Honda pro svůj model Jazz plánuje drobnou modernizaci, ke které nyní zveřejnila první informace. Plné odhalení proběhne na podzim, ale již teď víme, že se můžeme těšit na sportovnější verzi RS.
Možná už taková trakční kombinace není ani při větších rychlostech na dálnici a Honda se vzdala složitosti spalmotor připojovat na kola. Je to nádherný sériový hybrid = elektromobil se svou elektrárnou s velkou účinností a "dýchacím" malým mezi-akumulátorem. Podle mne to je nepokřivená technická budoucnost.
Zřejmě se splamot při vyšších trvalých rychlostech a při dlouhodobém strmém stoupání připojuje, aby se "nevycucnul" aku. Teď jsem se to dočetl v popisu nového Civicu. Kdyby ale byl aku. větší - místo cca 1 kWh 3-5 kWh -, mech. spojka spalmotu by mohla vymizet a spalmot by přes 90% doby pracoval v bodě své nejlepší účinnosti (tj. optimálně zatížený). Spotřeba by spadla na polovinu.
Ještě je ten princip takového sériového hybridu u Hondy nedotažený, ale myslím, že to přijde. Jde správnou cestou.
- přes nějž je hůř vidět něž u 2. generace. Boční dvojitý A-sloupek (trojúhelníkové první boční okno) umožňovalo u 2. generace také lepší výhled. Přesto zůstává Honda Jazz příkladným malým kompaktním "MPV" - krásným a praktickým.
Neviem, máme ju doma a výhľad je podľa mňa super. Prvé stĺpiky úplne tenké, hrubšie sú až pri zrkadlách, ktoré sú navyše umiestnené na dverách pod líniou okien. Proste MPV výhľad.