Testy
Ozzman
9
Jo, 407 je taková nepodařená kopírka VW, hodně plastů, ošklivých, jízdní vlastnosti tupé , jen snad ty diesly měly v té době lepší, kdy VW začal masově nasazovat 2.0TDI
Přejít do diskuze
Ja jezdil jen s 1.8i 66kw, ale i tak to bylo velmi komfortni auto, sedacky mekky textil, takovy 90s gauč, to byl za mne poslední Peugeot, na který seděl ten “předsudek” mělký francouz… a to myslím v dobrém… nastupci uz byly horsi, jizdně je zajimava az nova 508, ale uplne v jinem duchu
Nechápem, prečo sa začali potom hrať na VW, ako keby ich chceli okopírovať, čo urobili vždy horšie... Keby razili cestu k praktickým pohodlným autám urobili by lepšie.
a proto Francouzi udělali následovníka, který měl kola posunuté dozadu a metrový přední převis :-! No a když zjistili, že je to blbost, tak 508ku udělali takovou malou placku i když krásnou, že si stejně každý koupí raději SUV bez možnosti 4x4. A taky měli vyhlášený motor 2,0 HDI a ten si pro jistotu sami zařízli a přímo nutí dealery prodávat ty elektrické nepodary. 😉
Taky js měl sedna 2.0 HDI. V té době super auto. HDI v dané době krásně kultivovaný oproti všemožným TDI, oproti nim neměl takovou turbo díru. Auto prostorné, dobré výbavy. Tam byl Peugeot ještě v pořádku.
Tohle bylo jedno z těch aut, které jsem vždycky obdivoval a chtěl. Zvlášť po FL... Prostě nádhera.
A nádhera je to dodnes. Jen už si nevybavím kdy jsem naposledy viděl opravdu hezký a zachovalý kousek.
A nádhera je to dodnes. Jen už si nevybavím kdy jsem naposledy viděl opravdu hezký a zachovalý kousek.
Mal som ho s 2.0HDI a bolo to super auto. Taký gauč na kolesách. To bola zlatá éra Peugeotu.
To bych zase neřekl, ta auta jsou zajímavá, rozhodně na první pohled rozpoznatelná a mě se líbí, stejně e alko spoustě dalších. Jenže tam všechno začíná i končí. PseudoSUV, žádný výběr motorů....
Přesně tak.A protože se máme všichni tak dobře, rok od roku roste průměrne stáří automobilů. V Praze si se současným průměrným platem na 70 m byt Pražan vydělá za "pouhých" 16 let ( v roce 2014 to bylo 10 let). Ma to jen jeden háček. Nesmí během 16 let utratit ani korunu. Pro chytráky: Berlíňan na něj vydělá za 9 let, Varšava za 8, Bratislavan za 13.
Seš klasický příklad demagoga, účelově vytrhávajícího jedinou veličinu z ekonomického kontextu. Jinak bys musel vzít v úvahu taky brutální nárůst všech základních životních nákladů - cen potravin, bydlení, energií atd. atd. 😒 :no:
Když si vezmeš jako referenční rok 2018, tak už to tak dobře nedopadne. A na válku to svádět nejde.
Problem je ten ze dnes aby uz clovek hladal auto s normalnym motorom... ono to iste mas aj s mokkou... s aircrossom... a par dalsimi.... a ked vidim kolko uz dnes stoji taka chlapskejsia vitara s 1,4turbom tak sa ani nedivim ze sa uz taketo nieco mnohym na flakanie sa okolo domu a do prace ci nakupy ani nevyplati.... na to fakt postaci aj taka mokka s trojvalcom.... ci p2008... a este mas udajne aj stylovku... kdezto vitara je len pre akoze nestylovych... podla dnesnej super logiky
407 hlavně měla úplně šílené proporce s více než metrovým předním převisem a naopak stístněným interiérem vzadu i malým kufrem. A ještě měla nadváhu. Proti skvělým 405 a 406 totální úlet... 😲 😲 😲 :no:
P.S. Pamatuju se, že hned jak jsem se se 407 byl projet, tak jsem na prvním nájezdu k parkovišti utrhl přední RZ, což u tohoto auta bývalo doslova pravidlem. 😒]
P.S. Pamatuju se, že hned jak jsem se se 407 byl projet, tak jsem na prvním nájezdu k parkovišti utrhl přední RZ, což u tohoto auta bývalo doslova pravidlem. 😒]
Taky se podivej, kdo v nových Peugeotech jezdí. Skoro bych tu skupinu označil za "neřidiči" a označil je jako "přemisťovači" . Všechno 1,2 a nebo 1,6 HDI. A to v autech všech velikostí. Tohle si koupí ten, komu jde v první řadě o vzhled a stačí mu, že se to "přemisťuje" víc od auta nečeká.
Ten bych i přežil. Ale výběr mají žalostný. Tak ještě 208. U 308 jako základ 1,2 i 1,5 HDi ještě jde, ale dál už nic.
Já ještě jezdil 607 a tam ty kožená křesla byla taky jak z obývákové sedací soupravy. Prostorné, pohodlné auto. Právě to bych zařadil jako posledního zástupce tě "spravne" francouzské školy.
Průměrný plat v roce 2002: 15 tisíc, v roce 2022: 39 tisíc. Takže, to odpovídá dnešních 2,34 mega.
Kolik stojí dnešní Peugeot odpovídající velikosti, výkonu a výbavy? Ne, lidi si furt budou stěžovat na drahotu, je to marný, je to marný, je to marný. A takový kecy, že si normální člověk si už auto nemůže dovolit....
Kolik stojí dnešní Peugeot odpovídající velikosti, výkonu a výbavy? Ne, lidi si furt budou stěžovat na drahotu, je to marný, je to marný, je to marný. A takový kecy, že si normální člověk si už auto nemůže dovolit....