Zajímavé je, ze jsem na svůj kanál natočil několik desítek V8, V10 i V12.
Ještě mi nikdo na YouTube nenapsal, ze jsem obyčejný fanatik.
Není tady žádný rozdíl, tak proč jsem tak nebyl označen?
Já vidím značný rozdíl . Pokusím se objasnit.
Pokud napíši negativní recenzi na běžný automobil, možná se najdou nesouhlasné reakce, ale určitě mi někdo nebudete vyhrožovat. Dále elektrofanatici Nikdy, Nikdy, Nikdy, :-):-) neuznají objektivní nedostatky elektro aut.
U spalováků jsem se s tím nesetkal.
Nedostatky EV jsou obecne zname a petrolheadi je radi zvelicuji.
A take petrolhead pri prognozach vychazi v nejlepsim pripade ze soucasnosti a nepocita s vyvojem.
Dosavadni vyvoj v oblasti EV relativizuje a prehlizi.
Jasně. Ty prognózy mne hodně baví. Z jakých podkladů vychází? Je tam tolik proměnných, že žádná nemá relevanci.
A ještě, prosím, kde budu nabíjet? V bytovce, čtvrté patro, parkoviště sto metrů. A neříkejte, že infrastruktura se zlepší.
"Ministerstvo dopravy dosud podpořilo výstavbu více než dvou tisíc dobíjecích bodů, z toho pěti set rychlodobíjecích, z nichž část je ještě ve výstavbě. V příštích letech chce navíc resort dopravy investice do nabíjecí infrastruktury ještě znásobit, a to až na úroveň šest miliard. Podpora bude směřovat jak do rychlodobíjecí infrastruktury podél dálniční sítě, tak i do takzvaného rezidenčního dobíjení ve městech." ;-)
Vychazim z techto podkladu.
Z ceho vychazis ty?
Z pevne viry v nenahraditelnost spalovani ropy???
Vis co znamena rezidencni dobijeni ve mestech? ;-)
Tak teď již jsem klidný.
Pokud je to takhle naplánované MDCR tak to bude jistě pravda. Budoucnost je zalitá sluncem.
Neříkám , že ropa bude stále. Nebude. Ale v současné době mám o využitelnosti elektromobily vážné pochybností.
Pokud je to tak skvělé, proč jsou nutné takové pobídky?
A , prosím, pokuste se dodržovat společenské normy.
Děkuji
Bylo by fajn neklast hloupe otazky.
Prosadit se proti necemu, co je tu sto let zavedene neni tak snadne. Kdyz tomu chybi infrastruktura obzvlast. Nekdo ty nabijecky zaplatit musi...
Ke spolecenskym normam: v diskuzi si tykame. ;-)
Tak kdyz jsi tu novej, nepoucuj o spolecenskych normach, ju?
Vubec nevim, proc s tebou diskutuji. Ja jsem ti na otazku z jakych zdroju vychazim VECNE odpovedel. A dockal jsem se (jako obvykle) pouze pitome ironicke reakce. Sbohem
PS Tve pochybnosti (doubt) me vubec neprekvapuji. Jsi jen zmanipulovany a vystraseny. Nekteri jedinci s nazorem podobnym tvemu jsou dokonce militantni a agresivni. Pro jiste kruhy jsou auta bez spotreby ropy pohromou. Pro nas v Cesku ne! https://cs.m.wikipedia.org/…jistota,_pochyby
Tu normu tykání jste vymyslel Vy? Nikde jsem jí neviděl.
Ne nejsem vystrašený. Možná mám malou fantazii, ale reálné fungování si nyní neumím představit .
A arogantní, rigidní chování máte spíše Vy.
Jo a když už jsme u těch podkladů,tak pokud jsou stejné, jako ty od EU na obnovitelné zdroje (sluneční svit v Česku na úrovni Španělska a vítr jako u Baltu) je určitě něco špatně.
Omlouvám se.
Vy budete progresivista. Všichni si tykáme, je povolen jen jeden názor a jen my máme pravdu.
Ty zdroje co uvádíte jsou opravdu relevantní. K problematice neříkají absolutně nic.
Žádná tvrdá fakta jste nikde neuvedl. Když se tak kasáte.
Já netvrdím, že benzín je věčný. To vy říkáte, že elektro je jediná možnost.
