Novinky
Ungalabunga
5
Teda po těch divokých skicách jsem očekával od exteriéru větší odvaz, tohle je docela konzervativní, hodně to připomíná předchozí generaci.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
odhalujou to půl roku a nakonec neni zvenku poznat skoro žádná změna 😁
"Všechny motorizace s výkonem od 154 kW budou standardně spojeny s desetistupňovou automatickou převodovkou, která nahrazuje starší osmistupňovou automatickou převodovku. U motorizace s výkonem 150 kW bude tato motorizace čistě volitelná. Ostatní motorizace by měly v závislosti na svých parametrech nabídnout buď šestistupňový automat, nebo pětistupňový či šestistupňový manuál."
Nebyla by spíš nějaká tabulka? 😁
Nebyla by spíš nějaká tabulka? 😁
A já to pro tebe udělám!
PŘEHLEDNÁ TABULKA😒br /> "Všechny motorizace s výkonem od 154 kW budou standardně spojeny s desetistupňovou automatickou převodovkou, která nahrazuje starší osmistupňovou automatickou převodovku. U motorizace s výkonem 150 kW bude tato motorizace čistě volitelná. Ostatní motorizace by měly v závislosti na svých parametrech nabídnout buď šestistupňový automat, nebo pětistupňový či šestistupňový manuál."
😉
PŘEHLEDNÁ TABULKA😒br /> "Všechny motorizace s výkonem od 154 kW budou standardně spojeny s desetistupňovou automatickou převodovkou, která nahrazuje starší osmistupňovou automatickou převodovku. U motorizace s výkonem 150 kW bude tato motorizace čistě volitelná. Ostatní motorizace by měly v závislosti na svých parametrech nabídnout buď šestistupňový automat, nebo pětistupňový či šestistupňový manuál."
😉
zajímalo by mě, co přinesla spolupráce, Amarok měl Torsen, Ranger připojitelný pohon všech kol, co z toho přijde do nového? Zdá se, že Amarok si stálý pohon všech kol ponechá, ale do Rangeru nejspíš nepřijde? 2,3 turbo vypadá jako motor od Fordu? I když je to zbytečné, stejně se k nám nedostane...
Podľa mňa je technika hlavne od Fordu. Aj sa to bude celé vyrábať v závode Fordu. Len plechy, svetlá, plasty a detaily v interiéri sú iné. Všetky parametry sú ako mal aj predchádzajúci Ranger (brodivosť, ťažná sila...). Motory ponúkajú tiež rovnaké (aspoň čo sa týka objemu), Ford ich ponúka aj v iných modeloch, tak by ich nepotreboval od VW... Ale uvidíme keď tvrdia že techniku do Amaroku dali svoju (minimálne ten benzínový motor VW nemá v ponuke).