Zajimalo by me, jak je to u peugotu s panoramatickou strechou pri testu bocniho narazu na kul? byl by vysledek testu stejny? A kdyz tohoto celkoveho vysledku dosahli s motorizaci 1,6 HDI, znamena to, ze stejne bezpecne je to i s jinymi typy motoru? Testuji se stejna auta s ruznymi motorizacemi?
Výsledek při 130ti je jasný, včera vzpomínaná Lady Di jela v jednom z nejbezpečnějších aut své doby, ve 140 ti narazili do betonu a ze čtyř přežil jen jeden.
Nechtěl bys také testy nárazu do protijedoucího kamionu?
Samozřejmě jsou výjimky, někdo přežije pád z pátýho patra, někdo nepřežije pád ze židle, ale globálně je to snad jasný...
Jestli chces mluvit o smrti kvuli pretize, tak nejvetsi pretizeni, kdy clovek prezil bylo 178 g,kdyz David Purley v Silverstone 1977 naboural ve 170km/h a zastavil na 60cm... a prezil!...........
Mozem ti zodpovedat aspon jednu otazku, keby robili frontal naraz pri 130, nikdo by podla standardnych pretazeni neprezil, aj keby mal minimalne povrchove zranenia.
Mě by zajímali i testy při vyšších rychlostech třeba 100 a 130km/h.
Taky by mě zajímaly testy při nárazech ze zádu a nedo ze šikma na přední nápravu na straně řidiče?
Většina dopravních nehod se stává ve městech, takže by chlost neměla přeáshnout 50km/h ale známe lidi a jeszdí se i rychleji.
Tady není třeba pochybovat. Peugeot - stejně jako Ëčko hraje na jistotu a nehazarduje se svou pověstí výrobce skutečně bezpečných aut. Není to lidumilství a navíc je to i celkem drahý špás... Například hmotnost se oproti předchozímu modelu o desítky kilogramů snížila a to i přes fakt, že karoserie je pevnější a tužší, o desítky procent narostl poměr vysokopevnostní oceli a myslí se opravdu vážně i na chodce. Zaměstnanec mého bývalého zákazníka roztřískal na silnici 307 Break do té míry, že pojišťovák jen zatlačil slzu a s bolestí v hlase tiše špitl "sešrotovat". Pak asi omdlel :-! Chlápek ale vylezl ven s odřeným loktem a šéf do týdne přesedlal ze zamilovaného Scénica do 307 SW. Je to vysoká investice, ale v prodejích se vrací zpět. Tak jako zodpovědná snaha o maximální kvalitu, ža kterou jsem upřímně rád :yes: Předpovídám třistaosmičce stejné úspěchy, jako v případě modelu 207.. Peugeot vykročil tím správným směrem :-):yes: