Malé hot-hatche se pozvolna vytrácejí z automobilového trhu. Volkswagen však Polo GTI stále drží při životě, navíc jej nedávno osvěžil faceliftem. Co všechno se změnilo?
Opticky zepředu a z profilu je docela OK, ale ty přerostlé zadní lampy jsou jak z o dvě třídy většího auta.... :no:
A to má ještě v tomto případě výhodu červ. laku, ve kterém se ty lampy částečně ztrácí: https://1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/7897341.jpg?…
Presne, koho uz dnes zaujimaju fandovia hh? Dnes sa musis zavdacit ekosialencom. A to vw aj robi a popritom doji hh fandov. Pozri sa, kolko pytaju za vsetky top modely s 2 tsi
Jasně, takže další možné zvýšení prodejů (a zároveň zachování image u fandů hot-hatchů a hlavně nenahrání na smeč agresivnímu konkurentovi) je už nezajímá, tak jsi to myslel?! :-[]:no:
Trosku to hrotis, vedenie sa na to pozera cez peniaze a vw momentalne a v blizkej minulosti vykazuje slusny zisk, takze na nejaky manual v pole sa mozu ....
Tiež sa obávam, že už je neskoro. A problém je nielen nájsť málo jazdený HH za dobrú cenu, ale čokoľvek málo jazdené za dobrú cenu. Lebo ľudia promptne vedia zareagovať na zvyšovanie cien tak, že jedno-dvojročné jazdenky predávajú za rovnakú cenu, za ktorú ich kúpili. ;-\
Nemá, pán u zadního monitoru nemá pravdu. Je to 4 generace, motoru EA888, kód motoru DNND,ze skupiny motorů pracující s Budackovým cyklem (další verze mají 110 kW třeba v Audi A4, 140 kW označená DNNA třeba octavia 4, Golf 8 a 152 kW DNND Polo GTI) a všechno jsou to přímovstřiky. Silnější verze 2.0 TSI (od 180 kW DNPA třeba v Octavbii RS až po 235 kW DNFG v Golfu R) se liší tím, že běhají výhradně v Otťasovi a jsou to také všechno přímovstřiky.
....VW trestuhodně znehodnotil záříznutím (už vyvinuté, homologované a vyráběné!) verze s manuálem... :-O:-(:no: V kategorii malých hot-hatchů doslova sebevražedné rozhodnutí, kvůli kterému u Hyundaie musely létat zátky od šampaňského. Lepší nahrávku na smeč si přicházející i20 N nemohla přát! :-[]:-[]:-[]
Doba hothecov je asi prec, dopreda sa co je na sklade, take st je obrazkom v katalogu dokonca aj v uk. Mozno niekto odvazny na sucastnej technike este postavi dalsiu generaciu kym sa uplne nezakazu ice. Ja hkadam nieco lahko jazdene za dobru cenu, ale to Som uz asi spravny cas prepasol
Jo, všetky testy to zhodne uvádzajú, teda jazdne má i20N navrch (napr. má samosvor, ktorý Polo nemá ani za príplatok). Polo zase boduje tým, čo píšeš, seriózny dospelý dizajn zvonku, zvnútra vyššia kvalita materiálov a spracovania. Ja moc neviem spracovať ten dizajn i20N, na mňa moc divoké, takže by to vyhralo Polo. Ale tá cena, skoro 900t za malé auto je šialenosť; ako sa píše v teste, za tú už sú o triedu väčšie hotheče ako je i30N. A to je už iná liga než Polo.
Jo, tiež ma to zaujalo. Motory 2,0TSI (EA888) sa vracajú k čisto priamemu vstrekovaniu, duálne vstrekovanie som mal v G7GTI r.v. 2014, ale G8GTI má už len priamy vstrek. Tak by bolo pomerne prekvapivé, keby nová verzia tohto motora pre Polo mala duálne vstrekovanie (ak by to tak bolo, tak bod navyše pre Polo).
Mal som moznost na letisku hodinku preskocit z pola do i20 n a ked nekomentujem dizajn, kvalitu plastov atd i20 je podla mna vatsia zabava a hlavne manual sa k tomu hodi viac
Opravdu má 2.0 TSI v Polu zachován původní starý dobrý duální Přímý/nepřímý vstřik, když už dávno všechny motory přešly na moderní přímý karbon friendly vstřik, který vám zdarma zasviní motor?
Jako jedni z mála při zadání ví, že v autě bude velký displej a nevypadá jako by ho někdo dodělal. Zvláště ty mezikusy mezi displejem a palubkou z hnusného plastu jsou příšerné. No a teď k ceně, čtvrt miliónu za věci v hodnotě 25t. Tohle obrovsky násobí zisk a zároveň zmenšuje hranici mezi EV a ICE. A to já fandím autům velikosti Pola v EV formě, ale moc to přirozeně nejde. V pémiových autech je ten procentuální rozdíl menší, tam by už to pomalu šlo.