Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot chystá facelift modelu 508. Vypadat by mohl takto

Jan Zajíc Jan Zajíc 24. 11. 2022 • 18:42
41
17
Zobrazit náhledy (41)
Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE Peugeot 508 PSE

Druhá generace Peugeotu 508 je s námi už déle než čtyři roky, nastal tedy čas na facelift.

Francouzská automobilka svého současného zástupce ve střední třídě představila nejprve jako liftback v únoru 2018, výstavní premiéra následně proběhla na březnovém ženevském autosalonu, a v červnu pak byl odhalen praktičtější kombík s přídomkem SW.

Video se připravuje ...

Vzhledem k časovému odstupu od představení se dá očekávat, že modernizovaná verze 508 by měla dorazit v blízké budoucnosti. Na internetu se ostatně nedávno objevily první fotografie a videa zachycující maskované prototypy omlazeného vozu během testování.

A právě dostupné snímky částečně posloužily jako inspirace grafikovi motoristického webu Kolesa, který přichází s představou, jak by faceliftovaný Peugeot 508 mohl vypadat. Slovo "částečně" je ovšem na místě, přistižené prototypy jsou totiž maskovány poměrně důkladně. Tvůrce proto vycházel také z designových prvků jiných modelů značky - samozřejmě těch nejnovějších.

Návrh modernizované 508 nabízí přepracovaný přední nárazník, upravené světlomety a jinak řešenou masku chladiče - jako inspirace posloužilo řešení použité u Peugeotu 408.

Odlišně koncipované svítilny nalezneme i vzadu, prakticky jisté je dále použití nového loga francouzské automobilky. Web Kolesa předpokládá nasazení nového zadního nárazníku s chromovanými ozdobnými prvky.

Co modernizace provede s technikou, zatím nevíme. Aktuální provedení Peugeotu 508 je v Česku k dispozici buď ve verzi BlueHDi 130 se vznětovým 1,5litrovým čtyřválcem o výkonu 96 kW a 8stupňovou automatickou převodovkou, nebo jako plug-in hybrid s označením Hybrid 225 e-AT8. Ten kombinuje přeplňovanou zážehovou šestnáctistovku s elektromotorem, maximální systémový výkon činí 165 kW. Stejné motorizace najdeme také u kombíku.

Takovou podpultovkou pak je v Česku sportovněji laděný plug-in hybrid s označením PSE.

Doporučujeme

Témata
Avatar - twistedTSD
25. 11. 2022 00:31
Fakt?
Překvapuje mě, že se ještě obtěžují, když ten model nabídkou motorizací zabili.
24. 11. 2022 22:37
Re: Chtěl jsem napsat, že to je hezké auto
A taky dobry web to kedysi bol! Neskutocne, co sa z toho stalo za par mesiacov...
Avatar - del42sa
24. 11. 2022 16:36
Re: K čemu?
to zřetelně ukazuje jaky motor by byl do toho auta optimální, 2.0 HDI nebo neco lepšího jak 1,6l benzin ...

Vyrobce nenabízí ani jedno a úpadek těch aut v této třídě je naprosto zřejmý a nezachrání to žádný facelift

A to všechno jen kvůli pošahané ideologii, kdy vyrobci diktují zákazníkům, co mají chtit misto toho aby svou nabidku upravili podle toho co opravdu chtějí zákazníci :-(

pokřivený trh, pokřivená ekonomika (dotace) a bude to pokračovat, dokud někdo neřekne dost ;-)
Avatar - Stejsn
24. 11. 2022 16:24
Re: K čemu?
Takhle se chovala už vejtřaska a RTO, tam to taky nešlo dávkovat.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2022 14:51
Re: Chtěl jsem napsat, že to je hezké auto
...proto jsem to ani neotvíral. Bliju přímo do redakce vedení do ksichtu. Dík za upozornění.