Novinky
Ano, myslím, že už plánovanou produkci někde uváděli. Ovšem otázkou je odbyt. Ačkoli nevím jak dlouho plánují vyrábět, takže třeba 3000 kusů by se celosvětově lehce ztratilo, byť je jasný, že někde v Azerbajdžánu by ses ho nedočkal, zatím co v Monaku se jich bude prohánět několik denně. GT40 v tom ani náznakem nevidím.
ale první F1 byl celkově hezčí,jestli lepší nevím,to asi nikdy neposoudím ale asi 1-ka bude větší hardcore 😉
Je to hezky auto, hlavne ta VAHA, ten VYKON a AERODYNAMIKA. Na silnici za sebou necha hodne nejrychlejsich aut bez mrknuti oka.
Já v tom vidím Gallardo. Nemůžu si pomoct.
Právě proto jsem si v článku mírně rýpl do podobnosti s italskou konkurencí... 😄 Ale ty výfuky v zadním čele mě ani po půlroce od představení oficiálních fotek nenechávají chladným....
... Překrásný supersport! Dokonale jemný a přitom příjemně ostrý. Asi jako skotská whisky :yes:
asi jsem si ukáknul do pemprsky... to auto je prostě k sežřání...
Bez manuálu je to vo ničem :-!
zdar chlape... 😉 kecáš... 😉 >😁 >😒]
Nekecám, to se říká. 😉
Jj, fakt se to tu říká... >😒]
Tohle auto prostě (bez klasického manuálu) opravdu "sportovní" nikdy být ani nemůže... 😲 :😉 8-s >😁
Tohle auto prostě (bez klasického manuálu) opravdu "sportovní" nikdy být ani nemůže... 😲 :😉 8-s >😁
a co teprv zavazadlový kufr >😒]
Třeba to ještě přijde, Ferrari taky nakonec podlehlo a pro Californiu manuál přišel. Teď ještě tu 458...
Manual prostě pomalu "odchází", je jen otázka času, jak dlouho tu ještě bude a hlavně v jaké míře..., "technický pokrok" se dá zpomalit, ale zcela zastavit těžko... 😉
Rad upresnim!
1.Kolem roku 1990 vuz F1 bylo vyrobeno kolem 103 Ks za 1m$ =1Ks zvladnul 240mph nejrychlejsi vuz svych dob povoleny na verejnou komunikaci.
2. Soucastna tovarne je schopna vyrobit okolo 100 vozu MP4-12C rocne a okolo 150 000 Ł za kus , ale jiz nyni se na druhe strane umeleho jezera ve Wokingu stavi dalsi tovarna, kde bude probihat masovejsi vyroba.
3. V soucatne dobe planujou vyrobit prvnich 1000ks ale jiz nyni maji 1600 zavaznych objednavek.
4. Hlavni cilem McLarenu je se stat do XY let hlavnim konkurentem Ferrari a prodavat kolem 5000 vozu rocne.
5. Zatim se planuji 2 dalsi modely v budoucich letech. Vzdy s motorem vzadu!
Reference: The Economist March 20th-26th 2010
1.Kolem roku 1990 vuz F1 bylo vyrobeno kolem 103 Ks za 1m$ =1Ks zvladnul 240mph nejrychlejsi vuz svych dob povoleny na verejnou komunikaci.
2. Soucastna tovarne je schopna vyrobit okolo 100 vozu MP4-12C rocne a okolo 150 000 Ł za kus , ale jiz nyni se na druhe strane umeleho jezera ve Wokingu stavi dalsi tovarna, kde bude probihat masovejsi vyroba.
3. V soucatne dobe planujou vyrobit prvnich 1000ks ale jiz nyni maji 1600 zavaznych objednavek.
4. Hlavni cilem McLarenu je se stat do XY let hlavnim konkurentem Ferrari a prodavat kolem 5000 vozu rocne.
5. Zatim se planuji 2 dalsi modely v budoucich letech. Vzdy s motorem vzadu!
Reference: The Economist March 20th-26th 2010
No myslim, ze maji na cem stavet...vcetne marketingu 😉 Hlavni konkurenci pro Ferrari urcite nikdy nebudou (mozna silny tvrzeni), ale uspech by mohli mit...
Kolem roku 1990? 😄) McLaren F1 se vyráběl skutečně pouze v letech 93-98, první předprodukční prototyp byl oficiálně představen na GP Monaka v květnu 1992. Podle oficiálních údajů McLarenu vzniklo 107 exemplářů všech verzí - viz má reakce k Markovu příspěvku.
Chlapi to je v pohodě, těch 7 kousků šlo (přes mě) do východní Evropy... a logicky (hlavně k vůli DéPéHáčku) "bez papírů"... 😉
Sam vis Sleeper s Markem, ze udaje se mohou lisit z duvodu nepresnych ci milnych informaci (vetsinou nezamerne). Proc uz jsi si odpovedel v hornich prizpevcich.
Takze s presnosti toho moc nevyhrajes!
Me udaje nejsou mozna nejpresnejsi to priznavam, ale jde o diskuzi ne o maturitni zkousku!!!
Takze s presnosti toho moc nevyhrajes!
Me udaje nejsou mozna nejpresnejsi to priznavam, ale jde o diskuzi ne o maturitni zkousku!!!
Jinak je to krasavec, připomíná mi legendární GT40 a to já rád :yes:
F1 64ks
F1 GTR 9ks (zavodna specifikacia sezony 1995)
F1 LM 5ks
F1 GTR 9ks (zavodna specifikacia sezony 1996)
F1 GT 3ks (longtail - civilna verzia)
F1 GTR 10ks (longtail - zavodna verzia)
----------------
total 100ks