A děkuji za usměrnění. To, že se zde nevyjadřuji často znamená , že jsem tu nový. Byla chyba si vyskakovat na odborníka, který obsadil desáté místo v počtu příspěvků za loňský rok. Gratuluji. Je tam ještě místo pro pokrok. Držím palce, věřím ve druhé místo.Opravdu rozumíte všemu. Pokorně smekám.
Přeji hezký den
Já nemám Teslu, bohužel jen EV6 a Ioniq 5. Ale po 80 kilometrech honění s Golfem GTI na D5 jsem měl pořád 40% na baterii. Takže realita je trochu jiná, než si mnoho lidí přeje (dneska je in a cool vzdor proti EV).
je kvalita a kvalita. Pokud Tesly najíždí 1/4M km bez nutného servisu a třeba takový Jaguar I-Pace skončí za prvních 7000km 5x odtažený pro poruchu, nebo třeba Tyacan, který měl chyby v battery managementu, takže je dost baterií různě poškozených ... tak ti je pak docela jedno, že má Tesla na dveřích nahoře 2mm spáru a dole 1mm. Hlavně že to jezdí a něco to vydrží.
A co? Aj Renault robi initiale paris edicie a ludia to kupuju. Tesla ma naviac aj ten vykon, co ludia vzdy povazovali za jeden zo symbolov luxusu, ze auto moze mat vykonny motor.
furt lepsi nez infotaiment v golfu s derivatech. Sup mi chybou softu vypinal packu blinkru. Vyborny bez dalkovejch v noci.. Tam kde byla Tesla pred par lety (kraksna) tam je dnes vw. Rozdil je, ze Tesla to aspon trochu zlepsuje, vw to kazdym rokem kurvi
Dalsia vec je kvalita montaze aj pouzitych materialov... tu o luxuse nemoze byt ani rec.... dam krk ze aj cinske nio je v tomto dalej uz o parnik ( alebo aspon o polku titanicu urcite ) ... este 3 roky ( podla odbornikov ) a to caro tesly aj uspech nadobro skonci.. konkurencia sa s nou nebude maznat... a preberie opraty do svojich ruk ... tak uvidime ci maju pravdu.... ja to inak vidim podobne a nieco podobne tvrdim uz dlhsiu dobu....
Otázkou je, kolik že stávajících majitelů Tesly oceni právě těch 10% vlastností, ve kterých Tesla vyniká nad konkurencí.
Osobně jsem přesvědčený, že většina zákazníků Zesly v EU jsou jen produktem dotačních politik eurohujerskych vlád. Skončí dotace, skončí zájem o EV... Bohužel, politický diktát konce normálních aut v EU bude znamenat totální rozvrat autoprůmyslu. Evropské automobilky si vykopaly hrob.
TUV nic nevypovídá o kvalitě auta, ale o majiteli a jeho pečlivosti servisu. A protože Tesly na servis nemusí jezdit, tak mohou být závady odhaleny až na TUV. To pak vede k domnělé horší kvalitě.
Proto třeba Porsche 911 patří mezi nejlépe hodnocená auta podle TUV, ale ve skutečnosti je to docela náchylný a poruchový křáp. Ano, hezký, charismatický ... proto mu majitelé věnují extra péči.
No pravě proto, že Tesla na servis z vysoka kašle (stejně jako na majitele) a nepředepisuje, znamená, že se to rozsype. Holt na mechaniku OTA nefunguje… Proto je v TUV nejhorší ;-)
Kupodivu majitelé jí to tolerují, takže proč se namáhat ;-)
co chceš servisovat na elektromotoru nebo na baterkách? Že to sjíždí blbě gumy, takže je něco z podvozkem by měl poznat majitel, nebo aspoň jeho pneuservis a poslat jej do servisu na kontrolu. To samé, když přestane nějaké LED svítit, případně když začne auto přibržďovat.
Jenže lidi jsou tupí a potřebují ostatním automobilkám dávat 10k+ za servisní prohlídku ničeho, jen pro pocit sucha a bezpečí.
btw - někdy si přečtěte podmínky těchto statistik. U Tesly bývá velmi často poznámka - pro malý počet vzorků byli namátkově dotazováni majitelé. Zkreslení jako prase.
Já zapomněl, že když je to elektromobil, tak to nemá žádné mechanické části… vše jde opravit vzduchem 8-s Hlavně oplývá vysokou kvalitou již z výroby atd. Každý majitel Tesly je sám sobě technikem, hned ví, co a jak opravit, když je jeden servis na republiku (nebo už jich je víc?). Ale co, klidně si to užívej :yes:
Po vsech tech ranach, kdy Tesla nezkrachovala, stala se nejhodnotnejsi znackou sveta ted jeste tohle.
