Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Továrnu vyrábějící Ford Focus chce údajně koupit čínský BYD

24 komentářů

ericn
No a tím umožní vpád Čínských automobilek na Evropský trh. Likvidace Evropských automobilek začíná. Číňani to zvládnou levněji než zavedené automobilky a Evropský zákazník nakonec podlehne. No kdo chce kam, pomožme mu tam... Byli nenažraní, podlehli "zelenému údělu", zdražují jak zběsilí a nakonec nebudou mít nic a my taky ne... :no:
Freddka
Ja na to ze EV dneska umi vyrobit kde kdo. Staci sehnat kapital, nakoupit soucastky a lidi (pozor kvalitni lidi z Evropy a US, jak technika tak design) a pak to levna pracovni sila smotuje. Teda presneji to smontuji top top hi-tech roboti a trocha te levne pracovni sily.

Casy se meni no. Automobilovy prumysl prochazi velkou revoluci.
PowerHouse
A co říkáš na to, že se nové firmy objevují i v Indii, na Taiwanu, Vietnamu, USA, ... ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hm, hlavně že tam kolem továrny na dálnici maj aktivní fotoradary, šmejdi....
Avatar - pradeda777
pradeda777
....Sibyla to měla v merku..... 😒 😒 😒
Freddka
Stara dobra tata, co chces. Dyt je to land rover jaguar, top design a vsecen tech uz davno maji.
Zrovna tak cinani treba ten BYD prece uz davno vlastni Volvo (a kupodivu Volvo nedo**ali).
Renoo
Německo je oříšek. Odbory, vysoké platy, vysoké provozní náklady,... Sice by BYD neplatil clo a dopravu, ale na druhou stranu pořádný kartáč od rozežraných Němců by zaplatit musel. Ne nadarmo si HMC vybrala ČR a SK.
Freddka
Je to tak.
Uz i ten Ford na evropu kasle, a to neni mala automobilka (jen neni evropska jak pises). Normalni auta se zakazuji, pravidla se meni nesmyslne jak urednika napadne, lidi nemaj na auta, tak co s tim, koho to ma bavit.
PowerHouse
Jde o následovatele Tesly, ... . Kromě Číny útočí i Foxconn, Vinfast, ... .

Elektroniku do aut ovládnou USA, viz ten Snapdragon digital chassis a Google maps.

Nejen Čína, podívejte se na krásnou Indii, odkud chce Stellantis dovážet auta do EU, kam jde Škodárna.
https😐/ev.tatamotors.com/Harrierev/
https😐/ev.tatamotors.com/Sierraev/
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jo žloutenka to je zlá nemoc 😄
... a červi se rozlezou .... nebo Číňani?
Renoo
Saarlouis není moderní závod. Je to stará fabrika, kde se vyrábí už jen ten Focus. Už ani Kuga se tam nevyrábí. Zájemce získá zkolaudovanou halu a všechna povolení okamžitě. Nahodí vlastní linky a provoz jede.
ptr078
Sa chysta v europe, prevazne v nemecku zrusit 3500 pracovnych miest
Freddka
Volvo se umistuje nekde napul ve spolehlivosti. XC90 ale prej horsi
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Evropské automobilky nikomu chybět nebudou. Manažeři dostanou slušné odchodné, zaměstnanci díky odborům taky, politici a vandalové vedou proti automobilismu letitou válku a zákazník koupí levnější a vybavenější produkt. Vydělají na tom vlastně všichni.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Problém s přezaměstnaností vyřeší robotizace.
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste: http😐/www.fordauto.sk/
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Tesla není v Německu taky úplně šťastná.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Evropa je maličká jen geograficky, obyvatelstvem je velká a významná.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Volvo se v kvalitativních žebříčcích umisťuje na předpředposlední místo před Teslu ... Ne, Číňani Volvo nedoyebali, pokles globálních prodejů ve 2022 o 15%.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No pokud bude muset využít německou pracovní sílu, bude stejně drahý jako konkurence ...
Renoo
Ford nekašle na Evropu. Vsadil na elektriku. Pokud elektrika je budoucnost, bude připraven. Pokud ne, půjde do hajz lu. Tyhle linky a lidi a vývoj jsou v případě elektriky k ničemu. Musí začít novou elektriku od píky jak to udělala Tesla. Podobnou cestu zvolil i HMC. Ioniq 5 se vyrábí v nových továrnách se specializovanými linkami v HMGCS a HMMI. Nová linka se staví v HMIL.

Fordí Saarlouis je stará továrna, která víceméně dožívá. Už se tam nevyrábí ani Kuga nebo C-Max.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Nie je to tak davno co ford predal zavod na filipinach v prospech mitsu.... teraz si zda sa zase prilepsi BYD.... aby nakoniec ford mal vobec kde vyrabat.... zbavovat sa modernych zavodov v dnesnej dobe je trosku kratkozrake... este fordu raz mozu chybat
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Evropa je maličká, ale Čína dodává díly i té největší, nejsvobodnější a jediné mírotvorné zemi na světě. Možná budou mít ve výbavě zahrádku ve tvaru tankové věže a nálepku na NA VOŠINGTON. 😄
Freddka
Ford se jde asi soustredit na domaci trh. Ani se jim nedivim, i v americe to bude s EV dramaticky (ale ne takovy nesmysl jak v evrope) a je to rozhodujicich rekneme 10-15 let. Kdyz to v US nejak zvladnou, jsou za vodou.