Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dacia Jogger TCe 110 Extreme 5 míst – Když chcete hodně auta za co nejméně peněz

Dacia Jogger je s námi zhruba jeden rok, i za tak krátkou dobu se ale zajímavým způsobem změnila.
Zpět na článek
30. 1. 2023 20:34
30. 1. 2023 21:23
30. 1. 2023 21:28
30. 1. 2023 23:27
31. 1. 2023 07:26
31. 1. 2023 07:35
31. 1. 2023 17:24
31. 1. 2023 19:45
30. 1. 2023 21:08
31. 1. 2023 07:41
31. 1. 2023 08:04
31. 1. 2023 08:41
31. 1. 2023 12:31
31. 1. 2023 19:58
31. 1. 2023 07:46
31. 1. 2023 20:17
31. 1. 2023 07:44
Avatar - wakantanka
30. 1. 2023 20:34
Presne
taký Jogger extreme kúpila pred pol rokom známa a nevie si ho vynachváliť. Niektoré lacné detaily trochu bijú do očí, ale inak za tie peniaze fajn auto.
Rozbalit vlákno
9
30. 1. 2023 21:23
Re: Presne
Zajímavější bv byl se silnějším motorem 1.3TCe s 130k a nebyl by ani o moc dražší, tak +30tis ;-)
Avatar - wakantanka
30. 1. 2023 22:47
Re: Re: Presne
To by určite bol, ona doteraz mala Octu I s 1,6 MPI a prvý Sharan s 90 konovym dieslom. Na jej účely je ten liter viac než dostatočný a krochká si blahom ako to ide, aké je to tiché a akú to má super spotrebu. Mne proste koníky chýbajú a tá 1,3 TCE by bola ideálna.
Avatar - speedfred
30. 1. 2023 23:24
Re: Re: Presne
Tú 1.3 som mal možnosť opáčiť v MB A a prekvapivo živý motor ktorý ani veľa nepýtal. Je mi jasné že tu bude nejaká pridusená verzia ale i tak by to nemuselo byť zlé.
30. 1. 2023 23:27
Re: Re: Presne
Jako TOP model Joggeru s ideální motorizací, která by přitáhla daleko víc lidí. Pro bežnou jízdu ten litr asi stačí, ale jak ho zatížíte, má co dělat. Tady by byla i trošku výkonová rezerva a svižnější reakce ;-)
31. 1. 2023 07:26
Re: Presne
Veľa auta za tie peniaze dostaneš, ale aj tak je to voz za +/- 20 litrov. Veľa auta za málo peňazí by bolo terno tak do 15 tisíc. A stačil by obyčajný kombík so 100k trojvalcom, ani by to nemusel byť takýto jazvečík.
31. 1. 2023 07:35
Re: Presne
Hej, ale dnes už o takom aute môžeš len snívať.
Mne sa Jogger páči, ale je fakt, že za 20-tisíc by som asi premýšľal, či nechcem komfortnejšie kombi, napríklad i30 SW alebo ak rodinnú dodávku, tak Berlingo Business (N1).
31. 1. 2023 17:24
Re: Presne
Bol som sa s kamošom odviezť. Všetko OK, až na ten rázvor. Do podzemiek a tesnejších parkovísk nič moc, taký malý autobus. S rázvorom nad 2,8 m to už treba trochu vedieť.
31. 1. 2023 19:45
Re: Presne
A zober si, že taký Ioniq 5 má rázvor 3 metre, čo sa pri pohľade na to auto vôbec nezdá. Ale áno, tiež som si to pri Joggeri uvedomil, keď som sa s ním musel vytočiť na úzkej ceste do dvora.
30. 1. 2023 21:08
Uvidíme
Celkom som zvedavý na hybridnú verziu, že koľko bude stáť a aký bude mať ohlas. Predsa tých hybridných kombi je fakt málo, vlastne mi asi napadá len Corolla.
Rozbalit vlákno
11
31. 1. 2023 07:29
Re: Uvidíme
A naviac tá Corolla stojí nejakých 28 tis., ak bude Dacia za 25, bude o čom rozmýšľať.
31. 1. 2023 07:41
Re: Uvidíme
Asi si tú cenu aj celkom trafil, vo FR je už v predaji a cenový príplatok tak oproti 110 TCe vychádza pri Hybrid 140 rovných 5000 eur.
Avatar - Mikesus
31. 1. 2023 08:04
Re: Uvidíme
Zalezi jak vybavené to bude. Jako upřímně 3000€ bych neváhal mezi corollou a joggerem. Tedy pokud člověk fakt nepotřebuje těch 7 míst. To je pak jogger aktuálně nejvýhodnější na trhu.
