Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AGS 4x4 AllGrip Elegance Panorama – Dokáže přesvědčit?

První svezení ve Vitaře s novým hybridním pohonným ústrojím nás příliš nenadchlo. Dokázalo nás Suzuki přesvědčit alespoň v rámci tradičního redakčního testu?
Zpět na článek
3. 8. 2022 16:27
3. 8. 2022 18:59
8. 4. 2024 12:10
Avatar - hugino
3. 8. 2022 13:29
Taký dlhý názov ...
... a len 3 hviezdičky.A k tomu tie parametre / zrýchlenie 13,5 s,max 180 km/h,kufor 280 l/ a to všetko za parádnych 730 000 kč /30 000 €/.No neviem či takýto výbehový model má ešte šancu na predajný úspech. :-) Vraj preto ten motor neponúkajú lebo je naň velká "poptávka" :-) skôr nikto ho nechce.Radšej zobrať turbobenzínový 1.4 BoosterJet.
Rozbalit vlákno
2
3. 8. 2022 15:53
Re: Taký dlhý názov ...
Ono najblbšie na tom je, že pokiaľ platí, že nové motory sa najprv objavia vo výbehovom modeli a potom aj v novom, tak sa tejto zlátaniny dočkáme zrejme aj v novom Swifte. Pri nedávno predstavenej Grand Vitare som nepochopil, či je to technológia od Toyoty, podľa silnejšieho elektromotora a e-CVT zrejme áno, našťastie. :)
Avatar - Beefcake
5. 8. 2022 15:03
Re: Taký dlhý názov ...
Paradnych 30k :-[]
Avatar - KANKUNEN
3. 8. 2022 13:59
Tak konečně někdo překonal Subaru
a udělal ještě horší hybrid.
Rozbalit vlákno
7
3. 8. 2022 14:06
Re: Tak konečně někdo překonal Subaru
Trefne vystihnuté :D
A pritom to stačí odkukať od toyoty, ako ford. Toto boli vyhodené peniaze za vývoj. Nerozumiem ako si to niekto môže kúpiť.
3. 8. 2022 14:51
Re: Tak konečně někdo překonal Subaru
Proč odkoukat? Však Toyota a Suzuki mají v mnoha oblastech silnou kooperaci a Toyota je významným akcionářem v Suzuki. Toyota by Suzuki za svůj hybridní systém určitě vyměřila menší licenční poplatky, než kolik musel platit Ford.
3. 8. 2022 15:03
Re: Re: Tak konečně někdo překonal Subaru
Podla mna , kto chce este vitaru sa obzrie radsej po zachovalej jazdenke za rozumnu cenu
3. 8. 2022 15:55
Re: Tak konečně někdo překonal Subaru
Ford hybrid zozačiatku nejak spoločne vyvíjal s Toyotou. :)
3. 8. 2022 14:52
Re: Tak konečně někdo překonal Subaru
Přitom člověk by řekl, že to zase tak snadné nebude. Ale inženýrům od Suzuki se to povedlo :D
3. 8. 2022 15:37
Re: Tak konečně někdo překonal Subaru
Tak automobilový hybrid je nonsenc už sám o sobě. :-)
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2022 16:32
Re: Tak konečně někdo překonal Subaru
Hybrid od Subaru není špatná věc, pokud od toho člověk nečeká nic jiného, než vychytanější benzínovou čtyřkolku s CVT v neaerodynamickém balení.
3. 8. 2022 14:43
Jára Cimrman by zatleskal!
Citace autora: "Takže Vitara umí jet i úsporně. Ale musíte předvídat, jet hodně pomalu, mít štěstí na provoz a doufat, že cesta bude z hlediska nadmořské výšky převážně klesat." Vskutku geniální myšlenka.
Jára Cimrman vymyslel geniální bezmotorový důlní výtah. Do klece jedoucí dolů jelo o jednoho horníka více než v kleci jedoucí nahoru. Díky gravitaci tak důlní výtah nepotřeboval dodávat žádnou energii. Malou nevýhodou bylo, že se v dole hromadili horníci.
Podobně by to šlo udělat s hybridními Vitarami. Dealerství aut by bylo někde v horách, čím výše, tím lépe. Majitelé by s Vitarami jezdili tak, aby většina jízd by byla s klesáním nadmořské výšky. Díky tomu by majitelů Vitar jezdili úsporně. Malou nevýhodou by bylo, že by se u evropských pláží hromadily Vitary.
