Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf může současnou generací skončit. Kvůli emisním předpisům

Zrychlený nástup elektromobility rapidním tempem mění tvář automobilového světa, jaký ho známe. Zmizet z trhu mohou i tak úspěšné vozy, jakým je například VW Golf.
Zpět na článek
8. 8. 2022 20:51
vývoj
pohodu predsa nerobia pre jeden model, však tie súčasné spaľovacie motory používajú vo viacerých modeloch + ich má aj škodovka a aj Seat... takže to by potom nemali už robiť ani iné modely so spaľovacími motormi...
skôr to bude o tom, že už sa tento typ auto málo predáva, rovnako preto Ford nebude už robiť nový Focus.
5. 8. 2022 17:34
Re: Trollove
Protože se ptám na otázky která z mnoha příspěvků vznikají.
Bohužel skoro nikdy nedostanu odpověď.

Prostě si nejsem jistý, zda když někdo napíše, že většina nových aut kupují soukromí kupci na 15 let má opravdu všechny informace o tom posoudit zda ev je budoucnost a nebo ne.

A hlavně se chci něco nového dozvědět. Proto dotazy.
5. 8. 2022 17:12
Re: Trollove
Fajn. Argumentuješ výborně, snaha se cení. Škoda, že většina těch tvých "argumentů" končí většinou jedním, dvěma někdy i třemi otazníky. Poněkud zvláštní argumentace.

Například jen v této diskuzi jsi zatím použil "?" 16x. :-) V minulých diskuzích je to obdobné. Máš prostě otazník rád.
5. 8. 2022 16:52
Re: Zarážející
Je to podobné jako s CNG, můžeš si zřídit domácí plnicku nebo jezdit tankovat na veřejnou stanici. Jasne, ze je domácí plnicka levnější:)
5. 8. 2022 16:49
Re: Kecy v kleci
Statistika - soused měl cele kuře a ja hlad :-) takže každý půlku
5. 8. 2022 16:28
Re: Trollove
Máš ten pocit?
Většinou se snažím argumentovat.
Třeba teď. Jaké je procentuální zastoupení těch co jsi jmenoval včetně mě pod tímhle článkem?
5. 8. 2022 14:52
Re: Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
Vývoj EV.
5. 8. 2022 13:58
Re: Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
Vývoj čeho?
5. 8. 2022 13:57
Re: Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
Auto je přes sto let pro evropany a američany symbolem svobody, prosperity a blahobytu. Pokud na něj nedosáhne evropská střední třída, něco je blbě.

Ps : A kdo nyní kupuje nejčastěji auta po prvním majiteli (fleety, operák) a co ten někdo udělá když to EV bude stát třikrát víc s tím, že budu možná po čase muset měnit baterku, která někdy dnes stojí víc než samotné auto?
A co si myslíš, že se stane, když se tenhle ekonomický řetězec přetrhne?
A mimochodem, i firmy si na ten vysavač za mega a kus musí vydělat, a kdo ty vyšší náklady v konečném důsledku zaplatí?

Chci tím říct, že tenhle tvůj argument je nebetyčně hloupej, při vší úctě.
5. 8. 2022 13:50
Re: Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
Sleduješ vývoj za posledních 10 let?
5. 8. 2022 13:49
Re: Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
Opravdu je nejčastější kupec auta soukromnik kupující auto na 10 až 15 let?
5. 8. 2022 13:23
Re: Ekologie je správná věc
Hele, nechci být hnidopich, ale víš třeba že bez know-how jedné holandské firmy by dnes moderní čip s největší pravděpodobností nevyrobil nikdo? ;-)
5. 8. 2022 13:20
Re: Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
:yes:

Tesat do žuly. Ano, až takhle je problém EV jednoduchý.

A teď je jen otázka, zda se vše v šibeničním termínu, který si sama EU naordinovala, stihne nebo ne.
(výzkum, vývoj, přeměna logistických a výrobních procesů, nabíjecí infrastruktura atd. atd. atd)
A hlavně to co píšeš - jako výsledek solidní kombi nižší střední za půl mega s rozumným dojezdem, rozumnou životností baterky, kdy náhradní má rozumnou cenu a s možností nabití kdekoli a za rozumnou cenu (ať mi nikdo netvrdí, že po snížení státních příjmů kvůli propadu výběru daně z fosilních paliv vlády nezavedou daň z elektřiny pro EV).
V roce 2015 jsem takové koupil s turbobenzínem za reálných 370, takže rezervu dávám. (ceníkově to tedy bylo skoro za půl mega).

