Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot chystá facelift modelu 508. Vypadat by mohl takto

Jan Zajíc
Diskuze (17)

Druhá generace Peugeotu 508 je s námi už déle než čtyři roky, nastal tedy čas na facelift.

Francouzská automobilka svého současného zástupce ve střední třídě představila nejprve jako liftback v únoru 2018, výstavní premiéra následně proběhla na březnovém ženevském autosalonu, a v červnu pak byl odhalen praktičtější kombík s přídomkem SW.

Video se připravuje ...

Vzhledem k časovému odstupu od představení se dá očekávat, že modernizovaná verze 508 by měla dorazit v blízké budoucnosti. Na internetu se ostatně nedávno objevily první fotografie a videa zachycující maskované prototypy omlazeného vozu během testování.

A právě dostupné snímky částečně posloužily jako inspirace grafikovi motoristického webu Kolesa, který přichází s představou, jak by faceliftovaný Peugeot 508 mohl vypadat. Slovo "částečně" je ovšem na místě, přistižené prototypy jsou totiž maskovány poměrně důkladně. Tvůrce proto vycházel také z designových prvků jiných modelů značky - samozřejmě těch nejnovějších.

Návrh modernizované 508 nabízí přepracovaný přední nárazník, upravené světlomety a jinak řešenou masku chladiče - jako inspirace posloužilo řešení použité u Peugeotu 408.

Odlišně koncipované svítilny nalezneme i vzadu, prakticky jisté je dále použití nového loga francouzské automobilky. Web Kolesa předpokládá nasazení nového zadního nárazníku s chromovanými ozdobnými prvky.

Co modernizace provede s technikou, zatím nevíme. Aktuální provedení Peugeotu 508 je v Česku k dispozici buď ve verzi BlueHDi 130 se vznětovým 1,5litrovým čtyřválcem o výkonu 96 kW a 8stupňovou automatickou převodovkou, nebo jako plug-in hybrid s označením Hybrid 225 e-AT8. Ten kombinuje přeplňovanou zážehovou šestnáctistovku s elektromotorem, maximální systémový výkon činí 165 kW. Stejné motorizace najdeme také u kombíku.

Takovou podpultovkou pak je v Česku sportovněji laděný plug-in hybrid s označením PSE.

Jan Zajíc
Diskuze (17)

Doporučujeme

Avatar - twistedTSD
25. 11. 2022 00:31
Fakt?
Překvapuje mě, že se ještě obtěžují, když ten model nabídkou motorizací zabili.
24. 11. 2022 22:37
Re: Chtěl jsem napsat, že to je hezké auto
A taky dobry web to kedysi bol! Neskutocne, co sa z toho stalo za par mesiacov...
Avatar - del42sa
24. 11. 2022 16:36
Re: K čemu?
to zřetelně ukazuje jaky motor by byl do toho auta optimální, 2.0 HDI nebo neco lepšího jak 1,6l benzin ...

Vyrobce nenabízí ani jedno a úpadek těch aut v této třídě je naprosto zřejmý a nezachrání to žádný facelift

A to všechno jen kvůli pošahané ideologii, kdy vyrobci diktují zákazníkům, co mají chtit misto toho aby svou nabidku upravili podle toho co opravdu chtějí zákazníci :-(

pokřivený trh, pokřivená ekonomika (dotace) a bude to pokračovat, dokud někdo neřekne dost ;-)
Avatar - Stejsn
24. 11. 2022 16:24
Re: K čemu?
Takhle se chovala už vejtřaska a RTO, tam to taky nešlo dávkovat.
Avatar - Ji/Ri
24. 11. 2022 14:51
Re: Chtěl jsem napsat, že to je hezké auto
...proto jsem to ani neotvíral. Bliju přímo do redakce vedení do ksichtu. Dík za upozornění.