Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový VW Amarok představen: Slibuje luxus, robustnost a výkon až 302 koní

13 komentářů

Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
Teda po těch divokých skicách jsem očekával od exteriéru větší odvaz, tohle je docela konzervativní, hodně to připomíná předchozí generaci.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Bavíš se o svém mozku?
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pravda, tvůj mozek je jen sranec bez přívlastku
Alfonz666
odhalujou to půl roku a nakonec neni zvenku poznat skoro žádná změna 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
hi hi hi hi hi Godot přichází 😒]
Avatar - Emel
Emel
"Všechny motorizace s výkonem od 154 kW budou standardně spojeny s desetistupňovou automatickou převodovkou, která nahrazuje starší osmistupňovou automatickou převodovku. U motorizace s výkonem 150 kW bude tato motorizace čistě volitelná. Ostatní motorizace by měly v závislosti na svých parametrech nabídnout buď šestistupňový automat, nebo pětistupňový či šestistupňový manuál."

Nebyla by spíš nějaká tabulka? 😁
webpaja
A já to pro tebe udělám!

PŘEHLEDNÁ TABULKA😒br /> "Všechny motorizace s výkonem od 154 kW budou standardně spojeny s desetistupňovou automatickou převodovkou, která nahrazuje starší osmistupňovou automatickou převodovku. U motorizace s výkonem 150 kW bude tato motorizace čistě volitelná. Ostatní motorizace by měly v závislosti na svých parametrech nabídnout buď šestistupňový automat, nebo pětistupňový či šestistupňový manuál."

😉
ericn
😒] 😒] 😒] :yes:
Barrichello-multiCIZEK
Příspěvek podléhá schvalování.
Mig_35
zajímalo by mě, co přinesla spolupráce, Amarok měl Torsen, Ranger připojitelný pohon všech kol, co z toho přijde do nového? Zdá se, že Amarok si stálý pohon všech kol ponechá, ale do Rangeru nejspíš nepřijde? 2,3 turbo vypadá jako motor od Fordu? I když je to zbytečné, stejně se k nám nedostane...
PepeST
Podľa mňa je technika hlavne od Fordu. Aj sa to bude celé vyrábať v závode Fordu. Len plechy, svetlá, plasty a detaily v interiéri sú iné. Všetky parametry sú ako mal aj predchádzajúci Ranger (brodivosť, ťažná sila...). Motory ponúkajú tiež rovnaké (aspoň čo sa týka objemu), Ford ich ponúka aj v iných modeloch, tak by ich nepotreboval od VW... Ale uvidíme keď tvrdia že techniku do Amaroku dali svoju (minimálne ten benzínový motor VW nemá v ponuke).