A já se bojím, že se to složité soukolí přechodu na EV někde zadrhne a bude to průs...švih jako hrom.
5. 8. 2022 11:08
Re: Kecy v kleci
prodeje jdou do kopru, protoze auto objednany v dubnu 2022 bude k prevzeti v cervenci 2023. takhle mi to suse oznamili. sloz zalohu a cekej...
5. 8. 2022 10:42
Re: Re: Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Sucasna technologia vyroby syntetickeho benzinu ma celkovu ucinnost retazca 10-15%, co je najhorsie zo vsetkych technologii, dokonca horsie nez fosilne paliva. Takze nie, tadialto hromadna cesta naozaj nepovedie.
Avatar - hugino
5. 8. 2022 10:19
Re: Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
Som rád že si späť , dlho si tu nebol ale bežného občana/motoristu hodnota značky asi nebude zaujímať on potrebuje jednoducho kúpiť nové auto na 10-12-15 rokov aby splňalo jeho rodinné požiadavky v rozpočte 18-20 000 € / do 500 000 kč /.Ak takéto autá automobilky nebudú ponúkať tak vozoví park bude neustále stárnuť a tým pádom budú emisie na tom čoraz horšie takže neviem či si týmito príkazmi s EU pomôžu.Lebo jednoducho ludia na EV auto od +35 000 € jednoducho nebudú mať.Takže v podstate výroba áut v EU zakape ato ešte len budú nepokoje v uliciach keď sa zvýši nezamestnanosť v EU.
5. 8. 2022 09:55
Re: Zarážející
Co je na těch otázkách nekorektního?
To že na ně neznáš odpověď?
Avatar - kari.laz
5. 8. 2022 09:31
Re: Dobře mu tak
Přesně tak, je to vidět i pod články, kde se ukazuje například 10 příspěvků v diskuzi, ale po rozkliknutí jich je třeba jen 6. Mažou ho celkem rychle, ale díky bohu za to.
5. 8. 2022 09:00
Re: My nesmíme ani naznačovat ...
A co místo obav a pocitu zjistit jak to je?
Co vše potřebuje spalovak a co ev?

Euro 6d neuvěřitelně čisté.? Proč dáváš pocitům před most před znalosti?
Avatar - KANKUNEN
5. 8. 2022 08:24
Re: Zarážející
Ty mínusy tu dává jakýsi mínusovací multinickový automat. Pravděpodobně otrava z autorevue.
Avatar - CHerokee
5. 8. 2022 08:08
Re: Zarážející
I tady jo? Je fakt, že už tu moc nechodím, tak se to tady i změnilo.
5. 8. 2022 07:10
Číňani se chechtají, ale duvod je jinde
A nechechtaji se Cinani spis proto, ze VW uz predci??? A hodnota BYD je vyssi nez VW?

Zkus se misto troleni radeji nekdy zamyslet.

Cim dal min lidi chce investovat do technologii pred koncem zivota... Prestoze Winovi tyto technologie (spalovaku) prijdou bezva.
Toyota ma solid-state battery.

https://companiesmarketcap.com/…s-by-market-cap/

companies: 52 total market cap: $2.302 T
Rank by Market Cap Earnings Revenue P/E ratio Operating Margin Employees
Price (30 days)
Tesla logo
Tesla
1TSLA
$967.09 B
$925.90
0.40%
🇺🇸
Toyota logo
Toyota
2TM
$215.09 B
$156.66
3.97%
🇯🇵
BYD logo
BYD
3002594.SZ
$125.71 B ;-)
$48.01
0.89%
🇨🇳
Volkswagen logo
Volkswagen
4VOW3.DE
$91.73 B :-O

PS Az prijde mensi model Tesly nez trojka, tak si Golfa stejne (temer) nikdo nekoupi.
Avatar - KANKUNEN
5. 8. 2022 06:35
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Já ti chtěl pomoct. Pro začátek aspoň tak nežer autoforum.
Avatar - KANKUNEN
5. 8. 2022 06:33
Re: Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Jediné co umíme vyrobit je elektřina, umíme ji vyrobit z jádra a určitě se povede tokamak. Použít tuto energii na výrobu vodíku s účinností 25% nebo syntetických paliv je úplný nesmysl. A v druhém případě ještě sadit lány řepkou nebo čím vlastně.
5. 8. 2022 06:29
Re: My nesmíme ani naznačovat ...
Dávnejšie sa píše, že EV budú lacnejšie ako spaľovaky. Obávam sa, že to bude pravda… lebo spaľovacie modely zdražia. Či už samotné automobilky, alebo sa o to postará EÚ. Zrejme kombinácia.

