možná dokonce nejhezčí Peugeot poslední doby. A pak jsem se podíval na to KOLESA.RU na registračce a pozvracel jsem se do klávesnice. Opravdu vám to není trapné a hloupé, když na Ukrajině ruSSáci denně zabíjejí děti? Styď se, Zajíci. Jsi to ty, kdo sem tahá politiku a to velmi nechutným způsobem.
Ber to jako zoufalství redakce, půl roku na oko hledají bláznivého mínusáře, který zničil diskuze a tak se snaží provokovat a vyvolat vlákno aspoň 10 cm dlouhé.
Taky začínám být přesvědčený, že redakce dostala za úkol tento web zničit.
A nebo za každou cenu zvýšit proklik, bez ohledu na to, že celý web půjde do kopru a tak ho nakonec zničí.
Místo pár solidních technických článků bez chyb, jen tuny povrchních informací, bulváru a opakovaní. Místo moderovaných diskuzí a řešení potížistů jen trapné mlčení, nebo výmluvy. A výsledek? Před pár lety byly jak ty články, tak diskuze plné lidí s různými názory a dnes?
Reklamy, bulvár a navrch Premium.
Nemusím asi psát. Každý to vidí.
Teda to nove plastove megalogo hlavy leva je nazivo na novom p308 nechutne az to boli ... lev si tu smelo uz moze podat laby aj s medvedom .... v tomto uz fakt lev dohnal medveda ... skoda len ze cely ten podstatny zbytok je u leva na houby... o pezotackom ajdajot kokpite uz skoda debat ... stejne cakam rychly koniec 508... a bez nastupcu... casy uspesnej 406tky uz ani nahodou nepripomina .... je to taka levia.. pardon labutia piesen 508micky...
K čemu je FL auta, kde si nejde vybrat žádný motor? Diesel zrušili (1,5 HDI je spíše parodie do tohoto auta a vhodný tak maximálně jako základ do 308) , benzin žádný a pak jen PHEV s brutální hmotnosti i cenou. Taky se to u nás prakticky neprodává a FL na tom nic nezmění.
Přitom je to nádherné auto.
A i to dobře jezdí, na Peugeot kupodivu hodně dobře.... akorát já tedy měl ještě štěstí na normální dvoulitrové HDI.... škoda, že tam není 1.6-2.0 benzín bez drahých baterek, nebo normální hybrid..
Jel jsem s PHEV a má jenom jednu pro mě nepříjemnou vlastnost a to jsou špatně naladěné brzdy. Špatně se s tím popojíždí a dobržďuje protože dlouho pořád nic (slabé brždění rekuperací) a pak najednou zabejčí destičky za kotouče.
No právě, to auto je vyloženě povedené, sice bych řekl o něco menší, ale to vem čert.
Taky všechny 508 co potkáš jsou z doby, kdy byl v nabídce 2.0 HDI. S jiným motorem jsem to snad nepotkal.
A když jsem viděl PHEV, tak bylo dealerské.
to zřetelně ukazuje jaky motor by byl do toho auta optimální, 2.0 HDI nebo neco lepšího jak 1,6l benzin ...
Vyrobce nenabízí ani jedno a úpadek těch aut v této třídě je naprosto zřejmý a nezachrání to žádný facelift
A to všechno jen kvůli pošahané ideologii, kdy vyrobci diktují zákazníkům, co mají chtit misto toho aby svou nabidku upravili podle toho co opravdu chtějí zákazníci :-(
pokřivený trh, pokřivená ekonomika (dotace) a bude to pokračovat, dokud někdo neřekne dost ;-)