Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Espace dostane nástupce. Z rodinného MPV se stane přímý konkurent Kodiaqu

Nové a největší SUV francouzské značky pojme pět až sedm cestujících. Jeho název pokračuje ve čtyřicetileté tradici.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2023 12:44
Z pandy urobime Gecko
A tiez napiseme ze panda dostala nastupcu.... espace je mrtvy bodka.
26. 1. 2023 07:43
Čo už...
...asi stále lepšie ako keby sa toto meno dostalo z rodinného MPV na dodávku, Zafira o tom vie svoje...
25. 1. 2023 19:19
Re: Re: nejsem si jistý zda trh velkých SUV
No to je možný, ale trhu nemá vlastně co nabídnout. Zajímavé modely vlastní blbostí zabil (motory, cena, design, karosářské varianty, e-Tech atd.), viz RS modely, Scenic, Espace, Talisman a aktuálně jde do háje Megane. Má 4 řady SUV, které nikdo vlastně ani nechce až.na to nejmenší a nejzajímavější, Captur (spíš crossover), ale dost brutálně zdražil... :no:
Avatar - Josef-Kratochvil
25. 1. 2023 19:14
Motor
Vidím to na hybrid 1.3 nebo 1.6, dopovany baterkou s par kWh. A cena 900+. Děkuji, nechci.
25. 1. 2023 19:07
Re: Re: nejsem si jistý zda trh velkých SUV
Nanestastie pre danovych poplatnikov je to statny podnik, tak si to pekne frantici zaplatia
25. 1. 2023 18:56
Re: nejsem si jistý zda trh velkých SUV
řekl hybridní Mikesus ;-) Nechceš to raději nechat na zákaznících? Teda pokud ještě někdy budou mít díky "zelenému údělu" na výběr... Jinak Renault se svojí e-Tech cestou půjde tak maximálně postupně do zapomnění a tam kde slunce nesvítí...
25. 1. 2023 16:35
Blbosť
Ako môže byť nástupcom Espace hrča konkurujúca Kodiaqu?
Avatar - Mikesus
25. 1. 2023 14:43
Re: nejsem si jistý zda trh velkých SUV
Diesel je slepá cesta. To uz se naštěstí zjistilo.
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2023 13:12
Re: nejsem si jistý zda trh velkých SUV
navíc bez dieselu bez šance, všichni konkurenti mají diesel
25. 1. 2023 12:43
nejsem si jistý zda trh velkých SUV
bude dostatečně velký, aby zvládl takovou konkurenci. Všichni chtějí vyrábět velká SUV, protože na nich je velká marže. Ale obávám se, že tato budou ještě dražší a ještě nedostupnější pro drtivou většinu obyvatel EU.
Automobilky dost zapomínají na normální auta pro většinu lidí, což bude volné pole pro asijskou konkurenci. Renault má Dacii, která ji třeba bude zachraňovat, ale zbytek evropských automobilek (mimo prémii) se pomalu řítí do propasti. Koncern a Peugeot se ze sebe snaží dělat něco víc než jsou, ale obávám se, že jenom vysokou cenou se prémií nestanou.