Testy
Zrovna jezdím po Ománu a “Toyota vládne všem”. Stare Landcruisery model 70, Prada, velké 300. Ale čtyřválcový diesel??? Sem tam 4.0 V6, jinak jen V8. A pak my chudí v Hiluxech nebo Fortunerech. Tady ty auta maj smysl a benzin je za 12Kč, tak proc tím nevozit i seno pro velblouda.
Viem 11,2 je priemer viacerých ľudí a rôzne trasy ale ja jazdím s V8 petrol 11,9-16l. Auto je tiež postavené na ráme.
Na Sprintmonitoru je 39 Landcruserů této generace a průměrná spotřeba je 11,2 litrů/100km. Je to tank :😉
Tohle je Toyota Land Cruiser 150, který se na některých trzích prodává jako Toyota Land Cruiser Prado. A protože existovaly verze 80,100,120,150, potom není pochyb o tom, že to je pořád Toyota Land Cruiser. Větší se označoval jako 200 a nyní 300.
https😐/en.wikipedia.org/…nd_Cruiser_Prado
https😐/en.wikipedia.org/…ota_Land_Cruiser
https😐/en.wikipedia.org/…nd_Cruiser_Prado
https😐/en.wikipedia.org/…ota_Land_Cruiser
Tohle hlavne neni zadny Land Cruiser. Je to Toyota Prado, ktera se za nej pouze na nekterych trzich vydava. Land Cruiser opravdu neni 20 let stare auto se ctyrvalcem.
pozri sa lepšie ... ja som našel iné údaje - 27 aut (J15 seria) - 130kw - 10,55 a 150kw - 9,65 ... je tam aj dost upravných aut takže to skresluje trochu ... mne ukazuje dlhodobo 8,6 na 100, dialnica 10-11 na 100
No niekomu sa páči, má na to tak to kúpi. Neodsudzujem to.
V jednej spriatelenej firme mali na ťahane veľkych kompresorov po stavbách Lexus s V8.
V jednej spriatelenej firme mali na ťahane veľkych kompresorov po stavbách Lexus s V8.
Dá se koupit s V6 4.0 a přivézt. Provozovat ho čistě na asfaltu je nonsens.
A pro extra náročné je tady nová 300ka. A extra bohaté.
A pro extra náročné je tady nová 300ka. A extra bohaté.
A o to ide. Niekto rád tú colu, niekto colu light a niekto iba vodu. Výber máme tak môžeme byť spokojný. Mne na napr toto auto vôbec nepáči a zabíja to tym motorom.
Mne se to LC líbilo a jediné výrazné negativum byl slabý 4válcový diesel, který z něj dělá spíše pracovní auto někam na farmu, či na hory (tam ten motor stačí, na dálnici to bylo už hodně bídné), než drsnější a funkčnější alternativu k SUV. Tady by opravdu měl být nějaký šestiválec v naftě, je to napůl pracovní auto, které by nemělo poskakovat po městě, ale třeba někam dojet, s vlekem, pak kus mimo silnicie, tak aby to alespoň jelo.... a nebo i větší benzín v takové verzi (protože ten se prodává v té přechromované nádheře s názvem LC300).
je nápoj s kofeinem a cukrem. Když se z toho odstraní cukr, je z toho Cola light. Jednu dobu z toho Coca Cola odstranila cukr i kofein. No a co myslíte milé děti? Nedalo se to pít. Kdydy Toyota odstranila tradiční rámovou konstrukci a zavěšení, nepochybně by se zlepšilo chování na asfaltu. Jenže tohle je, milé děti, terénní auto.
Mne ten hluk překvapil spíš nepříjemně. Ale taky, už je to nějaká doba a mohlo se to zlepšit.
Rexton je určitě zajímavé auto, uvnitř moderní. Nejel jsem s tím, tak nedokážu porovnat s LC. Motoricky to může být lepší, protože LC je snad o půl tuny těžší. Jen technicky je přecijen jednodušší, trochu mě odrazuje že na moderní auto je nevýhodou, že neumí 4x4 na silnici (jestli se nepletu). Pak taky vnější design. Ale funkčně určitě zajímavá volba :yes:
No, v další generaci přidají k dieselu full hybrid, to může být zajímavé. 6--válec si asi ponechá jen LC300, který se k nám bohužel nedováží.
Odpověděl sis sám proč má tak dobrou pověst 😊 Je potřeba to hodnotit optikou offroadu na rámu a na ty poměry je to vyloženě mama car. Souhlasím, že nejslabším článkem je R4 nafta, ta to sráží hodně, jel jsem jen tu 150 kw verzi ve dvou lidech bez nákladu a překvapilo mě jak líné to bylo. Kultivovanost za mě nemá žádný R4 diesel včetně těch prémiových. Po dálnici jsem s tím jel jen kousek a naopak tam se mi líbilo odhlučnění a kultivovanost a to jsem do toho přesedal z BMW 6 GT. Tak teď nevím jestli si to špatně pamatuju nebo že se v článku píše opak. Interiér je sice starší architektury, ale kvalitní a funkční, hlavně je odolný a o to u takového auta jde. Asi jediné negativum po motoru vidím vlastně v tom, že je to na silnici absolutně bezpohlavní svezení - řekl bych pro důchodce 😁 - což je ale pro rámový offroad technicky vzato pochvala 😁
Vyzkoušej Rexton, budeš velmi překvapen co se týče schopností i neuvěřitelném výkonu i zvuku motoru. Utlumeno dokonale.
Zajímavé video visí na garaz.sk.
Mohu potvrdit, už ho mám doma 2 měsíce. A ta sedadla ....... já to snad pořídil kvůli těm neskutečným skvělým sedadlům 😄
Zajímavé video visí na garaz.sk.
Mohu potvrdit, už ho mám doma 2 měsíce. A ta sedadla ....... já to snad pořídil kvůli těm neskutečným skvělým sedadlům 😄
Mohli byste být prosím konkrétnější ohledně spotřeby? Jak je to např s jízdou po dálnici při 130 km/h?
Uvnitř archaický, motor se klepe jako ratlik ( s rim se musi pocitat u 4valcoveho dieselu ), spotřeba a dynamika hodně slabá, doprovázené neustále vibracemi a hlukem často i nestabilitou. Rozhodne od takového auta ( cenou ) očekávám vic nez pouhou přijatelnou úroveň..."motor točí kolem 2000 otáček a hlučnost motoru, podvozku i aerodynamického svitu je na přijatelné úrovni" ( jo a aerodynamický je asi svist než svit 😉 )
Pak jsem s ním zajel do terénu a karty se obrátily.
Takze za mne je LC super, dokud nejede po silnici.