Pritom nemecka premie je jiste mnohem luxusnejsi a premiovejsi. :D
PS Nekdo ma rad auto jak jezdi, jake ma vykony a techniku pohonu. A nekdo uprednostnuje nejvic nejpremiovejsi interier. :-)
Za me? Hlavne kdyz to jezdi (lokalne kazdopadne) bezemisne. :yes:
Spíše soucit a majiteli EV než s diskutéry. EV (a Tesla především) je často pořízené na nějakou formu úvěru jen pro to, aby tím majitel mohl získat (pochybný) společenský kredit. Co na tom, že po splátce včetně zaplacení hypotéky za bydlení už v lepším případě nezbývá někdy i na chleba v horším klepe na dveře exekutor. Ale je pak možné na všech diskuzích blekotat, že jezdí bezemisně. A to za to přece stojí. ;-)
Nemusí to být sociální případy, jen občas neumí počítat a věří jen ve světlé zítřky a možnost se předvést je jim nade vše. Když pak přijde problém jsou v hajzlu. Bohužel jsem dva takové osobně poznal. Jeden to neudýchal a končilo to i prodejem baráku. Ale předtím jezdil Teslou. A to se vyplatí. :-)
Nerad te poucuji, ale znas pocet exekuci v CR?
Nemyslim si, ze se jedna vetsinove o majitele EV.
O jednotlivostech se tady bavit nehodlam, protoze exekuci samozrejme muze mit kazdy, vcetne majitelu Tesly.
Citace pro tvoji informaci:
"Podle posledních zveřejněných dat od Exekutorské komory bylo v exekuci na konci října roku 2021 celkem 712 tisíc lidí a celkový počet exekučních řízení dělal 4,58 milionu. Na jednoho člověka v exekuci tak v průměru připadalo 6,4 exekučních řízení. Alespoň tři exekuce mělo 466 tisíc lidí."
Konec citace.
Z toho pomerne jednoznacne vyplyva, ze vetsinu exekuci maji majitele aut spalovacich. ;-)
Ráda by byla ale není, kvalita tomu neodpovídá.
Loajální zákazníky tedy má, to jo, Svědky Elonovy :-[]:-[]:-[]
Důležité je že má Autopilota, který není autopilotem, ale Svědci to chtějí a tak to dostali :-) A mají ten úžasný pocit že jejich auto jezdí samo (až do bouračky).
Hezké nové video ukazuje jak si Tesla s klidem najede do protisměru ... :-[]:-[]:-[]
No to je tim, ze neposlouchaji (neberou na vedomi, nechapou) co jim ti majitele rikaji. Bo je to v rozporu s jejich virou (presvedcenim).
A misto toho budou radeji duverovat autofórům.
https://cs.m.wikipedia.org/…D_zkreslen%C3%AD
"Konfirmační zkreslení (někdy též potvrzovací zkreslení, z anglického confirmation bias) je sociálně-psychologický pojem, který popisuje tendenci člověka upřednostňovat ty informace, interpretace a vzpomínky, které podporují jeho vlastní názor, a naopak ignorovat :no: nebo podceňovat ty, které jsou v rozporu s jeho přesvědčením 8-s nebo pohledem na věc. Dále tendence vykládat nejednoznačné informace tak, aby byly v souladu s názorem toho kdo je posuzuje (subjektivní pravděpodobnost). Je to druh kognitivního zkreslení a častý důvod chybného uvažování."
Co je na teslách luxusního? Prej svezení? A v čem? Jako že jedou jako MB S? To je přece krvina. Tak jako že rychle? A kde? Ještě se mi nestalo, že by mě predjela tesla. Vždycky se drbou v pravym pruhu s kamionama.
My auto neni ani luxusni ani premiovy. :D
Takze jsi se spletl...
Nevtirej se sam do diskuze o luxusnich Teslach. :-)
V cem je Tesla luxusni?
Ze nemusis do servisu? OTA updates.
Pristup pres telefon.
Autopilot.
Top infotainment.
Automaticke zaparkovani a vyparkovani - smart summon. https://www.youtube.com/watch?…
Obsluha nabijeni (supercgarger).
Vychlazeni interieru predem.
Sentry mode, dog mode, caraoke, netflix.
Bioweapon defense mode.
Elektricke otevirani a zavirani dveri. https://youtu.be/l1G8WjX9TKM?t=117
Frunk.
