Novinky
Avantime
6
To si často hovorím aj pri kompaktoch od skutočnej prémie. Čo také úžasné ponúka? Normálne by som dal prednosť DS4 pred BMW 1. Nuž ale sto ľudí, sto chutí.
Přejít do diskuze
Uvažoval som, čo u DS dostaneš naviac za tie peniaze naviac. A došiel som k tomu, že prakticky nič. Ale každý to môže vidieť inak.
Absolútne zbytočná značka. Tuctová technika za prémiovú cenu. Umelá perla, bižutéria tváriaca sa hodnotne.
Taky souhlasím a jednoho Citroena mám doma a v rodině jsme jim měli poměrně dost. Značku DS vidím jako fail, a prodeje (minimálně u nás) jsou tragické 😉
"Výrobce se v tiskové zprávě nezmiňuje o nejsilnějším zážehovém provedení 1.2 PureTech 155, je tedy možné, že s modernizací nabídka tohoto motoru skončí."
neskončí, příští rok dojde k doplnění 1,2 Puretechu mildhybridním systemem (+20kW) s novou automatickou převodovkou DT2 od Punch Power 😉
PS: - 10 placů 😒] 😁 :yes:
neskončí, příští rok dojde k doplnění 1,2 Puretechu mildhybridním systemem (+20kW) s novou automatickou převodovkou DT2 od Punch Power 😉
PS: - 10 placů 😒] 😁 :yes:
Tak to je, povedal by som, celkom opačná ponuka. Kým DS sa tvári, že ponúka viac pre solventnejších, BMW 1 mi príde ako pokus ponúknuť logo BMW na kapote tým, ktorí na "poriadneho" bavoráka nemajú.
My jsme ještě stihli koupit osobní dlouhé Berlingo s 1,5 HDI.
To je to co Citron uměl dělat, to byla jeho parketa.
To je to co Citron uměl dělat, to byla jeho parketa.
My máme v rodine momentálne dva, čo ale pohľad na dizajn Citroenov nijak nemení.
Sú to vcelku fajn autá na nenáročné vozenie, ale súčasná prax Citroenu je voči jeho bohatej a excelentnej histórii ťažký fail.
Sú to vcelku fajn autá na nenáročné vozenie, ale súčasná prax Citroenu je voči jeho bohatej a excelentnej histórii ťažký fail.
Tri roky na HO? Tak to by si sem mohol zavítať aj častejšie. Diskusie upadajú.
DS tiež veľmi nevídam, u nás sa proste veľmi nepredávajú. Raz (dávnejšie, keď bola DS novinka) som sa v nejakom modeli viezol, ale okrem toho, že to bolo tvrdé a uskákané a bola v tom tma, si z jazdy už nič nepamätám.
DS tiež veľmi nevídam, u nás sa proste veľmi nepredávajú. Raz (dávnejšie, keď bola DS novinka) som sa v nejakom modeli viezol, ale okrem toho, že to bolo tvrdé a uskákané a bola v tom tma, si z jazdy už nič nepamätám.
Som už tretím rokom na HO, autom jazdím veľmi málo, ale aj tak som videl v premávke RR Cullinan, AM Superlaggera, GT3, novú Corvetu etc.
Toto ani raz.
Toto ani raz.
001mf
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
BMW je pro mě prostě pořád synonymem auta s motorem vpředu podélně a pohonem zadních (nebo všech kol). Naopak u mainstreamových značek mě motor napříč a pohon předních (či všech kol) nevadí. Co na tom nechápeš? 😄
Hele, zkus do Camry narvat nějaká rozměrnější zavazadla nebo posadit hůře pohyblivé staré rodiče, ty kastráte! 😒]
Kašpárek jseš tady jedině ty. Ten "arugment" že se tady lze vyjadřovat jedině k autům té kategorie, který diskutér vlastní už je tak otřepaný a ubohý, že fakt nechápu že se k něčemu takovému snižuješ. Fakt trapné. 😄
Áno, ak sa nájde dosť somárov, čo to kúpia, bude problém. A EÚ vo svojej tuposti podľa "demokratických" a genderovo korektných zásad neurobí pre ochranu svojho trhu a vlastných fabrík a ľudí vôbec nič.
Myslím, že v tejto triede nič z toho, čo si vymenoval, nijak nepocítiš.