Je to podobné ako záchrana lesa pred kôrovcom. Tým, že les úplne vyťažíš a zničíš. Ideálne tam potom postaviť ekologický akvapark s podporou EU.

Taký mám dojem z presadzovania Euro7, atď.
Súčasná technológia 6d je neuveriteľne čistejšia ako všetko ostatné čo jazdí so spaľovákom na ceste. Čo tak dať im viac času na rozšírenie?
Je to najrýchlejšia cesta k nižším emisiám, ak nám ide o to. A zároveň zachovanie vlastného silného automobilového priemyslu.

Ale to sa nestane, lebo by to zbrzdilo skvelú EV budúcnosť kde má každý min 40 kE na auto, dom, vlastnú garáž, zamestnávateľa kde nabíja zadarmo, alebo 20-100 m predlžovačku.
Avatar - Mikesus
5. 8. 2022 06:23
Re: Dobře mu tak
Nemyslím si, ze to je kvůli politice, ale kvůli tomu jednomu tro(t)loví, co se to tu snaží znechutit ostatním
5. 8. 2022 05:36
Trollove
Stále stejné.
Pod každým článkem s touto tématikou stále stejná jména, stále stejná agenda bez snahy argumentovat a nebo diskutovat.

Není to zvláštní?
Avatar - miromen
5. 8. 2022 00:34
Dementarium
Koukam a dostaveničko si zde dala slezina prognostickych dementu, kteři maji ve všem naprosto jasno. A jak malo k tomu stači.
Avatar - Mokrous
4. 8. 2022 22:32
Re: Dobře mu tak
Až tak?

To můžou nechat, já na politickou korektnost seju a nezhroutil bych se z nějakého nesmyslu, nebo urážky.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 22:31
Re: My nesmíme ani naznačovat ...
Přesně tak.

Jako obvykle je průser světového formátu na spadnutí díky hvězdám z Dojčlandu a Rusi. Ti vždycky dokážou rozjeb*bat půl zeměkoule s těmi nejlepšími úmysly a plány jak zachránit svět.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 22:27
Re: Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Se syntetickým benzínem začali přinejmenším Němci za Ády a byl to naprostý nesmysl. Nicméně doba se posunula a dnes jsme tu;

https://www.novinky.cz/…-motoru-40388216
4. 8. 2022 22:19
Re: Zarážející
Ty stále nechápeš proč bylo ráno 24. 2. pro Němce takový šok?
4. 8. 2022 22:18
Re: Dopadne to jinak
Takže navrhujes vzdát se Putinovi?

Proč to nedokážeš napsat rovnou?
4. 8. 2022 22:12
Re: Číňani se chechtají ...
Jojo, má se spolehnout na to, že až sem Čína přiveze ev za pár Korun tak budou Češi kupovat dal spalovak.


Otázka je, proč většina nakonec vždy koupi levnější věc z Číny než dražší evropskou produkci?
4. 8. 2022 22:10
Re: Kecy v kleci
Nechceš už jít trollit někam jinam?
V technice podle poslední diskuse plaves a jediné co zde děláš je přepis článku z shit webů.
Avatar - Mikesus
4. 8. 2022 21:19
Re: Dobře mu tak
Protože reaguje někdo, komu to hned smažou
4. 8. 2022 20:32
Re: Kecy v kleci
Souhlas, koncern pod vedením Herberta lobboval tak mic, až to pos*al úplně všem :no: A tu G8 dojebali řádně, velkohubě si mysleli, že zákazníky přehodí rovnou z G7 na iD3. A ono to tak nějak nevyšlo :-[]
4. 8. 2022 20:31
Re: My nesmíme ani naznačovat ...
Jj jsou to hrobníci Evropy, už poněkolikáté za posledních 100let :no:
4. 8. 2022 20:29
Re: Dobře mu tak
Jj a taky se mi stává, že když dám někomu plus, zároveň se přičte i mínus :-[] Takže to nemá smysl používat a vypovídající hodnotu to taky nemá…
Avatar - Mokrous
4. 8. 2022 20:21
Re: My nesmíme ani naznačovat ...
Jojo, Německo, to už Evropě "pomohlo" tolikrát...
Avatar - Mokrous
4. 8. 2022 20:16
Re: Dobře mu tak
I tohle je jedna z možností a napadla mne taky, když redakce proti tomu nic nedělá.