Říkám to od začátku, že dacia tímto autem udělala super tah.
Avatar - iudex
31. 1. 2023 08:41
Re: Uvidíme
Preboha o čom by si chcel pri takej cene rozmýšľať? 25 vs 28t je minimálny rozdiel, kdežto pri kvalite, spracovaní, materiáloch, jazdných vlastnostiach, o image ani nehovoriac, je rozdiel svetov.
Dacia je mi sympatická a fandím jej, ale ak bude cenovo takto blízko mainstreamu, tak stráca celé svoje čaro.
31. 1. 2023 09:32
Re: Uvidíme
O tom, že keď som rozmýšľal o Dacii, či radšej nevziať Corollu. Dilema je v tých 7 sedadlách, ako píše Avantime. A v tom, či na to máš. Ak naškrabeš tých 25 a je to strop, ktorý tak-tak dáš, tá trojka navrch môže byť nekonečne veľa.
Avatar - iudex
31. 1. 2023 12:31
Re: Uvidíme
OK, tomu rozumiem. V reále sa aj tak Corolla kombi nikdy nebude pretínať s Joggerom, drvivá väčšina Corol bude stáť 30t a viac (väčšinou vídam výbavy Style a GR) a to už je priveľký rozdiel.
31. 1. 2023 17:31
Re: Uvidíme
Podľa toho, z ktorej strany na to pôjdeš. Keď budeš chcieť Corollu, tak sa na Jogger ani neobzrieš a budeš riešiť výbavu, s výslednou sumou ako píšeš.
Kto plánuje Jooggera, a objaví Corollu ako zaujímavú alternatívu, zrejme pôjde do nižších výbav Corolly, ktoré sú Joggeru cenovo o dosť bližšie a nie sú v priamom porovnaní s ním nezaujímavé. ;-)
31. 1. 2023 19:58
Re: Uvidíme
Fakt len v tom kontexte full-hybridného kombi sa dá o týchto dvoch autách hovoriť. Lebo inak sú to proste iné ligy. Komu ide o čo najnižšiu cenu alebo má limit nejakých 20-tisíc, tak Corolla TS je mimo jeho záber (kombi cez 26-tis. aj hatch sú už len s hybridmi).
Proste Jogger bude predpokladám s hybridom v plnej výbave okolo 27-tis. ako najdrahšia možná verzia, Corolla TS v tej cenovej oblasti len začína (beriem, že slušná výbava v základe).
31. 1. 2023 07:46
Re: Uvidíme
Si zabudol napr. na p308 a astru. Asi preto pod ich testom je 0 dikutujucich. Stellantis ma co robit
31. 1. 2023 20:17
Re: Uvidíme
On je to taky Premium test, no je vidět, jak placená sekce táhne ...
Avatar - Allo
31. 1. 2023 07:44
Ty budíky
Jsou naprosto odporné :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
31. 1. 2023 08:52
Sympatické, ale...
Dacia a jej cesta v poslednej dobe sú mi sympatické. Ako jedna z mála značiek stále prináša cenovo dostupné autá a nekašle na tento segment. Tiež sa mi páči ich snaha zlepšovať sa, ako technicky, tak i vizuálne, ten nový face autám vyslovene svedčí.
Ale nie som si istý, či to je ten super kauf v každom prípade, konkrétne nie v tomto testovanom modeli. Sila Joggeru je v sedemmiestnej konfigurácii, tu nemá široko-ďaleko konkurenciu. Pri klasickej 5-miestnej verzii to ale už nie je také ružové. Za pol mega sú už aj lepšie ponuky solídnejších značiek, napr. Kia Ceed kombi. Za 0,5M je Ceed s motorom 1,5TGDI a to je niekde inde ako 1,0 R3. Plus tie kompromisy a ten závan lowcostu v Dacii stále sú, viď test (materiály, podvozok, riadenie a jazdné vlastnosti), kdežto Ceed už je solídny mainstream.
Minule som skúšal konfigurovať Sandero a dostal som sa na 15t eur. A to mi neprišlo zrovna málo na 90k supermini, keď za 16t je porovnateľná Fabia s dospelejším vzhľadom, väčším priestorom, lepšou kvalitou spracovania a jazdnými vlastnosťami a výkonnejším motorom.
Teda ako hovorím, čaro Dacie je stále v tých nižších verziách, kde nemá konkurenciu.
Rozbalit vlákno
15
31. 1. 2023 09:33
Re: Sympatické, ale...
