Koncern Volkswagen v přechodu na elektromobilitu vidí příležitost ke zvýšení efektivity. Velkoobjemové značky začnou sdílet více techniky a odliší se od sebe především designem.
Tak ta unifikace bude probíhat za rámec VW.
Proto i Xiaomi bude schopné dodávat auta s High End pohonem, baterkami, SW, entertainmentem, autopilotem, ... .
Na to jedna automobilka nestačí.
VW taky spolupracuje s kým se dá - viz ty baterky CATL, LG, Samsung, QuantumScape, ... .
A stejné to bude i u dalšího SW a HW, pohonu.
Co je divného na tom, že VW kupuje baterky od různých výrobců? Vstřikovací systémy na diesely taky nakupoval od Bosche, Delphi i Siemensu.
Xiaomi může být schopné dodávat, co chce, ale auta nejsou telefony. Je potřeba evropská homologace. Je potřeba prodejní a servisní síť. Je potřeba mít sílu značky.
To platilo doteď. Vzhledem k tomu že Twsla udělala z auta neauto a VW místo toho aby dál vyráběli auta se snaží stát Teslou, tak tohle všechno jde do kytek.