Premium
Taky mám bohužel souseda s T4, to auto má potenciál úplně samo zasmradit menší okresní město :no: 😒] 😁
Sused ma T4 ten 5valec td a T6 2.0 dsg. Ja mu to sice neverim ale tvrdi ze ta t4 je na jazdu prijemnejsia a vraj meral hluk a v oblasti hlavy je t4 tichsia. Kazdopadne bol s t4 v lete v chorvatsku a t6 mu stala doma. A vraj ta t4 aj menej zere.
Joo, komůrkový pětiválec AAB 57 kW, to byly časy. Hladký chod, v otáčkách prostě zvuk petiválce, naprosto lineární zátah (no, zátah.... 😁), Akorát věčně prasklé sběrné výfukové potrubí a převodovka měněná či opravována snad 3x během 600 tis
Preco by nebola? Po 5 minutach ti od klepotaveho tdi zalahne v usiach a cestujes pekne potichu az na makarsku.
V T6 motor skoro neslyšíš. V t4 řve jak pardál, hlavně v otáčkách. A v těch je vzhledem ke krátkému pětikvaltu bohužel často
Suchous
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A v zime klepala vačka a ventily ako moržovák.
Až, keď sa to premastilo a zahrialo, tak to celkom ušlo 😉
Až, keď sa to premastilo a zahrialo, tak to celkom ušlo 😉
Pracovnym Transporterom z 90 rokov som niekedy este okolo r 2006 rozvazal ludi v prepravnej sluzbe v lete ako brigadnik ... vnutorne plastove klucky dveri mi v ruke odpadavali... cele to bolo nudny tank... ale aj po 240 tisicoch ( kus ktory som mal ) to slo ako hodinky.... mensi caddy je vsak lepsi ... s nim sa mi jazdilo paradne .. v podstate uz ako s beznym osobakom ...
Nebylo to spatne auto, ani na jezdeni do Nemecka.
S partou lidi, byl to mikrobus.
Vlastne to byl asi nejlepsi VW! Ale jen proto, ze vsechny ostatni byly horsi.
😄
Vcetne Oktavky.
Jinak neni nicim mimoradnej. Ducato v mikrobusu je lepsi.
Lip jezdi a je utulnejsi.
😄