Novinky
Ota4
0
To je nějaké divné ne? Vždyť na stejné lince vzniká Grecale které právě ty 2.0 GME mildhybridizovalo.
mariov8
0
Není problém vyrobit, ale zaplatit další "papíry" = homologace.
storm_rider
Příspěvek podléhá schvalování.
Ota4
0
Ale na stejné platformě stojí Grecale. Takže platforma Giorgio jde elektrifikovat. Příští rok bude dokonce plné EV Grecale. V Giorgio určitě problém není. . .
.....ekoteroristé i AR zkomplikovali podnikání..... 😒]
... tak tam to šlo do kytek tak jako tak.... 😉
....tož nemyslím. Fiat a Lancia sice podlehly "korejské tsunami", ale AR, kdyby nebylo "elektrického tlaku" by fungovala dál. Ale ano, teď už se bohužel i nad AR "smráká" .... 😒
tak ale Giulii nekupuje vůbec nikdo a Stelvio taky nic moc... přitom jsou to auta jak víno 😉
"Fiat a Lancia sice podlehly "korejské tsunami""
Fiat a Lancia podlehly především díky Marchionneho neschopnosti rozdělit financování koncernu tak, aby to nebylo na úkor ostatních značek. Jednak se mu nepodařilo vzkřísit Alfu Romeo v nějakém rozumném časovém období. Giulia i další modely přišly zkrátka pozdě a některé plánované modely AR nepřišly vůbec.
Navíc ty peníze které investovali do Alfy byly na úkor těchto značek. Jako první šla do kopru Lancia a Fiat dnes už v EU jen živoří a Alfa je nejspíš bude velice brzy následovat....
Fiat a Lancia podlehly především díky Marchionneho neschopnosti rozdělit financování koncernu tak, aby to nebylo na úkor ostatních značek. Jednak se mu nepodařilo vzkřísit Alfu Romeo v nějakém rozumném časovém období. Giulia i další modely přišly zkrátka pozdě a některé plánované modely AR nepřišly vůbec.
Navíc ty peníze které investovali do Alfy byly na úkor těchto značek. Jako první šla do kopru Lancia a Fiat dnes už v EU jen živoří a Alfa je nejspíš bude velice brzy následovat....
Tak vzhledem k rychlosti s jakou prichazi nove modely Alfy na trh nemaji jinou volbu.
Spis jde o to jestli v roce 2040 jeste pojedou auta na baterky nebo neco uplne jinyho, to dneska neni tak snadne odhadnout :-!
Spis jde o to jestli v roce 2040 jeste pojedou auta na baterky nebo neco uplne jinyho, to dneska neni tak snadne odhadnout :-!
....je vzhledem k vysoce sportovnímu a řidičskému charakteru této značky prostě ještě několikanásobně větší nonsenc, než u jiných značek. Srdcem každé správné Alfy je totiž točivý a krásně znějící benzinový čtyř nebo šestiválec - Cuore Sportivo!
....Giulia i s blbými 200PS v benzínu je skvělé auto pro řidiče.... tlačítkový interiér, skvělý podvozek a řízení, auto, co umí jezdit rychle a neotravuje s asistenty.... tak si ji holt kupte dokud to jde a na dalších 15 let máte vystaráno :-! Ale on si ji nekoupí nikdo a jen se bude na internetu pak brečet, že "taková auta už se dnes nedělají"....
Jinak myslím že koupě nějaké Giulie QV na víkendy není ani úplně špatná investice.... za 10 let budou tahle auta v pěkném stavu s malým nájezdem docela slušně ceněná. Nikdo na tom nezbohatne, ale provozní náklady růst hodnoty pokrýt pomůže.... 😉
Jinak myslím že koupě nějaké Giulie QV na víkendy není ani úplně špatná investice.... za 10 let budou tahle auta v pěkném stavu s malým nájezdem docela slušně ceněná. Nikdo na tom nezbohatne, ale provozní náklady růst hodnoty pokrýt pomůže.... 😉
Zapomněl si ovšem, že k petroheadské nirváně Giulii chybí jedna zásadní "maličkost": tři pedály a manuální převodovka... 😲 😒 :no:
P.S. Snad ještě nepochopitelnější je absence motorizace, kombinující podstatně ostřejší verzi dvoulitrového čtyřválce s 280 k a pohon jen zadní nápravy. Přitom automobilce by tato verze šetřila flotilové emise CO2 a zákazníkům cenu, hmotnost i spotřebu..Byla ale k mání jen velice krátce (pod označením Q2) a jen na vybraných trzích, v ČR vůbec .... 😲
P.S. Snad ještě nepochopitelnější je absence motorizace, kombinující podstatně ostřejší verzi dvoulitrového čtyřválce s 280 k a pohon jen zadní nápravy. Přitom automobilce by tato verze šetřila flotilové emise CO2 a zákazníkům cenu, hmotnost i spotřebu..Byla ale k mání jen velice krátce (pod označením Q2) a jen na vybraných trzích, v ČR vůbec .... 😲