Súhlas, vidím to podobne. Chcelo by to obyčajné Sandero v kombíku pod 15 tisíc €.
31. 1. 2023 17:03
Re: Sympatické, ale...
to uplne nesouhlasim.Ty zminene kombiky jsou tak leda pro 2 vzadu, zatimco Jogger vypada ,z ema skoro plnohodnotna 3 sedadla ve druhe rade...to je velky rozdil. 3 deti si pohodlne nesednou ani v Superbu...tady je konkurence Berlingo a spol...
Avatar - Emel
31. 1. 2023 22:05
Re: Sympatické, ale...
To zase nesouhlasím s tebou. Jogger je natažený na délku, ale na šířku je to naopak derivát Sandera, tj. segment B a konkurent Fabie. Schválně mrkni na rozměry... já to v hlavě nemám, ale myslím, že budeš překvapený.
1. 2. 2023 08:51
Re: Sympatické, ale...
nic ve zlem, ale ty asi nemas 3 deti, vid?;-) Jiste, vnitrni sirka bude vetsi v porovani s Joggerem,jenze to ma primarne vliv na dve krajni sedacky. Prostredni je vzdy hrbol a oepradlo tvrde, nebot se jedna vlastne o lokteni operku. Jogger bude mit sedacky uzsi, ale vsechny stejna, takze i to prostredni je k sezeni. Asi bys nechtel nechat tredi dite sedet na hrbolu cestou do Italie;-) A takhle to ma vetsina auta, bohuzel i vcetne vsech velkych SUV...

mrkni do galeria
https://www.auto.cz/…si-konzervativec?…

https://www.auto.cz/…co-nejmene-penez?…
Avatar - Emel
1. 2. 2023 09:11
Re: Sympatické, ale...
Budiž, to beru... ale ta šířka je dost limit. Ono záleží, jestli je dítě v sedačce nebo ne.
PS: náhodou mám...
1. 2. 2023 09:50
Re: Sympatické, ale...
tak vidis, gratuluji-) jasne, sirka ma sve limity, na druhou stranu, v malokterem i mnohem vetsim aute das 3 detske sedacky vedle sebe..Proto si tedy myslim, ze Berlingo a spol jsou v tomto ohledu skutecnymi konkurenty. POkud vsak ma nekdo dve deti, to uz je pak jina pisnicka....
Avatar - Mikesus
1. 2. 2023 18:48
Re: Sympatické, ale...
Ja mam 3 děti. Vozil jsem je v corolle. Dokud jedno bylo vajíčko, jeden dospělý seděl vzadu, měl vedle sebe 2 sedačky a jedna velká byla vepředu. Pak když už všichni 3 seděly po směru, byly 3 sedačky vzadu, i když tam těm hrbolek je. Ano, bylo to hrozné na usazování sedaček, proto jsem je radši ani nevyndaval.
No a teď je mám ve velkém SUV, s hrbolkem uprostred, ktery nicemu nebrání, a protoze je nechci vozit v dodávce jak nějaké balíky a normalni MPV bohužel z trhu zmizely.
Avatar - Mikesus
1. 2. 2023 18:35
Re: Sympatické, ale...
A k čemu ti jsou 3 stejne sedačky, kdyz tam stejně dětské sedačky nedostaneš, protoze se tam nevejdou?
Ty nemáš 3 děti viď?
Já ano, jsou od sebe rok a půl a jezdí už ve 3 velkých sedačkách. Ta nejužší na trhu má na šířku 48cm ( jestli si pamatuji dobře), tzn. že potřebuješ na šířku minimálně 144cm. Jogger má 140cm vzadu, jak tam dám 3 sedačky?
V corolle jsem je vozil taky. Byl to tetris a milion nadávek, ale dostaly se tam, i když má "hrbolek".
1. 2. 2023 23:24
Re: Sympatické, ale...
Budes se divit, ale mám.a všechny v sedačkách.Ono ne do moc aut se to 3 sedačky vejdou vedle sebe , na druhou stranu jsou různé sedačky a ovek musí být trošku obezřetný pri výběru A právě kvůli těm prostředním mistrům jsem přesel z SUV na "dodávku", kde dle tvého vyjádření, je vozím jako "baliky".No, věz , že tady mají pohodlí takové. , kterém si vsechna SUV mohou nechat jen zdat ..o praktičnosti nemluvě .Chapu limitaci šířky ,ale ono i ve střední třídě můžeš mit omezení také, už jen umístěním isofixu na krajních sedadlech a možnosti usazení 3 sedačky mezi nimi, na většinou výrazne užším sedáku ..
