Je sám o sobě nesmysl, na cestování k ničemu, protože tahle věta - Baterie s kapacitou 82 kWh by pak měla zajistit čistě elektrický dojezd kolem 420 kilometrů - byla už v realitě několikrát vyvrácena. Podle zatím uveřejněných testů sotva přeleze 300km. takže je jen na krátké cesty :no:
A kolikrat bude muset byt dokazano, ze v lete za idealnich podminek tolik ujede?
Jezdis se svym spalovakem za normovanou spotrebu? I ted v zime a kratky trasy???
Jestli te zajimaji skutecny spotreby (a ne hejt), tak si je najdes tady: https://ev-database.org/…agen-ID-Buzz-Pro
A zjistis, ze pri pomale jizde muzes ujet az 480km.
130 kmh na dálnici v pohodě stačí, ale to pak nedojedeš nikam a věř, že to jakákoliv California nebo Marko Polo od MB v pohodě dá, tohle taky není extrémní úprava ;-)
Samozřejmě bych těch 180 jezdil rád, ale bohužel mám jen jeden řidičák takže se raději držím někde mezi 130-150. Teda pokud se bavíme o dodávkách velikosti toho ID Buzz.
Klasickým obytňákem jsem už taky párkrát jel, celkem asi 200 tisíc kilometrů
Není zač :-)
A všiml sis jak rychle ten jejich starý návrh vyšuměl ? :-)
Protože by za chvíli došlo na SUV, na offroady a všechny další s mizernou aerodynamikou ...
Done, ale u spalováku je to poměrně jedno. Jestli ujedu 750 nebo 800 km je fuk. Ale tady se normovaná spotřeba liší o 30%, tj max 300km, v zimě sotva 250km a to je na cestování průšvih …
Mám pocit že každý využíva ten svoj camper trochu inak. Ten kto cestuje krátkymi presunmi po kempoch, ten krátky dojazd nejak riešiť nebude. V kempe to pichne do elektriny tak či tak. Kto používa svoj karavan inak, nakúpi niekde inde.