Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Továrnu vyrábějící Ford Focus chce údajně koupit čínský BYD

Automobilka Ford chce továrnu v Saarlouis zachránit, zaměstnává totiž tisíce lidí.
Zpět na článek
25. 1. 2023 18:14
25. 1. 2023 18:53
25. 1. 2023 21:01
25. 1. 2023 22:00
26. 1. 2023 09:31
25. 1. 2023 18:14
A zatial ford
Sa chysta v europe, prevazne v nemecku zrusit 3500 pracovnych miest
Rozbalit vlákno
10
25. 1. 2023 18:30
Re: A zatial ford
No a tím umožní vpád Čínských automobilek na Evropský trh. Likvidace Evropských automobilek začíná. Číňani to zvládnou levněji než zavedené automobilky a Evropský zákazník nakonec podlehne. No kdo chce kam, pomožme mu tam... Byli nenažraní, podlehli "zelenému údělu", zdražují jak zběsilí a nakonec nebudou mít nic a my taky ne... :no:
25. 1. 2023 20:56
Re: A zatial ford
A co říkáš na to, že se nové firmy objevují i v Indii, na Taiwanu, Vietnamu, USA, ... ?
25. 1. 2023 21:11
Re: A zatial ford
Ja na to ze EV dneska umi vyrobit kde kdo. Staci sehnat kapital, nakoupit soucastky a lidi (pozor kvalitni lidi z Evropy a US, jak technika tak design) a pak to levna pracovni sila smotuje. Teda presneji to smontuji top top hi-tech roboti a trocha te levne pracovni sily.

Casy se meni no. Automobilovy prumysl prochazi velkou revoluci.
25. 1. 2023 20:58
Re: A zatial ford
Je to tak.
Uz i ten Ford na evropu kasle, a to neni mala automobilka (jen neni evropska jak pises). Normalni auta se zakazuji, pravidla se meni nesmyslne jak urednika napadne, lidi nemaj na auta, tak co s tim, koho to ma bavit.
25. 1. 2023 21:56
Re: A zatial ford
Ford nekašle na Evropu. Vsadil na elektriku. Pokud elektrika je budoucnost, bude připraven. Pokud ne, půjde do hajz lu. Tyhle linky a lidi a vývoj jsou v případě elektriky k ničemu. Musí začít novou elektriku od píky jak to udělala Tesla. Podobnou cestu zvolil i HMC. Ioniq 5 se vyrábí v nových továrnách se specializovanými linkami v HMGCS a HMMI. Nová linka se staví v HMIL.

Fordí Saarlouis je stará továrna, která víceméně dožívá. Už se tam nevyrábí ani Kuga nebo C-Max.
Avatar - Ozzman
26. 1. 2023 06:57
Re: A zatial ford
Hm, hlavně že tam kolem továrny na dálnici maj aktivní fotoradary, šmejdi....
25. 1. 2023 21:47
Re: A zatial ford
Německo je oříšek. Odbory, vysoké platy, vysoké provozní náklady,... Sice by BYD neplatil clo a dopravu, ale na druhou stranu pořádný kartáč od rozežraných Němců by zaplatit musel. Ne nadarmo si HMC vybrala ČR a SK.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2023 09:30
Re: A zatial ford
Tesla není v Německu taky úplně šťastná.
Avatar - Roland Von Wagen
26. 1. 2023 14:06
Re: A zatial ford
Problém s přezaměstnaností vyřeší robotizace.
Avatar - Roland Von Wagen
26. 1. 2023 14:15
Re: A zatial ford
Evropské automobilky nikomu chybět nebudou. Manažeři dostanou slušné odchodné, zaměstnanci díky odborům taky, politici a vandalové vedou proti automobilismu letitou válku a zákazník koupí levnější a vybavenější produkt. Vydělají na tom vlastně všichni.
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2023 18:53
Ford
Nie je to tak davno co ford predal zavod na filipinach v prospech mitsu.... teraz si zda sa zase prilepsi BYD.... aby nakoniec ford mal vobec kde vyrabat.... zbavovat sa modernych zavodov v dnesnej dobe je trosku kratkozrake... este fordu raz mozu chybat
Rozbalit vlákno
3
25. 1. 2023 21:01
Re: Ford
Ford se jde asi soustredit na domaci trh. Ani se jim nedivim, i v americe to bude s EV dramaticky (ale ne takovy nesmysl jak v evrope) a je to rozhodujicich rekneme 10-15 let. Kdyz to v US nejak zvladnou, jsou za vodou.
25. 1. 2023 22:00
Re: Ford
Saarlouis není moderní závod. Je to stará fabrika, kde se vyrábí už jen ten Focus. Už ani Kuga se tam nevyrábí. Zájemce získá zkolaudovanou halu a všechna povolení okamžitě. Nahodí vlastní linky a provoz jede.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2023 09:31
Re: Ford
No pokud bude muset využít německou pracovní sílu, bude stejně drahý jako konkurence ...
25. 1. 2023 20:26
Nejde o Čínu, chce to obecný pohled
Jde o následovatele Tesly, ... . Kromě Číny útočí i Foxconn, Vinfast, ... .

Elektroniku do aut ovládnou USA, viz ten Snapdragon digital chassis a Google maps.

Nejen Čína, podívejte se na krásnou Indii, odkud chce Stellantis dovážet auta do EU, kam jde Škodárna.
https://ev.tatamotors.com/Harrierev/
https://ev.tatamotors.com/Sierraev/
Rozbalit vlákno
5
25. 1. 2023 21:14
Re: Nejde o Čínu, chce to obecný pohled
Stara dobra tata, co chces. Dyt je to land rover jaguar, top design a vsecen tech uz davno maji.
Zrovna tak cinani treba ten BYD prece uz davno vlastni Volvo (a kupodivu Volvo nedo**ali).
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2023 09:33
Re: Nejde o Čínu, chce to obecný pohled
Volvo se v kvalitativních žebříčcích umisťuje na předpředposlední místo před Teslu ... Ne, Číňani Volvo nedoyebali, pokles globálních prodejů ve 2022 o 15%.
26. 1. 2023 22:11
Re: Nejde o Čínu, chce to obecný pohled
Volvo se umistuje nekde napul ve spolehlivosti. XC90 ale prej horsi
Avatar - KANKUNEN
26. 1. 2023 07:26
Re: Nejde o Čínu, chce to obecný pohled
Evropa je maličká, ale Čína dodává díly i té největší, nejsvobodnější a jediné mírotvorné zemi na světě. Možná budou mít ve výbavě zahrádku ve tvaru tankové věže a nálepku na NA VOŠINGTON. :-)
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2023 09:34
Re: Nejde o Čínu, chce to obecný pohled
Evropa je maličká jen geograficky, obyvatelstvem je velká a významná.
Avatar - pradeda777
26. 1. 2023 08:35
Žluté Nebezpečí.....
....Sibyla to měla v merku..... :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2023 09:35
Re: Žluté Nebezpečí.....
jo žloutenka to je zlá nemoc :-)
... a červi se rozlezou .... nebo Číňani?
26. 1. 2023 18:07
Ford novinky
Ford novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/
Rozbalit vlákno
0