Novinky
....je vzhledem k vysoce sportovnímu a řidičskému charakteru této značky prostě ještě několikanásobně větší nonsenc, než u jiných značek. Srdcem každé správné Alfy je totiž točivý a krásně znějící benzinový čtyř nebo šestiválec - Cuore Sportivo!
Tak vzhledem k rychlosti s jakou prichazi nove modely Alfy na trh nemaji jinou volbu.
Spis jde o to jestli v roce 2040 jeste pojedou auta na baterky nebo neco uplne jinyho, to dneska neni tak snadne odhadnout :-!
Spis jde o to jestli v roce 2040 jeste pojedou auta na baterky nebo neco uplne jinyho, to dneska neni tak snadne odhadnout :-!
Zapomněl si ovšem, že k petroheadské nirváně Giulii chybí jedna zásadní "maličkost": tři pedály a manuální převodovka... 😲 😒 :no:
P.S. Snad ještě nepochopitelnější je absence motorizace, kombinující podstatně ostřejší verzi dvoulitrového čtyřválce s 280 k a pohon jen zadní nápravy. Přitom automobilce by tato verze šetřila flotilové emise CO2 a zákazníkům cenu, hmotnost i spotřebu..Byla ale k mání jen velice krátce (pod označením Q2) a jen na vybraných trzích, v ČR vůbec .... 😲
P.S. Snad ještě nepochopitelnější je absence motorizace, kombinující podstatně ostřejší verzi dvoulitrového čtyřválce s 280 k a pohon jen zadní nápravy. Přitom automobilce by tato verze šetřila flotilové emise CO2 a zákazníkům cenu, hmotnost i spotřebu..Byla ale k mání jen velice krátce (pod označením Q2) a jen na vybraných trzích, v ČR vůbec .... 😲
... elektrická Alfa je o ničem, stejně jako elektrické BMW... nebo si snad 3er a 5er zachovají charakter když budou tupě bzučet?
prostě tohle je konec aut co dělají radost, přecházíme do éry tupého pohybu z A do B.... a je úplně jedno, o jaké značce mluvíš....
prostě tohle je konec aut co dělají radost, přecházíme do éry tupého pohybu z A do B.... a je úplně jedno, o jaké značce mluvíš....
"Fiat a Lancia sice podlehly "korejské tsunami""
Fiat a Lancia podlehly především díky Marchionneho neschopnosti rozdělit financování koncernu tak, aby to nebylo na úkor ostatních značek. Jednak se mu nepodařilo vzkřísit Alfu Romeo v nějakém rozumném časovém období. Giulia i další modely přišly zkrátka pozdě a některé plánované modely AR nepřišly vůbec.
Navíc ty peníze které investovali do Alfy byly na úkor těchto značek. Jako první šla do kopru Lancia a Fiat dnes už v EU jen živoří a Alfa je nejspíš bude velice brzy následovat....
Fiat a Lancia podlehly především díky Marchionneho neschopnosti rozdělit financování koncernu tak, aby to nebylo na úkor ostatních značek. Jednak se mu nepodařilo vzkřísit Alfu Romeo v nějakém rozumném časovém období. Giulia i další modely přišly zkrátka pozdě a některé plánované modely AR nepřišly vůbec.
Navíc ty peníze které investovali do Alfy byly na úkor těchto značek. Jako první šla do kopru Lancia a Fiat dnes už v EU jen živoří a Alfa je nejspíš bude velice brzy následovat....
tak ale Giulii nekupuje vůbec nikdo a Stelvio taky nic moc... přitom jsou to auta jak víno 😉
....tož nemyslím. Fiat a Lancia sice podlehly "korejské tsunami", ale AR, kdyby nebylo "elektrického tlaku" by fungovala dál. Ale ano, teď už se bohužel i nad AR "smráká" .... 😒
Ale na stejné platformě stojí Grecale. Takže platforma Giorgio jde elektrifikovat. Příští rok bude dokonce plné EV Grecale. V Giorgio určitě problém není. . .
Jinak myslím že koupě nějaké Giulie QV na víkendy není ani úplně špatná investice.... za 10 let budou tahle auta v pěkném stavu s malým nájezdem docela slušně ceněná. Nikdo na tom nezbohatne, ale provozní náklady růst hodnoty pokrýt pomůže.... 😉