Novinky
pradeda777
1
Čínu nebrat! Je potřeba podporovat domácí výrobce nebo jednou skončíme jak s ruským plynem.... :no:
Přejít do diskuze
Tak ta unifikace bude probíhat za rámec VW.
Proto i Xiaomi bude schopné dodávat auta s High End pohonem, baterkami, SW, entertainmentem, autopilotem, ... .
Na to jedna automobilka nestačí.
VW taky spolupracuje s kým se dá - viz ty baterky CATL, LG, Samsung, QuantumScape, ... .
A stejné to bude i u dalšího SW a HW, pohonu.
Proto i Xiaomi bude schopné dodávat auta s High End pohonem, baterkami, SW, entertainmentem, autopilotem, ... .
Na to jedna automobilka nestačí.
VW taky spolupracuje s kým se dá - viz ty baterky CATL, LG, Samsung, QuantumScape, ... .
A stejné to bude i u dalšího SW a HW, pohonu.
Co je divného na tom, že VW kupuje baterky od různých výrobců? Vstřikovací systémy na diesely taky nakupoval od Bosche, Delphi i Siemensu.
Xiaomi může být schopné dodávat, co chce, ale auta nejsou telefony. Je potřeba evropská homologace. Je potřeba prodejní a servisní síť. Je potřeba mít sílu značky.
Xiaomi může být schopné dodávat, co chce, ale auta nejsou telefony. Je potřeba evropská homologace. Je potřeba prodejní a servisní síť. Je potřeba mít sílu značky.
A u ostatných áut nezdieľajú všetko čo sa dá? A robia to tak už pekne dlho, dakto fakt objavil teplú vodu.
Tohle prohlášení je na zlatý ventilek. Doteď jsem si opravdu nevšiml, že by VAG nesdilelo techniku a lišiilo se něčím jiným než designem. :-!
Třeba Born vs. ID.3 nebo Enyaq vs. ID.4 neno Enyaq Coupe vs. ID.5 atd. že...
Třeba Born vs. ID.3 nebo Enyaq vs. ID.4 neno Enyaq Coupe vs. ID.5 atd. že...
To platilo doteď. Vzhledem k tomu že Twsla udělala z auta neauto a VW místo toho aby dál vyráběli auta se snaží stát Teslou, tak tohle všechno jde do kytek.