Avatar - Mikesus
1. 2. 2023 23:33
Re: Sympatické, ale...
Kdyz chceš vozit v dodávce prosím. Ale netvrď, že se jinam nevejdou, protoze tam nejsou 3 samostatná sedadla. O tom, ze kdyz tam je hrbolek, že tam nemůže sedět pohodlně kdyz stejně sedí ve své sedačce pomlčím.
Ano souhlasím( osobne vyzkoušeno), že do třeba superbu 3 detske sedačky nedostanu, stejně tak do octavky nebo kodiaqu a spousta jiných aut. Ale třeba taková corolla, která se tu zmiňovala, a říkal jsi, že to jsou auta pro 2 sedačky, tak jsem je tam měl vsechny 3. U ceedu nemohu sloužit, ten jde mimo moji sféru zájmu.
Takze já se jen ohrazuji na tvůj nesmysl, že do kombiku nedáš 3 dětské sedačky, protoze nemá 3 samostatná sedadla. Ne každý chce jezdit v dobytčáku.
2. 2. 2023 10:56
Re: Sympatické, ale...
nerikam, ze se nikam nevejdou, jen, ze automobilky se k teto skutecnosti (3 deti v druhe rade) staveji trochu macessky a je skoda ,z e to neni ani jako alternativa. Presne to ted resi svagr v Superbu. Dve detska uz prakticky na podsedaku a jedno jeste v plne sedacce. Prostredni misto uz je problem, takze se chysta vymenit za neco jako SMAX, Rifter, ev 5008, idealne Vecko/novy Multivan , ale to uz ma nad moznosti sveho rozpoctu..
Avatar - Mikesus
4. 2. 2023 13:05
Re: Sympatické, ale...
Jo. Mne to poprvé překvapilo, kdyz jsem vyndal sedcky z corolly a nemohl je namontovat v Camry. Prostě se tam nevešly. No a pak do superbu ne a dokonce ani do lexu RX nebo NX minulých generaci. Tak jsem začal být docela zoufalý a hledal, co místo toho, až budou mít všichni velké sedačky. Jen podsedaky nechci.
31. 1. 2023 20:01
Re: Sympatické, ale...
Dobre, ale pri Fabii za 16-tis. nemáš šancu dostať výbavu ako v Sandere. Ten máš v tej cene už hádam aj s automatom.
Ale teda v poslednej dobe počúvam, že Dacia ide kvalitou dole, aby udržala ako tak ceny.
31. 1. 2023 22:29
Re: Sympatické, ale...
Ku mne sa info o klesajúcej kvalite ešte nedostalo, ale lacnejšie detaily sú pre Daciu typické od začiatku. V čom konkrétne sa o klesajúcej kvalite hovorí?
Avatar - iudex
1. 2. 2023 12:44
Re: Sympatické, ale...
Do detailov výbavy som nešiel, len čo som narýchlo našiel že za 16t máš Fabiu so 110k motorom: https://stock-cars.skoda-auto.com/654/sk-SK/?…*13k4y18*GA4_ga*YWQwODNkOWYtNDljNi00ZmUxLTk3MWMtYjRjMGJjOTczM2M1*GA4_ga_VTVGC7HDQZ*MTY3NTI1MTU2OS44LjAuMTY3NTI1MTU3MC4wLjAuMA..
kdežto to Sandero je furt len 90k. A ak by si sa uspokojil s 95k Fabiou, môžeš nejakú výbavu dokúpiť do tých 16t.
8. 2. 2023 20:25
špatné překvapení
Srovnával jsem s Grand Scenic a Jogger vyloženě nechci.
Z venku pěkný auto, zevnitř nanic.

Při testovací jízdě mě po pár minutách začala bolet od hluku kol hlava, přitom motor jede líp, než 1,6 i od zpoda a je tichý. Po chvíli se ozvala zezadu manželka, že jde strašný hluk od kol zezadu, prostřední dítě divně zkroucený, protože mělo nohy na nějakém tunelu, navíc byli jak sardinky - Jogger má o 5cm vzadu užší prostor než Scenic.Sedačky vypadají jak papundekl potažený hadrem.
Bezpečnost při kolizi odhadovat nechci.

Při odjezdu jsem si uvědomil, jak máme krásně tichý auto, teda byl to Espace, s tím jsem to srovnávat nechtěl, ale přijeli jsme s ním, takže to mělo vliv na dojem.
navíc Esp. zvládl roztlačení Scanii na přechodu pro chodce na výbornou a to se u rodiny počítá.
Dacie by byla asi poloviční.

Chtěl jsem a už nechci.
Rozbalit vlákno
0