Atd. atd.
To PS bylo i pro tebe, neměl jsem to omezovat na BMW, ty ťunťo. :-)
Jinak vím, tvý auto má bez příplatku jednu vychytávku.
Stačí zavřít garáž a nechat běžet motor...
Otravuje.
Hlavně to proboha nezkoušej. To že ten vzduch není vyčištěnej bys mohl poznat příliš pozdě.
Plynuly bez cukani silny kultivovany tichy s okamzitou odezvou?
Nejsou to vyhody 12i-valce?
Ktery se k vlastnostem elektrickeho pohonu snazi priblizit - marne.
Bezkonkurencni trakce kdy kazde zadni kolo ma svuj motor a tudiz bleskurychlou regulaci prokluzu (o nekolik radu rychlejsi nez tradicni protiprokluz) a mnohem lepsi nez uzaverka diferencialu.
Jake jsou znaky luxusniho pohonu podle tebe? ;-)
"Právě dvanáctiválec je na rollsu v pohybu nejskvělejší. Když nespěcháte, ani nevíte, že vám pod kapotou pracuje tak obrovská strojovna. Motor jen tak příjemně ševelí někde v povzdálí a vůbec nenarušuje tolikrát vzpomínanou pohodu na palubě. Když ale potřebujete intenzivně zrychlit, stačí sešlápnout plynový pedál až k podlaze, motor se probere k životu a pohltí vás razancí a dominantní silou, kterou disponuje. A je úplně jedno, jestli potřebujete dynamiku při 20 nebo 150 km/h. Dostanete ji jako lusknutím prstu." https://www.auto.cz/…lem-svete-139447
Protože šoféři tesel jsou stejný, jako týpci, který rajcuje koukání, jak jejich stará píchá s někým jiným. Jezdí s kamionama v pravym a pak si pustěj to tvý video.
Ok tak když si necháme tady ty psychologické rozbory, psal jsi, jestli je Tesla luxusní, že jezdí rychle (poněkud zvláštní myšlenka, ale budiž) a já jsem vložil video, že umí jet sakra rychle. Přirozeně, snižuje se tím dojezd, proto spousta z nich jezdí tak, aby dojela.
I když v blízké době o elektromobilu neuvažuju, stejně se mi ta myšlenka nijak nepříčí, nepohoršuje mě, nevadí mi, že to jede rychle, nevadí mi, že se s tím jezdí pomalu, v podstatě na tom nevidím nic špatného, co by mě iritovalo jako většinu lidí v diskusi.
Že má Tesla ošklivé interiéry? A které americké auto je nemá? Jestli je luxusní? Vsadím se, že kdyby se auto rozebralo a rozprodávaly se materiály, za těch z Tesly by se utržilo víc, protože je v ní setsakra hodně vzácných kovů. Rozhodně má větší cenu, než přepálené ceny náhradních dílů klasických automobilů typu spalovací motor za 400-1M.
Este by som dodal po dnesnej skusenosti so spalovacim autom, ze mozno najvacsi luxus je to, ze sa to vie pohnut hned, netreba cakat, s nicim pocitat, len sa slapne a auto ide. Nemusi sa davat prednost, len sa slapne a plynulo zaradi medzi auta.
Na Tesle je luxusní tupost a omezenost většiny jejich majitelů. Obdivuhodná. Opravdu luxusní lidská hloupost a omezenost.
Naštěstí i mezi nimi jsou občas lidé, kteří mají soudnost a vědí že Tesla je jen spotřební předražený krám, který může pro jistý režim využívání dávat individuální smysl.
Mno je, zřejmě ano.
V Teplicích je bydlení 5x levnější ale prosek-panelák je luxus :-[]:-[]:-[]:-[]:-[]
U Miga 25 mne taková blbost vůbec nepřekvapuje. :-!
To je jedina pravda. Tyhle pomatenci co se dostali k penezum a muzou si koupit auto za 2 mega a mysli si ze zachranujou planetu, tak ty opravdu jedou sektu jako umi jen v usa. Jsi v rodine a jsi neco vic. Je to vule bozi. No a kdyz neslysis na prirodu, tak jako pocitacovej spekulant taky rad nekam patri a hraje si. Bravo.
..olizovač Elonova anusu je nekritický debil, který tomu podprůměrnému elektrokřápu promine, i kdyby mu ugriloval vlastní rodinu. Že je kvalita a zpracování naprosto tragické už dnes není žádné tajemství, které se Elon snažil držet pod pokličkou vyhrožováním apod.