Další zajímavost je to, že mi přijde v noci několik mailů s upozorněním na reakce na můj příspěvek a po otevření vlákna tam žádné reakce nejsou a za hodinu taky ne a druhý den taky ne. Den ode dne lepší a lepší. Vše poplatné době... :no:
4. 8. 2022 20:09
Re: Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Bateria zvitazi, pretoze synteticke paliva od vyroby po spalenie v aute (well to wheel) maju najmizernejsiu ucinnost zo vsetkych technologii na urovni len 10-15%.
Avatar - donPedro
4. 8. 2022 20:08
My nesmíme ani naznačovat ...
... ale doba, kdy elektroauta budou levnější nežli spalovací je možná blíže, nežli si myslíme https://www.idnes.cz/…302_automoto_fdv jen jest otázkou zda-li to chceme takto ... možná že Vlkohradští ví víc (čemuž by ostatně odpovílo i ono avizované výrazné zdražování) a i proto se Golf odebéře do věčných lovišť ...
Avatar - Roland Von Wagen
4. 8. 2022 19:51
Pro mě touhle generací už skončil.
Hnusné je to. Ergonomie na úrovni Vostoku. Z šedé základovky nebo chemické žluté je člověku na blití. Lacinost z toho smrdí na sto honů. Barevný LCD a LED pásky to fakt nevytrhnou. Není nejmenší důvod tenhle zmršený produkt od západních fašounů kupovat.
Avatar - Mokrous
4. 8. 2022 19:34
Re: Kecy v kleci
Chtěl jsi napsat, že pár vykutálenců má na účtech přes 3bln, ale zrovna tak má většina domácností stejný dluh přes 3bln Kč.
Ono podobně, jako funguje zákon zachování energie, tak vždycky někdo musí druhého oškubat, aby měl sám v měšci dost.
4. 8. 2022 19:34
Re: Dobře mu tak
Neboj, minimálně 6 jich bude :yes: Zajímalo, jestli to dělá nějaký zdejší elektrozoufalec nebo sama redakce, aby to vypadalo “cool”, že je hodně progresivních lidí, co nesouhlasí s těmi, co mají rádi normální auta… hmmm
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 19:28
Re: Dobře mu tak
Renault už by dávno zkrachoval nebýt zásahu státu... Eurobolševismus vzkvétá... EU se jen bude dívat jak ji ujíždí vlak. Čína se jen směje, a to včetně Ruska.

Čekám nejmíň 96 mínusů, pokud jich bude míň tak budu zklamaný :-[] :-[] :D
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 19:24
Re: Zarážející
Za poslední větu tě umínusujou. Pravda co se smí říkat je totiž úplně jiná...
Avatar - WinDiesel
4. 8. 2022 19:22
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
hezky řečeno
Avatar - twistedTSD
4. 8. 2022 19:22
Dobře mu tak
VW zmršil co mohl, rozjel nezastavitelně proces státem řízeného elektrošílenství a teď neví, co s modely, které ho živí a které bude mít za 3 roky problém vůbec prodávat, protože do nich skoro neinvestuje a legislativa zatím přituhuje. Rád budu s popcornem sledovat, jak mu klesají objednávky a Diessovy vzdušné zámky se pomalu rozplývají, protože podělal i tu elektromobilitu.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 19:21
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Přitom stačí vyvinout jedno smysluplné syntetické palivo co jde nalít buď do benzínu nebo dieselu a celá EV mobilita je totálně mimo hru...
Otázkou je, jestli je lehčí vyvinout jiný druh baterie než jiný druh paliva. I kdyby zvítězila baterie, tak tam furt zůstane ta otázka jak získat dostatek elektřiny a kde ji vzít.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 19:16
Re: Kecy v kleci
A kolik lidí tam má většinu z vkladů co??? A je hezké ze víš kolik jsou vklady na účtech, pak určitě taky vos kolik je výše dluhů českých domácností a firem :-! :-! :-!
Avatar - twistedTSD
4. 8. 2022 19:15
Re: Kecy v kleci
Co je to za debilitu? 3.2 bilionu na účtech znamená, že každá rodina má na Kamiq? Navíc Kamiq je, jako Golf, vymírající kategorie.
Avatar - twistedTSD
4. 8. 2022 19:13
Re: Kecy v kleci
Lež, koncern jede agresivní EV lobby od roku 2015.

