Testy
TEST Suzuki Vitara 1.5 DualJet Hybrid 6AGS 4x4 AllGrip Elegance Panorama – Dokáže přesvědčit?
24 komentářů
KANKUNEN
11
a udělal ještě horší hybrid.
Přejít do diskuze
Citace autora: "Takže Vitara umí jet i úsporně. Ale musíte předvídat, jet hodně pomalu, mít štěstí na provoz a doufat, že cesta bude z hlediska nadmořské výšky převážně klesat." Vskutku geniální myšlenka.
Jára Cimrman vymyslel geniální bezmotorový důlní výtah. Do klece jedoucí dolů jelo o jednoho horníka více než v kleci jedoucí nahoru. Díky gravitaci tak důlní výtah nepotřeboval dodávat žádnou energii. Malou nevýhodou bylo, že se v dole hromadili horníci.
Podobně by to šlo udělat s hybridními Vitarami. Dealerství aut by bylo někde v horách, čím výše, tím lépe. Majitelé by s Vitarami jezdili tak, aby většina jízd by byla s klesáním nadmořské výšky. Díky tomu by majitelů Vitar jezdili úsporně. Malou nevýhodou by bylo, že by se u evropských pláží hromadily Vitary.
Jára Cimrman vymyslel geniální bezmotorový důlní výtah. Do klece jedoucí dolů jelo o jednoho horníka více než v kleci jedoucí nahoru. Díky gravitaci tak důlní výtah nepotřeboval dodávat žádnou energii. Malou nevýhodou bylo, že se v dole hromadili horníci.
Podobně by to šlo udělat s hybridními Vitarami. Dealerství aut by bylo někde v horách, čím výše, tím lépe. Majitelé by s Vitarami jezdili tak, aby většina jízd by byla s klesáním nadmořské výšky. Díky tomu by majitelů Vitar jezdili úsporně. Malou nevýhodou by bylo, že by se u evropských pláží hromadily Vitary.
... kdy se Vitara z 90 % na našem trhu prodávala s poctivou a prakticky nezničitelnou atmosférickou čtyřválcovou šestnáctistovkou! Tato drahá hybridní příšernost naopak minimálně 90 % potenciálních zákazník odradí! 😒 😲 :no: :no: :no:
... a len 3 hviezdičky.A k tomu tie parametre / zrýchlenie 13,5 s,max 180 km/h,kufor 280 l/ a to všetko za parádnych 730 000 kč /30 000 €/.No neviem či takýto výbehový model má ešte šancu na predajný úspech. 😄 Vraj preto ten motor neponúkajú lebo je naň velká "poptávka" 😄 skôr nikto ho nechce.Radšej zobrať turbobenzínový 1.4 BoosterJet.
Sikovnej vitary su uz fuc.... a tento test dnesnej uz predrazenej vitary to len potvrdil....
Ja mám dlhé roky Suzuki rád, prídu mi tie autá také šikovné, úprimné a dlho boli za fajn cenu. Na Slovensku bolo vidieť všade Ignisy, potom SX4, teraz Vitary. A mám rád aj full-hybridy. Ale full-hybridná Vitara sa teda nepodarila. Keď som s ňou išiel, prišlo mi, že to musí byť nejaký študentský projekt, kde proste niekde na STU dostali klasickú Vitaru a mali za úlohu ju elektrifikovať. Ozývajú sa tam všelijaké divné zvuky, robotizovaná prevodovka si žije svojím životom a teda moc sa jej nechce na diaľnici radiť. Pomalé to je, hučí to, nevie sa to ani za svet rozbiehať na elektrinu, čo sa následne prejavuje aj na spotrebe a ešte je to aj drahé. No ďakujem pekne. Keby si Suzuki aspoň zachovalo tú úprimnosť a miesto Strong Hybridu to volalo Weak Hybrid. 😊
Přitom člověk by řekl, že to zase tak snadné nebude. Ale inženýrům od Suzuki se to povedlo 😁
Kdysi skvělé a oblíbené auto se emisními zlepšováky stává předraženým líným verglem, jak překvapivé. Moc tedy nevím, co Suzuki čekalo. Že robotická převodovka do normálního auta nepatří, před 10 lety pochopili i v PSA, a Suzuki teď přesto udělalo stejnou blbost. A myslet si, že 1.5 atmo s takovým slaboučkým elektromotorem nahradí čtyřválcové turbo, je stupidita. Přijde mi, že management zavelel, že musí vzniknout co nejlacinější hybrid s podobným výkonem jako 1.4 T, načež nějaký stážista přišel se skvělým plánem vrazit tam 70kW benzín + 20kW elektrošidítko, robota, kterého bude elektromotor vykrývat, a budou z toho mít HSD s vyšší marží...
Proč odkoukat? Však Toyota a Suzuki mají v mnoha oblastech silnou kooperaci a Toyota je významným akcionářem v Suzuki. Toyota by Suzuki za svůj hybridní systém určitě vyměřila menší licenční poplatky, než kolik musel platit Ford.
Hybrid od Subaru není špatná věc, pokud od toho člověk nečeká nic jiného, než vychytanější benzínovou čtyřkolku s CVT v neaerodynamickém balení.
Doba plná kojotů jezdících na spotřebu a brzdících provoz, protože, táto, pak to pojede za 5.5! Jak bylo napsáno, pokud se držíte rychlostních limitů, jedete za 7. Vivat Strong Hybride se zrychlením z 0-100 za 13 sekund....
Jezdit na spotřebu a brzdit provoz jsou pro mě dvě různé věci. Snažím se dělat jen to první a také mi vadí ti, co dělají to druhé.
Hybrid jezdící za 7 je prostě zbytečnost, to je každému jasné.
Hybrid jezdící za 7 je prostě zbytečnost, to je každému jasné.
Ono najblbšie na tom je, že pokiaľ platí, že nové motory sa najprv objavia vo výbehovom modeli a potom aj v novom, tak sa tejto zlátaniny dočkáme zrejme aj v novom Swifte. Pri nedávno predstavenej Grand Vitare som nepochopil, či je to technológia od Toyoty, podľa silnejšieho elektromotora a e-CVT zrejme áno, našťastie. 😊
Trefne vystihnuté 😁
A pritom to stačí odkukať od toyoty, ako ford. Toto boli vyhodené peniaze za vývoj. Nerozumiem ako si to niekto môže kúpiť.
A pritom to stačí odkukať od toyoty, ako ford. Toto boli vyhodené peniaze za vývoj. Nerozumiem ako si to niekto môže kúpiť.
tolka skoda, ze Vitara uz nie je s automatom a 1,4.
Prave teraz by sa mi Vitara s 1,4 a automatom velmi hodila.
Prave teraz by sa mi Vitara s 1,4 a automatom velmi hodila.
V dnešním hustém provozu jezdit na spotřebu znamená v naprostém většině případů brzdit všechny ostatní. Je mi z toho smutno, co se dnes děje na silnicích... Pamatuju, jak jsem se před 20 lety smál Angličanům, ze neumí předjíždět..Už se nesmeju. Tehdy jsem plazící se vláček aut s násobně většími výkony předjížděl s uprdenymi 60 koníky a kroutil hlavou nad těmi, co zpomalili kvůli babine vepředu jedoucí "sedesatkou" na "devatesatce".