Nejzábavnější na tom celém je, že až na jednu nebo dvě výjimky, ani jeden z těch místních Tesla fanatiků v žádné těle v životě neseděl, a kvůli svému sociálnímu postavení ani nikdy sedět nebude. Typická fanatická tupá lůza. Stejně jako voliči Volného, Pitomia, nebo Bureše.
Koukam nekdo tady ma hodne uctu a umi davat hodne palcu nahoru a dolu.
Ja se jen obavam, ze nekomu hrablo. Jakoze vazne, co kdyz tady budeme koukat na ty palce jak pribejvaj a pribejvaj, zaniceny debaty o nicem, stovky a stovky prispevku stale o tom samym…
A pak? Pak najednou?
“Neznamy fanatik prostrilel vsechny baterky v tesle.”
“Blazen odpalil naloz ukrytou v elektricke skodovce vystavene uprostred obchodaku”
“Neveril v elektrickou budoucnost. Polil se benzinem a zacal olizovat devitivoltovou baterii”
Ja vam rikam, kam tohle jednoho dne dospeje?
Budete tady jen tak tise sedet a delat, ze se nic nedeje?!?
Je to zvláštní. Udajni nadšenci do aut tu posuzují auto podle spár a plastů v interiéru.
Konstrukce podvozku, brzdy, vyvážení, pevnost karoserie... Nic z toho je nezajímá...
Divna doba... A nebo vlastně ne. Dlouho se přece říká : psi štěkaji, ale karavana táhne dál.
Meli jsme Mondeo to predposledni.
Spary vsude jak krava a auto fungovalo naprpsto perfektne… :-!
Ale stalo polovinu nebo tretinu ekvivalentniho Mercedesu, to je taky potreba si rict :-!
Diera sem dieta tam... co tam potom... ved hlavne ze to ma moznost hrat pocitacove hry .... luxus asi jak digitalky casio
Osobně jsem přesvědčený, že většina zákazníků Zesly v EU jsou jen produktem dotačních politik eurohujerskych vlád.
Par let zpatky jsi byl normalni diksuter. dnes je z tebe stejny fanaticky debil jako donvito nebo hamunna. Ty alespon tu teslu (snad) mas.
EV (a Tesla především) je často pořízené na nějakou formu úvěru jen pro to, aby tím majitel mohl získat (pochybný) společenský kredit. Co na tom, že po splátce včetně zaplacení hypotéky za bydlení už v lepším případě nezbývá někdy i na chleba v horším klepe na dveře exekutor.
Protože šoféři tesel jsou stejný, jako týpci, který rajcuje koukání, jak jejich stará píchá s někým jiným.
Proto mě taky nikdy žádná tesla nepředjede. Šoféra by úbytek dojezdu tak rozrušil, že by hrozila ataka.
Na Tesle je luxusní tupost a omezenost většiny jejich majitelů. Obdivuhodná. Opravdu luxusní lidská hloupost a omezenost.
..olizovač Elonova anusu je nekritický debil, který tomu podprůměrnému elektrokřápu promine, i kdyby mu ugriloval vlastní rodinu. ''
Konec ''hodnotných'' citací. :no::no::no:
Nenávist ke značce, jejíž veškeré produkty nepotřebují k pohonu ropné produkty nezná mezí...
Je tohleto normální??? :D
Kde se ta nenávist asi bere? https://en.wikipedia.org/…ainty,_and_doubt https://cs.wikipedia.org/…jistota,_pochyby
''Strach, nejistota, pochyby (anglicky Fear, Uncertainty, Doubt, zkráceně FUD) ....dnes se používá i ve spojení s politikou. Obecněji značí FUD také souhrn rozšířených mylných ;-) dojmů o nějaké záležitosti.''
Ne, nikoliv, EV rozhodně NENÍ automobil. Naopak, je urážkou tohoto vznešeného pojmenování! EV je jen jakási zoufalá náhražka automobilu, tupé, nudné a ubohé přibližovavdlo - elektrospotřebič na kolech. Zvládne jen nudnou přepravu z nepříliš vzdáleného bodu A do bodu B a na jeho palubě panuje věčná a vrozená energetická bída a řidičská sterilita. Slepá ulička masové individuální mobility, ostuda rudě-progresivistické společnosti a prostředek k ožebračení normálních lidí a zhnusení automobilových fanoušků. Fuj tajksl! :-O:-(:no::no::no: