Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Kangoo vstupuje na český trh v osobní i elektrické verzi. Známe ceny

Filip Melich
Diskuze (11)

Po užitkové verzi Kangoo Van uvádí Renault na český trh také osobní verzi modelu, stejně jako užitkové provedení s pohonem na elektřinu. Dostupné jsou již kompletní ceníky.

Nová generace Renaultu Kangoo postupně vstupuje na tuzemský trh. První krůček učinil užitkový Kangoo Van v loňském roce, který letos doplní také jeho elektrické provedení Kangoo Van E-Tech. Čeští zákazníci se mohou rovněž těšit na příchod osobní verze odvozené z modelu Kangoo. Obě nová provedení již můžete najít na webových stránkách Renaultu.

Kangoo Van E-Tech je vybaveno elektromotorem o maximálním výkonu 90 kW (120 k), který energii čerpá ze 45kWh baterie. Dojezd na jedno nabití automobilka uvádí hodnotou 300 kilometrů. Spotřebu elektřiny Renault v ceníku zatím nezmiňuje, ale z 0 na 100 km/h elektrická dodávka zrychlí za 11,6 sekund a maximální rychlost má být až 135 km/h.

Video se připravuje ...

V ceníku u elektrického Kangoo Van figurují dvě provedení označená EV45 11 kW a EV45 22 kW. Hlavní rozdíl v nich je, jak název napovídá, v rychlosti nabíjení střídavým proudem. Aby srovnání nebylo tolik jednoduché, Renault uvádí, že nabíjení z třífázové stanice o maximálním výkonu 11 kW dobije baterii vozu z 10 na 100 % za 3,7 hodiny. Dražší vůz schopný nabíjení rychlostí až 22 kW bude mít baterii nabitou z 15 na 80 % za 1,5 hodiny.

Provedení EV45 11 kW startuje na částce 765.000 Kč bez DPH v základní výbavě Advance. Další výbavy jsou Extra (789.000 Kč bez DPH) a Extra Open Sesame by Renault (813.000 Kč bez DPH), v níž na boku s posuvnými dveřmi schází B sloupek pro snazší nakládání větších předmětů. Kangoo Van E-Tech EV45 22 kW v základní výbavě Advance nepořídíte, v případě ostatních výbav znamená příplatek 10.000 Kč oproti výše uvedeným cenám.

Verze Advance v základu nabídne 15“ ocelová kola, otevřenou schránku před spolujezdcem, elektricky ovládaná, vyhřívána a sklopná vnější zpětná zrcátka, topení bez klimatizace, 12V zásuvku v zavazadlovém prostoru nebo posuvné dveře na pravé straně auta. Výbava Extra přidává tempomat, loketní opěrku, automatickou jednozónovou klimatizaci, přední elektricky ovládaná okna nebo Bluetooth připojení. V provedení Extra Open Sesame by Renault se krom absence B sloupku na pravé straně můžete těšit na variabilní dělenou přepážku a sklopné sedadlo spolujezdce (bez úchytů isofix) pro převoz dlouhých předmětů.

Balíček asistenčních systémů s názvem Easy Pilot pořídíte za 50.000 Kč bez DPH, vyjma verze Advance, pro kterou není dostupný vůbec. Paket Viditelnost za 13.000 Kč bez DPH přidá mlhová světla a plně LED světlomety, zatímco paket Parkování za 20.500 Kč bez DPH (není pro Advance) přidá přadní, zadní a boční parkovací senzory a zadní parkovací kameru. K dispozici je samozřejmě celá řada dalších balíčků příplatkové výbavy, přičemž některé prvky lze také pořídit samostatně.