Citroen rieši ponuku spaľovákou napríklad edíciou Bussines, výbavy sú prakticky totožné s osobnými verziami a diesel v strednej výbave začína na 21 tisíc.
Pre zaujímavosť, elektrická verzia Berlinga je za obdobnú cenu ako u VW dieslový Caddy.
A popravde, za posledných 12 rokov, čo jazdím s autami tohto typu, som nezažil policajta, ktorý by riešil kategériu môjho auta, a už vôbec nie v súvislosti so zákazom vjazdu nákladiakov - ten platí až nad 3,5 tony, ak sa nemýlim, kategória s tým nemá nič...
Takže tvoje argumenty u Citroenu neobstoja. Naopak, ak nechceš ísť do Toyoty, aj u Citroenu nejaká možnosť kúpiť si benzín alebo diesel je. 😉
Citroen rieši ponuku spaľovákou napríklad edíciou Bussines, výbavy sú prakticky totožné s osobnými verziami a diesel v strednej výbave začína na 21 tisíc.
Pre zaujímavosť, elektrická verzia Berlinga je za obdobnú cenu ako u VW dieslový Caddy.
A popravde, za posledných 12 rokov, čo jazdím s autami tohto typu, som nezažil policajta, ktorý by riešil kategériu môjho auta, a už vôbec nie v súvislosti so zákazom vjazdu nákladiakov - ten platí až nad 3,5 tony, ak sa nemýlim, kategória s tým nemá nič...
Takže tvoje argumenty u Citroenu neobstoja. Naopak, ak nechceš ísť do Toyoty, aj u Citroenu nejaká možnosť kúpiť si benzín alebo diesel je. 😉
Jiná/horší skladba výbavy, něco nedostaneš vůbec. Horší odhlučnění. Vyšší cena s DPH i volitelných výbav a pokud budou policajti chtít a prudit, mohou tě zastavit všude, kam nákladní vozy nesmí atd...
No jo ale N1 nechceš 😉 Takže Toyota už prodala letos díky rozhodnuti Stellantisu krásných 749 ks Proace City Verso :yes:
Ne, ale narozdíl od plug-in hybridu bude tohle
použitelné pro kazdodenni provoz bez otravneho dobíjení a pomůže to i spotřebě 😉
použitelné pro kazdodenni provoz bez otravneho dobíjení a pomůže to i spotřebě 😉
Prostě jen slouží a nekazí se, ta moje C3 byla až letos po 8 letech na výměně brzd a uhnil mi jeden držák výfuku - navařili nový a je zas na pár let klid :yes:
jj uměl, ale zahodil to v rámci elektrifikace a co jsem se koukal naposled, prodali hezkých 6 ks eBerlinga za 1-8/2022 😒]
EDIT k tomu 11 eRifterů a jedno Combo - váženě úspěch 😒]
EDIT k tomu 11 eRifterů a jedno Combo - váženě úspěch 😒]
I kdyby tato auta byla superlevná, rozhodně bych si je nekoupil. Zásadně si totiž kupuju jen auta, ze kterých pak mám radost. To je ale asi mimo tvé chápání. 😒] 😒] 😒]
Tak pokud se ti Karoq nelíbí, je to jen tvůj problém. A tu automobilovou modelku mám doma taky. 😄
nechápu, že jsi tak retardovaný. ohrnuješ nos nad modelkama a doma máš šeredu. to je trochu legrační.
ne, zadarmo to nedávají. stojí to dost mimo tvoje možnosti, proto jsou tyhle hraběcí řeči dost legrační.
a co bys tam dal ty ? foukaný dvoulitr s kompresorem ? 😁
bude to mít větší výkon a menší spotřebu, za mě je to tedy posun směrem vpřed 😉
bude to mít větší výkon a menší spotřebu, za mě je to tedy posun směrem vpřed 😉
Ty možno nie. Ja som si povedal, že nové je lepšie ako 10-ročné a mám na ďalších 10 rokov vystarané. Keby som nevymenil pred dvomi rokmi, menil by som možno teraz - odhadom tak o 50% drahšie.
Práve naopak, urobil som dobre.
Práve naopak, urobil som dobre.
A čo urobila EÚ pre ochranu pred toyotou, teslou, hyundaiom a pod.? Šikmé oči a výrobu mimo EÚ majú všetci rovnako.
To samé som mal predtým s Renaultom aj Toyotou. Obidve autá šli z domu po 10 rokoch v prakticky bezchybnom stave.