Atmosférický plochý čtyřválec nahradil přeplňovaný tříválec z modelů GR Yaris a GR Corolla, který produkuje kolem 300 koní. Do výroby se však prozatím nechystá.
Tiež si myslím že v tejto eko dobe je to moc podarený moter, ale odkaz na YT pobavil. Tá spievaná reč Japoncov a hlavne nečitateľné komentáre (rozsypaný čaj namiesto latinky).
To len tak mimochodom. 😁
Podľa mňa tie výhrady má voči atmosfére 2,4, nie voči turbomotoru. Pretože by bolo fakt úplne mimo vyčítať preplňovanému motoru vysoké otáčky. 8-s
Inak mať v GR86 na výber súčasný atmo 2,4 alebo R3 turbo z TYGRa, volím tiež ten menší fúkaný motor.
Kdo se nepodíval nebo nechce dívat, tak v naprosto sériovém setupu včetně turba a injektorů, s tlakem 2,2bar dává ten motor přes 430PS a 650Nm. 1,6 tříválec!!!.
Takže ať ho hrnou kam chtějí, tohle je fantastický stroj, kde veškeré předsudky prostě musíme dát stranou.
Že ty sis pustil výfuk toho hybridu do kabiny nebo něco hulíš, jinak to není možné. U turbomotoru, co točí max. 7 tis., mluvíš o motocyklových otáčkách, u turbomotoru, co má krouťák napříč ot. spektrem nad 300 Nm, mluvíš jako o uživatelsky nepříjemném...
Naopak, ten motor z yarise by byl pro osmdesátšestku výbornou volbou, zní na.raně, jede, rozhodně lepší než nevýrazný čtyřválec, který právě ani netočí víc než ten turbomotor a zdaleka tak nejede. Byla by to hodně zajímavá varianta. :yes:
7000 sú motocyklové otáčky? To donedávna bežne točili motory v najkonzumnejších autách ako bola Fabia (1,4 16v 74 kW) a myslím, že i dnešný Yaris 1,5 má maximum niekde blízko 7t. A napokon ani tie toyoťácke hybridy ak potrebuješ výkon dokážu točiť nepríjemne vysoké otáčky (najmä hlukovo nepríjemné).
Ty si zjavne nemal žiadnu predchádzajúcu skúsenosť s hybridmi. Čo je na tom divné, že hybrid v najnižších rýchlostiach dokáže ísť na baterku? To, že ti motor raz naštartoval a raz nie súvisí len so štýlom jazdy a stavom nabitia baterky. Ak bola baterka dostatočne nabitá a na parkovisku si šiel pomaly (logicky), tak to dávala tá baterka samotná. Žiadne čary ani šiesty zmysel. :-[]
Za mňa má R3 motor lepši zvuk ako R4 ktorý zvykne byť taký nijaký.
Motocyklové otáčky považujem 10000 rpm +, a u športového auta to je aj celkom žiadúce.
nech tam dajú asi vcelku podarený R3 motor, ktovie ako si stojí váhovo voči stávajúcemu B4.
Výkonovo má R3 určite navrch a či 3 válec alebo 4 válec to už je jedno.
Pozná to podle rychlosti a sklonu = prostě podle toho JAK jedeš. Po 6ti letech používání (dvou 1.8 a 2.5 a snad brzy KONEČNĚ dorazí už skoro rok objednanej 2.0) to musím potvrdit jako JEDNOZNAČNĚ fungující = v garážích vždy (ať NADzemních nebo PODzemních)
to by se mi právě libilo = sám mám PŘESNĚ TENHLE služebák :-)
Když HODNĚ využívám max. výkon, ale současně max. tankuju (rekuperuju) tak mívám ca 4,5 litru = takže vím že ty 4 litry sedí
A jo na jednu nádrž to dá 1000 km (tankuju skoro výhradně 100 oktany = trochu to je cítit a při téhle spotřebě = to jde).
a o těch (nad i)podzemních garážích jsem to tu víckrát psal. V nějakém testu odborník typu co jsou tady psal že to je podle navigace ale NEmyslím = auto pozná (podle sklonu = a v Kotvě apod vždy DŮSLEDNĚ VYSAJE baterii :*)
já sem pro klasickej hybrid a (už si brzy = s dalším posunem baterií) pro EV (a jinak fanda obecně SVĚTa NA VODÍK https://archiv.hn.cz/…isic-litru-nafty
Z pujcovny.
Hybrid, 1.8 + elektrika.
Jelo to moc hezky, po tech 700 km jsem to vracel s prumernou spotrebou tesne pres 4 litry.
Vcetne dalnicnich presunu a poskakovani Londynem.
Jo, hybrid smysl dava.
Ta eCVT je teda divna, pri ustalene rychlosti necelych 130 otacky litaly mezi 2.5 a skoro 4 tis otacek.
Divne. Ale moc kraval to nedelalo, a spotrebu pisu nahore.
Takze asi "cajk" .