Testy
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Plusy
Nedostižně prostorný a praktický interiér
Gigantický zavazadlový prostor
Klasické, přehledné a uživatelsky přívětivé uspořádání přístrojovky
Překvapivě dynamický a úsporný motor
Cena auta :1,75 mil
To isté ponúka Citroen/Peugeot/Toyota, naviac vyšší výkon 180 koní a podstatne lepšiu automatickú prevodovku, a za menej peňazí.. https😐/www.youtube.com/watch?…
Nedostižně prostorný a praktický interiér
Gigantický zavazadlový prostor
Klasické, přehledné a uživatelsky přívětivé uspořádání přístrojovky
Překvapivě dynamický a úsporný motor
Cena auta :1,75 mil
To isté ponúka Citroen/Peugeot/Toyota, naviac vyšší výkon 180 koní a podstatne lepšiu automatickú prevodovku, a za menej peňazí.. https😐/www.youtube.com/watch?…
Píšeš tady o minulosti, P a C mají tak akorát mobility pass. Pronájem dieslového auta na delší cesty.
to je pravda, u nás sa dá objednať už iba ako Toyota Proace Verso, z rovnakej výrobnej linky
https😐/pdf.sites.toyota.sk/…proace_verso.pdf
https😐/pdf.sites.toyota.sk/…proace_verso.pdf
Zabudil si na opel zafiru a ako pise kankunen, zijes v minulosti, ostala iba toyota
už prej neobjednáš ani tu..
Je ten údaj fakt správný ?
Cenovka na první pohled není tak zlá... dokud člověk nezjistí, že příplatky tentokrát nejsou novinářká fullka, ale věci jako tempomat nebo 16" liťáky.
I kdyby navážili míň než 3, 5 tak ty papíry mít musí
Člověk s oblečením váží řekněme 80 kg, baba míň chlap víc.
8x 100 = 800 kg
V zimě do Alp je těch baglů daleko víc, ale zase nemusí být obsazené celé auto.
Ad ten sprinter - například i devítimístný T6 má nosnost přes 1200 kg, takže to asi jde i u VW když se chce