Tolik elektrické Kangoo Van, ale co osobní verze Kangoo? Nabízena u nás je ve výbavách Equilibre a Techno. Verze Equilibre je dostupná se zážehovými motory TCe 100 (590.000 Kč vč. DPH) a TCe 130 (620.000 Kč vč. DPH), nebo se vznětovými jednotkami Blue dCi 95 (630.000 Kč vč. DPH) a Blue dCi 115 (655.000 Kč vč. DPH). Verze Techno vynechává slabší zážehový motor, přičemž TCe 130 nabízí s manuální (665.000 Kč vč. DPH) nebo automatickou převodovkou (715.000 Kč vč. DPH). Podobná je nabídka vznětových motorů, ve které chybí slabší jednotka a silnější Blue dCi 115 pořídíte s manuálem za 700.000 Kč vč. DPH, respektive s automatem za 750.000 Kč vč. DPH. Příplatek za automat EDC tedy činí 50.000 Kč.

Výbava Equilibre vyjíždí s tempomatem, úchyty isofix na řidiče spolujezdce a zadních krajních sedadlech, hlídáním jízdy v pruhu, 16“ ocelovými koly, plně LED světlomety, manuální klimatizací, elektricky ovládanými, vyhřívanými a sklopnými vnějšími zrcátky nebo připojením Bluetooth. Techno přidává chytrý střešní nosič, aktivní systém sledování slepého úhlu, výškově nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, automatickou dvouzónovou klimatizaci s výdechy pro zadní sedadla, nebo multimediální systém Easy Link s 8“ displejem a podporou zrcadlení obrazovky chytrého telefonu.

I v případě osobního Kangoo je možné volit mezi desítkami příplatků, z nichž některé je možné pořídit v rámci zvýhodněných balíčků. Mluvíme například o paketu Easy Pilot s tempomatem, elektronickou parkovací brzdou, asistentem pro jízdu po dálnici a v koloně nebo přístrojovým štítem se 7“ displejem za 30.000 Kč vč. DPH (pouze pro automat EDC), nebo o paketu Interiér Techno s bezdrátovým nabíjením telefonu vč. držáku a se zpětným zrcátkem pro kontrolu dětí za 3.000 Kč vč. DPH (pouze pro výbavu Techno). Metalický lak karoserie vyjde na 20.000 Kč, zatímco za plnohodnotnou rezervu si Renault účtuje 5.000 Kč vč. DPH.

Osobní verze Renaultu Kangoo je nabízena se zárukou na 5 let nebo 100.000 kilometrů, přičemž navýšení záruky na 150.000 kilometrů pro všechny motorizace přijde na 6.490 Kč vč. DPH. Aktuálně Renault také nabízí slevy na balíčky servisních úkonů.

Filip Melich
Diskuze (11)

Doporučujeme

27. 7. 2022 01:37
Re: Fajn ponuka
Tak potom som mal asi nejaký výnimočný kus... (?) :-)
26. 7. 2022 20:51
Re: Fajn ponuka
Napríklad sa neobjavovať na spodných priečkach hodnotení spoľahlivosti TÜV. Rozumiem, že sa pri takýchto pracantoch skôr objavia nedostatky ako pri nejakom víkendovom kabriolete, ale tak nízko v hodnotení neboli ani konkurenčné dodávky.
26. 7. 2022 17:17
Re: Fajn ponuka
Predchodca kvalitou nezahviezdil... Čo konkrétne tým myslíš? Resp. čo si pod pojmom "kvalita" v tejto triede áut predstavuješ?
26. 7. 2022 17:17
Re: Fajn ponuka
Čo som tak zbežne pozeral, tak Townstar Acenta je ako Kangoo Equilibre, lenže Nissan s 1,3 DIG-T 130k a manuálom začína u nás od 26 490 € / 651 233 Kč a Renault s tým istým motorom od 23 800 € / 585 101 Kč. Citan je z tejto trojice rovnakých áut tentokrát najlacnejší, od 22 279 € / 547 709 Kč, ale tak to je holé bosé oproti Townstaru a Kangu.
Avatar - WinDiesel
26. 7. 2022 14:06
Re: Fajn ponuka
Japonský styl výbav bych pochopil u auta vyráběného v Japonsku. Holt se musejí odlišit, když jsou to nachlup stejná auta.
Bez dieselu je to u Nissanu jen okrajová nabídka.