Rozbalit vlákno
6
3. 8. 2022 15:31
Re: Jára Cimrman by zatleskal!
Doba plná kojotů jezdících na spotřebu a brzdících provoz, protože, táto, pak to pojede za 5.5! Jak bylo napsáno, pokud se držíte rychlostních limitů, jedete za 7. Vivat Strong Hybride se zrychlením z 0-100 za 13 sekund....
4. 8. 2022 09:36
Re: Jára Cimrman by zatleskal!
Jezdit na spotřebu a brzdit provoz jsou pro mě dvě různé věci. Snažím se dělat jen to první a také mi vadí ti, co dělají to druhé.
Hybrid jezdící za 7 je prostě zbytečnost, to je každému jasné.
4. 8. 2022 09:52
Re: Jára Cimrman by zatleskal!
V dnešním hustém provozu jezdit na spotřebu znamená v naprostém většině případů brzdit všechny ostatní. Je mi z toho smutno, co se dnes děje na silnicích... Pamatuju, jak jsem se před 20 lety smál Angličanům, ze neumí předjíždět..Už se nesmeju. Tehdy jsem plazící se vláček aut s násobně většími výkony předjížděl s uprdenymi 60 koníky a kroutil hlavou nad těmi, co zpomalili kvůli babine vepředu jedoucí "sedesatkou" na "devatesatce".
4. 8. 2022 11:16
Re: Jára Cimrman by zatleskal!
to je blbost
i kdyz "jedu na spotrebu", tak porad nekoho predjizdim ...
5. 8. 2022 23:35
Re: Jára Cimrman by zatleskal!
Kola se ale nepočítají...
Avatar - Ham.
3. 8. 2022 16:18
Re: Jára Cimrman by zatleskal!
:yes:
Jára evidentně stále žije a pracuje (v konstrukci Suzuki).
3. 8. 2022 15:39
Kde jsou ty doby...
... kdy se Vitara z 90 % na našem trhu prodávala s poctivou a prakticky nezničitelnou atmosférickou čtyřválcovou šestnáctistovkou! Tato drahá hybridní příšernost naopak minimálně 90 % potenciálních zákazník odradí! :-( :-O :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2022 15:43
Dosť sklamanie
Ja mám dlhé roky Suzuki rád, prídu mi tie autá také šikovné, úprimné a dlho boli za fajn cenu. Na Slovensku bolo vidieť všade Ignisy, potom SX4, teraz Vitary. A mám rád aj full-hybridy. Ale full-hybridná Vitara sa teda nepodarila. Keď som s ňou išiel, prišlo mi, že to musí byť nejaký študentský projekt, kde proste niekde na STU dostali klasickú Vitaru a mali za úlohu ju elektrifikovať. Ozývajú sa tam všelijaké divné zvuky, robotizovaná prevodovka si žije svojím životom a teda moc sa jej nechce na diaľnici radiť. Pomalé to je, hučí to, nevie sa to ani za svet rozbiehať na elektrinu, čo sa následne prejavuje aj na spotrebe a ešte je to aj drahé. No ďakujem pekne. Keby si Suzuki aspoň zachovalo tú úprimnosť a miesto Strong Hybridu to volalo Weak Hybrid. :)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2022 16:27
To je doba
Kdysi skvělé a oblíbené auto se emisními zlepšováky stává předraženým líným verglem, jak překvapivé. Moc tedy nevím, co Suzuki čekalo. Že robotická převodovka do normálního auta nepatří, před 10 lety pochopili i v PSA, a Suzuki teď přesto udělalo stejnou blbost. A myslet si, že 1.5 atmo s takovým slaboučkým elektromotorem nahradí čtyřválcové turbo, je stupidita. Přijde mi, že management zavelel, že musí vzniknout co nejlacinější hybrid s podobným výkonem jako 1.4 T, načež nějaký stážista přišel se skvělým plánem vrazit tam 70kW benzín + 20kW elektrošidítko, robota, kterého bude elektromotor vykrývat, a budou z toho mít HSD s vyšší marží...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
3. 8. 2022 18:59
Zlate casy
Sikovnej vitary su uz fuc.... a tento test dnesnej uz predrazenej vitary to len potvrdil....
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2024 12:10
skoda
tolka skoda, ze Vitara uz nie je s automatom a 1,4.
Prave teraz by sa mi Vitara s 1,4 a automatom velmi hodila.
Rozbalit vlákno
0