Užitkový i osobní Volkswagen T4 má takové charisma, že byť nejmladším kusům je dvacet let a nejstarším přes třicet, stále za něj lidé platí horentní peníze a s láskou se o něj starají. Pojďme nahlédnout do světa opravdové ikony.
Mel jsem Transportera jako sluzebni auto.
Nebylo to spatne auto, ani na jezdeni do Nemecka.
S partou lidi, byl to mikrobus.
Vlastne to byl asi nejlepsi VW! Ale jen proto, ze vsechny ostatni byly horsi. :-)
Vcetne Oktavky.
Jinak neni nicim mimoradnej. Ducato v mikrobusu je lepsi.
Lip jezdi a je utulnejsi. :-)
Pracovnym Transporterom z 90 rokov som niekedy este okolo r 2006 rozvazal ludi v prepravnej sluzbe v lete ako brigadnik ... vnutorne plastove klucky dveri mi v ruke odpadavali... cele to bolo nudny tank... ale aj po 240 tisicoch ( kus ktory som mal ) to slo ako hodinky.... mensi caddy je vsak lepsi ... s nim sa mi jazdilo paradne .. v podstate uz ako s beznym osobakom ...
Joo, komůrkový pětiválec AAB 57 kW, to byly časy. Hladký chod, v otáčkách prostě zvuk petiválce, naprosto lineární zátah (no, zátah.... 😁), Akorát věčně prasklé sběrné výfukové potrubí a převodovka měněná či opravována snad 3x během 600 tis
Sused ma T4 ten 5valec td a T6 2.0 dsg. Ja mu to sice neverim ale tvrdi ze ta t4 je na jazdu prijemnejsia a vraj meral hluk a v oblasti hlavy je t4 tichsia. Kazdopadne bol s t4 v lete v chorvatsku a t6 mu stala doma. A vraj ta t4 aj menej zere.