Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot 406 2.2 HDI Break

31 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, 407 je taková nepodařená kopírka VW, hodně plastů, ošklivých, jízdní vlastnosti tupé , jen snad ty diesly měly v té době lepší, kdy VW začal masově nasazovat 2.0TDI
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ja jezdil jen s 1.8i 66kw, ale i tak to bylo velmi komfortni auto, sedacky mekky textil, takovy 90s gauč, to byl za mne poslední Peugeot, na který seděl ten “předsudek” mělký francouz… a to myslím v dobrém… nastupci uz byly horsi, jizdně je zajimava az nova 508, ale uplne v jinem duchu
Avatar - Ozzman
Ozzman
T9 😁 Pardon...
Rasto
Nechápem, prečo sa začali potom hrať na VW, ako keby ich chceli okopírovať, čo urobili vždy horšie... Keby razili cestu k praktickým pohodlným autám urobili by lepšie.
Avatar - Stejsn
Stejsn
- nejlepší Peugeot všech dob.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a proto Francouzi udělali následovníka, který měl kola posunuté dozadu a metrový přední převis :-! No a když zjistili, že je to blbost, tak 508ku udělali takovou malou placku i když krásnou, že si stejně každý koupí raději SUV bez možnosti 4x4. A taky měli vyhlášený motor 2,0 HDI a ten si pro jistotu sami zařízli a přímo nutí dealery prodávat ty elektrické nepodary. 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Taky js měl sedna 2.0 HDI. V té době super auto. HDI v dané době krásně kultivovaný oproti všemožným TDI, oproti nim neměl takovou turbo díru. Auto prostorné, dobré výbavy. Tam byl Peugeot ještě v pořádku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle bylo jedno z těch aut, které jsem vždycky obdivoval a chtěl. Zvlášť po FL... Prostě nádhera.

A nádhera je to dodnes. Jen už si nevybavím kdy jsem naposledy viděl opravdu hezký a zachovalý kousek.
Rasto
Mal som ho s 2.0HDI a bolo to super auto. Taký gauč na kolesách. To bola zlatá éra Peugeotu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To bych zase neřekl, ta auta jsou zajímavá, rozhodně na první pohled rozpoznatelná a mě se líbí, stejně e alko spoustě dalších. Jenže tam všechno začíná i končí. PseudoSUV, žádný výběr motorů....
Ginger Kyriakos
Přesně tak.A protože se máme všichni tak dobře, rok od roku roste průměrne stáří automobilů. V Praze si se současným průměrným platem na 70 m byt Pražan vydělá za "pouhých" 16 let ( v roce 2014 to bylo 10 let). Ma to jen jeden háček. Nesmí během 16 let utratit ani korunu. Pro chytráky: Berlíňan na něj vydělá za 9 let, Varšava za 8, Bratislavan za 13.
Arese
Seš klasický příklad demagoga, účelově vytrhávajícího jedinou veličinu z ekonomického kontextu. Jinak bys musel vzít v úvahu taky brutální nárůst všech základních životních nákladů - cen potravin, bydlení, energií atd. atd. 😒 :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Když si vezmeš jako referenční rok 2018, tak už to tak dobře nedopadne. A na válku to svádět nejde.
Arese
...jj a tu nekoupitelnost ještě spolehlivě "jistí" i-Cocpit! 😲 😒 :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Problem je ten ze dnes aby uz clovek hladal auto s normalnym motorom... ono to iste mas aj s mokkou... s aircrossom... a par dalsimi.... a ked vidim kolko uz dnes stoji taka chlapskejsia vitara s 1,4turbom tak sa ani nedivim ze sa uz taketo nieco mnohym na flakanie sa okolo domu a do prace ci nakupy ani nevyplati.... na to fakt postaci aj taka mokka s trojvalcom.... ci p2008... a este mas udajne aj stylovku... kdezto vitara je len pre akoze nestylovych... podla dnesnej super logiky
Arese
Ani ten vzhled už většinou není nic moc, snad tedy kromě poslední 508...
Arese
407 hlavně měla úplně šílené proporce s více než metrovým předním převisem a naopak stístněným interiérem vzadu i malým kufrem. A ještě měla nadváhu. Proti skvělým 405 a 406 totální úlet... 😲 😲 😲 :no:
P.S. Pamatuju se, že hned jak jsem se se 407 byl projet, tak jsem na prvním nájezdu k parkovišti utrhl přední RZ, což u tohoto auta bývalo doslova pravidlem. 😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Kdeze su....
Arese
Naprosto přesné shrnutí, bohužel... 😒
Avatar - kari.laz
kari.laz
Taky se podivej, kdo v nových Peugeotech jezdí. Skoro bych tu skupinu označil za "neřidiči" a označil je jako "přemisťovači" . Všechno 1,2 a nebo 1,6 HDI. A to v autech všech velikostí. Tohle si koupí ten, komu jde v první řadě o vzhled a stačí mu, že se to "přemisťuje" víc od auta nečeká.
Avatar - xxc
xxc
Kdeze jazdne vlastnosti tupe, jazdilo to dobre. A kto chcel komfortnejsiu verziu, kupil C5.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Pre mna sedan po facelifte s 3.0V6 ... a potom samozrejme aj 406 coupe
Arese
Proč tady ze seby vždy musíš udělat úplného debílka? Je to fakt nutné? :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ten bych i přežil. Ale výběr mají žalostný. Tak ještě 208. U 308 jako základ 1,2 i 1,5 HDi ještě jde, ale dál už nic.
traveldrive
MĚLKÝ alebo MĚKKÝ ?
Arese
...a taky 106 Rally, 205 GTI a 309 GTI 😄 :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já ještě jezdil 607 a tam ty kožená křesla byla taky jak z obývákové sedací soupravy. Prostorné, pohodlné auto. Právě to bych zařadil jako posledního zástupce tě "spravne" francouzské školy.
Mig_35
😉 😄 😄 :yes:
Houbovitá smradlavá zdechlina, ani turbodiru to nemělo
Avatar - speedfred
speedfred
Posledné dva menované som mal a b.b že som ich predal.
johny555
Průměrný plat v roce 2002: 15 tisíc, v roce 2022: 39 tisíc. Takže, to odpovídá dnešních 2,34 mega.
Kolik stojí dnešní Peugeot odpovídající velikosti, výkonu a výbavy? Ne, lidi si furt budou stěžovat na drahotu, je to marný, je to marný, je to marný. A takový kecy, že si normální člověk si už auto nemůže dovolit....
Avatar - xxc
xxc
na to mali citroen, nie?