Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Toyota Land Cruiser – Vyšperkovaný drsňák zůstává svůj

22 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Pro mne je LC spíš zklamání. Ale bude to asi těmi superlativy, jak o tom mluvi nejen novináři, ale i obchodaci v Toyotě.
Uvnitř archaický, motor se klepe jako ratlik ( s rim se musi pocitat u 4valcoveho dieselu ), spotřeba a dynamika hodně slabá, doprovázené neustále vibracemi a hlukem často i nestabilitou. Rozhodne od takového auta ( cenou ) očekávám vic nez pouhou přijatelnou úroveň..."motor točí kolem 2000 otáček a hlučnost motoru, podvozku i aerodynamického svitu je na přijatelné úrovni" ( jo a aerodynamický je asi svist než svit 😉 )
Pak jsem s ním zajel do terénu a karty se obrátily.
Takze za mne je LC super, dokud nejede po silnici.
ptr078
https😐/youtu.be/fnY2YdE9E2o
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne se to LC líbilo a jediné výrazné negativum byl slabý 4válcový diesel, který z něj dělá spíše pracovní auto někam na farmu, či na hory (tam ten motor stačí, na dálnici to bylo už hodně bídné), než drsnější a funkčnější alternativu k SUV. Tady by opravdu měl být nějaký šestiválec v naftě, je to napůl pracovní auto, které by nemělo poskakovat po městě, ale třeba někam dojet, s vlekem, pak kus mimo silnicie, tak aby to alespoň jelo.... a nebo i větší benzín v takové verzi (protože ten se prodává v té přechromované nádheře s názvem LC300).
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No, v další generaci přidají k dieselu full hybrid, to může být zajímavé. 6--válec si asi ponechá jen LC300, který se k nám bohužel nedováží.
adamzprahy
Odpověděl sis sám proč má tak dobrou pověst 😊 Je potřeba to hodnotit optikou offroadu na rámu a na ty poměry je to vyloženě mama car. Souhlasím, že nejslabším článkem je R4 nafta, ta to sráží hodně, jel jsem jen tu 150 kw verzi ve dvou lidech bez nákladu a překvapilo mě jak líné to bylo. Kultivovanost za mě nemá žádný R4 diesel včetně těch prémiových. Po dálnici jsem s tím jel jen kousek a naopak tam se mi líbilo odhlučnění a kultivovanost a to jsem do toho přesedal z BMW 6 GT. Tak teď nevím jestli si to špatně pamatuju nebo že se v článku píše opak. Interiér je sice starší architektury, ale kvalitní a funkční, hlavně je odolný a o to u takového auta jde. Asi jediné negativum po motoru vidím vlastně v tom, že je to na silnici absolutně bezpohlavní svezení - řekl bych pro důchodce 😁 - což je ale pro rámový offroad technicky vzato pochvala 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vyzkoušej Rexton, budeš velmi překvapen co se týče schopností i neuvěřitelném výkonu i zvuku motoru. Utlumeno dokonale.
Zajímavé video visí na garaz.sk.
Mohu potvrdit, už ho mám doma 2 měsíce. A ta sedadla ....... já to snad pořídil kvůli těm neskutečným skvělým sedadlům 😄
adamzprahy
Rexton je určitě zajímavé auto, uvnitř moderní. Nejel jsem s tím, tak nedokážu porovnat s LC. Motoricky to může být lepší, protože LC je snad o půl tuny těžší. Jen technicky je přecijen jednodušší, trochu mě odrazuje že na moderní auto je nevýhodou, že neumí 4x4 na silnici (jestli se nepletu). Pak taky vnější design. Ale funkčně určitě zajímavá volba :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mne ten hluk překvapil spíš nepříjemně. Ale taky, už je to nějaká doba a mohlo se to zlepšit.
IP__
Mohli byste být prosím konkrétnější ohledně spotřeby? Jak je to např s jízdou po dálnici při 130 km/h?
Xylo
Na Sprintmonitoru je 39 Landcruserů této generace a průměrná spotřeba je 11,2 litrů/100km. Je to tank :😉
Avatar - speedfred
speedfred
Viem 11,2 je priemer viacerých ľudí a rôzne trasy ale ja jazdím s V8 petrol 11,9-16l. Auto je tiež postavené na ráme.
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
pozri sa lepšie ... ja som našel iné údaje - 27 aut (J15 seria) - 130kw - 10,55 a 150kw - 9,65 ... je tam aj dost upravných aut takže to skresluje trochu ... mne ukazuje dlhodobo 8,6 na 100, dialnica 10-11 na 100
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
úzká a vysoká koza. Patrol GR vypadal mnohem stabilněji.
Michal Klajman
Pecka auto, legenda :yes:
Mig_35
je nápoj s kofeinem a cukrem. Když se z toho odstraní cukr, je z toho Cola light. Jednu dobu z toho Coca Cola odstranila cukr i kofein. No a co myslíte milé děti? Nedalo se to pít. Kdydy Toyota odstranila tradiční rámovou konstrukci a zavěšení, nepochybně by se zlepšilo chování na asfaltu. Jenže tohle je, milé děti, terénní auto.
Avatar - speedfred
speedfred
A o to ide. Niekto rád tú colu, niekto colu light a niekto iba vodu. Výber máme tak môžeme byť spokojný. Mne na napr toto auto vôbec nepáči a zabíja to tym motorom.
Mig_35
Dá se koupit s V6 4.0 a přivézt. Provozovat ho čistě na asfaltu je nonsens.
A pro extra náročné je tady nová 300ka. A extra bohaté.
Avatar - speedfred
speedfred
No niekomu sa páči, má na to tak to kúpi. Neodsudzujem to.
V jednej spriatelenej firme mali na ťahane veľkych kompresorov po stavbách Lexus s V8.
XTad
Tohle hlavne neni zadny Land Cruiser. Je to Toyota Prado, ktera se za nej pouze na nekterych trzich vydava. Land Cruiser opravdu neni 20 let stare auto se ctyrvalcem.
Mig_35
Tohle je Toyota Land Cruiser 150, který se na některých trzích prodává jako Toyota Land Cruiser Prado. A protože existovaly verze 80,100,120,150, potom není pochyb o tom, že to je pořád Toyota Land Cruiser. Větší se označoval jako 200 a nyní 300.

https😐/en.wikipedia.org/…nd_Cruiser_Prado
https😐/en.wikipedia.org/…ota_Land_Cruiser
Avatar - Mikesus
Mikesus
😒] 😒] 😒]
To moc přehledu není.
tomas4568
Zrovna jezdím po Ománu a “Toyota vládne všem”. Stare Landcruisery model 70, Prada, velké 300. Ale čtyřválcový diesel??? Sem tam 4.0 V6, jinak jen V8. A pak my chudí v Hiluxech nebo Fortunerech. Tady ty auta maj smysl a benzin je za 12Kč, tak proc tím nevozit i seno pro velblouda.