A o konci Golfu, se, chytráku, neuvažuje proto, že roste jiná kategorie, ale proto, že vzniklo příliš rizikové legislativní prostředí + zmršili G8.
4. 8. 2022 19:00
Skončí Golf = skončí VW
Takže ti zoufalci z VW si zabijí nejprodávanější model, hmmm ... jenže co ho nahradí? Elektro řada iD těžko, na to lidi nemají peníze, a zrovna obrovské serie to nejsou (všechny dohromady jsou na půlce prodejů Golfu) ;-) Passat ještě nějakou dobu potáhnou firmy no a co dál? SUV - Taigo, T-Roc nebo aktuálně brutálně předražený Tiguan? Těžko... ;-)
Avatar - hugino
4. 8. 2022 18:52
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Aj ja si myslím že syntetické alebo bio palivá je budúcnosť.Nemci tlačia na pílu ale aby sa neporezali. :-) :-) :-) Keď nebude Golf tak sa budú predávať korejci s turbobenzínmi a treba uznať že to robia dobre.
4. 8. 2022 18:48
Re: Kecy v kleci
Jen aby ty prostředky byly rozmístěny rovnoměrně
4. 8. 2022 18:42
Re: Kecy v kleci
Jen české domácnosti mají v bankách na účtech 3,2 bilionu korun. To je dost na to, aby se každý auto v Česku nahradilo třeba novým Kamiqem. Všichni sice rejpaj, ale reálně je každý v Chorvatsku, v ulici přibývají nová auta a investuje se do bazénu a kdovíčeho.
4. 8. 2022 18:24
Re: Číňani se chechtají ...
Kdyby jen ten. Snad už jen nejzfanatizovanější euroonuce věří že je správný směr.
4. 8. 2022 18:10
Re: Zarážející
Uvědomuješ si, že zejména v posledním odstavci tady kladež samé "nekorektní" a "zraňující" otázky? Ty, ty, ty! :-[] :-[] :-[]
4. 8. 2022 18:09
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Samozřemě máš naprostou pravdu. Oni na to ti němečtí šílenci nakonec taky příjdou, nic jiného jim totiž nezbyde, jinak je i jejich voliči utlučou čepicema. Stejně jako už jim to došlo s Putinovým plynem a nyní již dokonce začínají připouštět znovupoužití svých jaderných elekrtráren. :-) :-) :-)
Avatar - CHerokee
4. 8. 2022 17:48
Zarážející
VW tady mluví o faceliftu a 9. generaci, ale neplní závazky k zákazníkům ani pro generaci současnou. Mají hromady nedodaných aut, objednaných před rokem.

A s těmi elektrickými...to je hezké, ale jak je budou provozovat lidé bydlící v bytech. A to nemluvím o třetím aspektu, kde německý green deal je založen na ruském plynu...
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 17:44
Re: Kecy v kleci
No, v podstatě z toho co jsi napsal je všecko naprostý bullshit.
Prodeje všeho jdou do kporu, lidi nemají peníze a ani nebudou mít peníze ani na energie. U nás to díky naší vládě platí dvojnásob. Babiš nás zacílil přesně mezi půlky a Fiala tam skočil po hlavě a ještě s úsměvem...
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 17:39
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
No, jelikož jsem realistou tak vidím že EV skutečně budoucnosti není. Možná to je budoucností pro horních deset tisic v ČR. Možná je to budoucnost pro třetinu nejbohatších Němců. Ale rozhodně to není budoucnost lidí v EU. A dost možná ani budoucnost automobilové výroby.
Osobně mnohem víc věřím syntetickým palivům.
Avatar - rohYpnol
4. 8. 2022 17:34
Dopadne to jinak
Dopadne to jinak a přesně tak jak jsem předpovídal.

