. Ani jedna z těchto věcí přitom nevyvrací nezpochybitelné výhody Tesly.

Každý ať si koupí co se mu líbí a co mu vyhovuje, věřím že pro mnoho lidí je Tesla ideální auto. Ale jistý nadhled, pokora a úcta k názoru někoho jiného, zejména velmi zkušeného, by měl být základ nejen diskuze, ale i celé naší společnosti.
Rozbalit vlákno
15
30. 6. 2022 18:39
Re: Arogance
Protože se mi nedostalo odpovědi výše, dovolím si reagovat zde, TM3 LR ma při ustálené rychlosti 130 km/h spotřebu cca 19 kW na sto, i4 M50 naměřili 21 kW, bodejt by ne, když je to o cca 450 kg těžší auto. Při stejné baterii tedy bude mít TM3 nepochybně větší dojezd ;-)
30. 6. 2022 21:51
Re: Arogance
Když jsme ještě u toho srovnávání toho, jak je TM3 neschopna dálničního kalupu ve srovnání s 540i, našel
jsem zajímavá data:
https://www.angurten.de/…-1678-17339.html
…a sice spotřebu zmiňovaného vozu, která je při 150-160 km/h zhruba 12 litrů, tedy okolo 6 korun na kilometr, takže ano, 540i dokáže jet mnohem delší dobu bez zastavení, drobnou vadou na kráse je, že asi za čtyřnásobné náklady.
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:14
Re: Arogance
Asi každý, kdo si koupí 540i, ví, že to není auto na trhání rekordů v nízkých provozních nákladech.
1. 7. 2022 06:08
Re: Arogance
To je pravda. Asi bychom měli spíše srovnávat s 520d, která bude ve 150 km/h spotřebovávat
https://www.angurten.de/…-1678-17090.html
8,6 litrů na sto, což jsou při dnešní ceně nafty cca 4 koruny na jeden km, tedy okolo trojnásobku nákladů TM3.
Otázka zní, jestli při stejné nebo podobné pořizovací ceně nestojí za to, snést mírný diskomfort v podobě dodržování povolených rychlostních limitů a delšího dobíjení, při takové úspoře nákladů. Nemluvě o tom, že jsou i Teslisti, co "tankují" komplet grátis.
1. 7. 2022 11:46
Re: Arogance
To teda nic moc, moje E220d dava 150kmh GPS pod 7,5l na sto (cca 7,3-7,5) pri 1800 ot/min a na “sport” pneu 245 vpredu 275 vzadu, tedy zadna eko konfigurace.
Vzhledem k tomu, ze jsem takhle projel skrz cele nemecko jen letos uz 4x tam a zpet, neni to zadne cislo, co jsem si vycucal z prstu, naopak jsem to meril. Palubni pocitac je mimochodem velice presny.
2. 7. 2022 16:46
Re: Arogance
Stále mě zajímá kde v tom Německu jezdíte, že ho přejdete celé ve 150..
Muzete to prozradit?
Avatar - twistedTSD
1. 7. 2022 13:52
Re: Arogance
To si musí každý rozhodnout sám. Mně přijde praštěné koupit si dálniční sedan a jezdit po dálnici zásadně do 130 km/h (i v Německu a Polsku).
1. 7. 2022 15:15
Re: Arogance
Proc?
Stejne casove skoro nic nenazenes, tech 10-20 minut na 300km trase o to fakt skoro nikdy nejde. A to riziko za to vubec nestoji.

To spis ze vecer na okreskach muzes jet, jen tam vecer na ty okresce moc nejsi, protoze jedes po dalnici… proste asi patrim mezi klidase, co nechapou kam se vsichni tak zenou.

Ja si jedu pekne povolenou rychlosti podle GPS, dobre na osmdesatce treba i 90, a mam klidek.

Jo to kdyz nasnezi ten prasan, to si treba najdu v noci kopec a jdu na hodinku dve blbnout… :-! To byste NECHAPALI jak se muzete vyblbnout dverma napred s Eckem v naftovym dvoulitru :-!
2. 7. 2022 10:50
Re: Arogance
V Polsku se smí víc? každopádně jsem včera kus Polska projel a ve finále vyšlo líp vrátit se domů po okreskách /na motorce/, než stát na zacpaných dálnicích, tam se jelo asi tak pětkou:)
Avatar - rohYpnol
3. 7. 2022 14:55
Re: Arogance
Počkej kolik bude cena za dobíjení dle nových tarifů....
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:12
Re: Arogance
Teslisté jsou beznadějná sekta. Nesnesitelní lidé, se kterým se hádat je asi jako vysvětlovat Tálibánu, že radikální islám není jediný způsob, jak se dá žít.
2. 7. 2022 07:32
Re: Arogance
Ty nekoho takoveho znas? :-)

