Novinky
Čo čakáš od elektrickej dodávky? 135 km/h s tým aj tak nikto nepôjde, toto je na jazdenie v meste. Dojazd tam napísaný je, 300 km.
V prvej verzii clanku dojazd nebol uvedeny. Od ev dodavky necakam nic, lebo je to nezmysel. Prilis vela premennych ovplyvnuje dojazd ako vaha, pocasie, profil trate atd.... a naxslevenskej dialnici ma prave najviac predbiehaju dodavky 😄
Pri uzitkovo zameranom aute sa uvadza zrychlenie, ale na dojazd sa jaksi zabudlo a maximalka az 135 je tiez super
Predchodca kvalitou nezahviezdil... Čo konkrétne tým myslíš? Resp. čo si pod pojmom "kvalita" v tejto triede áut predstavuješ?
Napríklad sa neobjavovať na spodných priečkach hodnotení spoľahlivosti TÜV. Rozumiem, že sa pri takýchto pracantoch skôr objavia nedostatky ako pri nejakom víkendovom kabriolete, ale tak nízko v hodnotení neboli ani konkurenčné dodávky.
Čo som tak zbežne pozeral, tak Townstar Acenta je ako Kangoo Equilibre, lenže Nissan s 1,3 DIG-T 130k a manuálom začína u nás od 26 490 € / 651 233 Kč a Renault s tým istým motorom od 23 800 € / 585 101 Kč. Citan je z tejto trojice rovnakých áut tentokrát najlacnejší, od 22 279 € / 547 709 Kč, ale tak to je holé bosé oproti Townstaru a Kangu.
Japonský styl výbav bych pochopil u auta vyráběného v Japonsku. Holt se musejí odlišit, když jsou to nachlup stejná auta.
Bez dieselu je to u Nissanu jen okrajová nabídka.
Bez dieselu je to u Nissanu jen okrajová nabídka.
Nevím jak na Slovensku, ale u nás není Nissan Townstar předražený. V daných specifikacích vyjde stejně nebo levněji než Kangoo. Problém však je, že Nissan nabízí k jednomu jedinému motoru tři přesně dané specifikace výbavy, zatímco Kangoo umožňuje nejen výběr motorů, ale i konfiguraci výbav dle přání.
A komu by sa cena zdala prehnaná, choďte sa zasmiať do Nissanu, nový Townstar je teda pekne drahý a len s benzínovým motorom.