Takže ne že EV zkratomobily jsou drahé. Ale EVROPSKÉ EV zkratomobily jsou drahé!!!

Jinými slovy - i bohatší státy EU které díky eurobolševickému režimu a díky politice proti Rusku značně zchudnou, a vypustily si rybník se spalovacími vozy, zvolí jediné možné řešení - začnou nakupovat výrazně levnější Čínské EV zkratomobily. Čína bude bohatnout díky levným ruským surovinám a z EU se stane spolek eurobolševických žebráků :-! :'-(
4. 8. 2022 17:29
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Kankunene, na tvé stupidní rady tady není nikdo zvědavý. :-)
Avatar - KANKUNEN
4. 8. 2022 17:17
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
Ares, je rozdíl být realistou a odpůrcem pokroku. Zkus přehodnotit své myšlení nebo si k nicku přidej ARES je zase tady.
Avatar - KANKUNEN
4. 8. 2022 17:13
Ekologie je správná věc
jenže to co předvádí Evropa je zároveň ekonomická i ekologická katastrofa. V Evropě už neumíme vyrobit ani čipy, ani mobily, ani počítače. Za to máme tolik předpisů, že už nemá ani kdo pracovat. Úplně chybí podpora malých EV do města, ale na cestách se množí obrovské krabice jen šoférem.
4. 8. 2022 17:08
Nové zprávy ze světa nařizované elektrodeblity
https://www.novinky.cz/…le-auto-40404637
https://www.autoforum.cz/…ani-neslo-cekat/
https://www.autoforum.cz/…hyba-ve-vypoctu/
https://www.autoforum.cz/…lu-nikam-nevede/
https://www.autoforum.cz/…-jsou-zklamanim/
https://www.autoforum.cz/…y-jsou-varovani/
4. 8. 2022 17:08
Re: Kecy v kleci
děkujeme za expertní příspěvek, bohužel je v něm více dojmů než faktů.

mohl bych požádat o zdroj informace, že "lidi nemají penízky a auta nekupují"? nic takového z ničeho nikde nevyplývá.

další věc je úvaha o tom, že VW podrážel "celou dobu" spalovákům nohy. to je úplná novinka. koncern dlouho dělal všechno proti elektromobilům a silně lobboval. spousta názorů na elektromobily je výsledkem úspěšných kampaní koncernu, který až poměrně nedávno zjistil, že kormidlem vývoje neotočí a zkouší na vlnu EV naskočit.

problém s golfem je to, že nástupce má přijít někdy v roce 2025-2026, a bude tak muset plnit náročnější emisní limity. je pak logická úvaha, jestli bude mít dostatečnou poptávku. možná do konce dekády ano, ale co pak v roce 2032 třeba? mimochodem tahle úvaha je stejná při škrtání sedanů a kombíků. prostě SUV rostou tak, že i úspěšný hatch radší škrnou...

a tak prostě.

ale děkujeme za vhled.
Avatar - WinDiesel
4. 8. 2022 16:44
Číňani se chechtají ...
... jak si Evropa během několika let ničí vlastní autopůmysl, který budovala 150 let.
Avatar - WinDiesel
4. 8. 2022 16:42
Kecy v kleci
VW se svojí politikou dostalo do kouta a teď neví jak z té šlamastyky ven.
Riziko vrátit se ke spalovákům je velké.
Riziko zcela se přiklonit k elektronesmyslům je obrovské.

VW celou dobu podrážel spalovákům nohy tak teď ať si to vypije.
Ať klidně zruší Golfa, nastoupí někdo jiný.
Návrh Euro 7 je částečně dílem VW a ostatních automobilek, teď se dostali do vlastní pasti.
Lidi nemají penízky a auta nekupují. Už to není o čipech, už je to o předražených autech všeho druhu.
Subvence od Dojčlandu, na které automobilky spoléhaly už taky nebudou, to je nemilé, Emile !!!!!!!!!!
Zdravím do Vlkohradu :-)