Obvykle kdyz se bavim s majiteli Tesly, tak maji velmi rozumne nazory. Az na par vyjimek.
Avatar - Barrichello
2. 7. 2022 11:44
Re: Arogance
Elektorděda a Teslacek sou dokonalými příklady Tesla fanatiků a v případě Stanka i dokonalý příklad zeleného utopistického neomarxisty :-)
2. 7. 2022 15:05
Re: Arogance
Tebe se nikdo na nic neptal.
Samozrejme, ze se ti Tesla, ktera nespotrebovava zadnou ropu nelibi.
Prasivej rusaku
Jdi bojovat za rusky zajmy do ruska!
A jezdi si tam v8, ktery nejlip zivi rosneft potazmo plati ruske okupanty na Ukrajine.
:no:

Tahni
4. 7. 2022 21:49
Re: Arogance
Nemyslím, že niekto, kto sa tvári ako profesionál napíše takýto mega subjektívny názor. Jasné, že Tesla nie je dokonalé auto, ale mám pocit akoby ho testoval môj otec na dôchodku... Potom má takýto test nulovú vypovedaciu hodnotu. Skôr sa dozvieš o stereotypoch pána Vaculíka... :no:
1. 7. 2022 18:49
Vzdal jsem to
Vzdal jsem čtení po dvou odstavcích,... kdo má na to čas?
Rozbalit vlákno
2
2. 7. 2022 07:35
Re: Vzdal jsem to
O cas ani tak nejde.

Spis co se v tom clanku dozvis, krome Vaculikova (Tesla hejt) smysleni?

Skodovackou aplikaci ma (a detailne ji v testu Tesly popisuje), ale ta od Tesly mu nevoni, resp. ani nestoji za stazeni. To je ostuda a pro testovani Tesly naprosto neprijatelne. Takovej clovek by Teslu vubec testovat nemel, sorry Martine. Vrat se radeji k testovani spalovaku. Tohle neni nic pro tebe.
Asi jako koupit si Ferrari a neumet ridit...
:no:

PS Martine, jedna rada na zaver: nez priste budes psat o klovani adresy na displeji a podobne pitomosti, vyzkousej tlacitko na klavesnici s ikonou mikrofonu, ju? Alespon jednou. Zvladnou to i deti a funguje bezvadne. ;-)

PPS To tlacitko funguje i na mobilu nebo na pocitaci v googlu. Ale klidne pis rucne/klovej, kdyz te to tak bavi. Jen o tom nepis - v SM. :D
5. 7. 2022 06:41
Re: Vzdal jsem to
Ja mám malé dieťa, nechcem byť odkázaný na zadávanie adresy hlasom.

Pri tom za aký technologický skvost sa Tesla považuje sú jeho vytky naozaj nepochopiteľné nedostatky.
Avatar - rohYpnol
3. 7. 2022 14:47
Shrnovačka aneb nic se nezměnilo
V podstatě stačilo napsat, že Tesla je skvělá v technologiích, EV pohonu a bateriích, zatímco v tom co auto dělá autem je to krumpl co nemá ani na Dacie.

Je to přesně tak jak autor popsal. Problém Tesly je, že veškerá objektivní srovnání vždy začnou i skončí na víře v to, že všechno co na Tesle je špatně tak přeci mělo a má být.

Já srovnávat mohu. Teslu jsem si zažil. A ano, to auto nemá charakter auta. Navíc Tesla se ani nijak netají tím, že v jejím světě je řízení a požitek z jízdy až na předposledním místě. Na tom posledním je pak kvalita... Srovnání s tradičními značkami jako třeba BMW neustojí Tesla v podstatě v ničem krom těch kategorií engine a BMS a technologie a IT.

Za mě Tesla skvělým autem není a nikdy nebude, protože to ani nemá ve své filozofii. Pro mě bude auto skvělým autem právě tehdy, pokud bude na prvním místě řidič a dojem z jízdy. A ten spoluvytváří i materiály uvnitř, akustika s zvuk, volant nebo kvalita sedadel, vypracování detailů, ergonomie a intuitivnost a další drobnosti, kterými Tesla absolutně pohrdá :-!
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2022 21:45
ten už iba veterány
Ten pán by nemal nič nové testovať, lebo zrejme je to nad jeho sily a je už tak zvyknutý na určité veci, že sa nedokáže nič naučiť. A vlastne by mal testovať iba Škodovky, lebo tam má uložený svoj profil... :no: Och to je vôl... :D
Rozbalit vlákno
0
5. 7. 2022 06:43
Re2
Ja som sa pobavil.
Tesla je mi voľna...za tie peniaze sa dá kúpiť násobne lepšie auto. Ale kto ho chce, nech si kúpi...
Rozbalit vlákno
0