Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
lukas13
...je, objektivně vzato, jedním z nejlepších zástupců C segmentu. To, že mě nedokázala chytit i za srdce je můj problém, ne její ;-)
Takže té faceliftované přeji mnoho úspěchů. Ten toyoťácký hybrid je pro spoustu lidí ta nejrozumnější motorizace, co existuje.
BTW - vtipné je, že jsem projel všechny karosářské varianty a nejlépe podvozkově naladěný se mi zdál sedan. Měkčí, komfortnějši, ale stále skvělý i ve vyšších rychlostech. Klobouček.
Takže té faceliftované přeji mnoho úspěchů. Ten toyoťácký hybrid je pro spoustu lidí ta nejrozumnější motorizace, co existuje.
BTW - vtipné je, že jsem projel všechny karosářské varianty a nejlépe podvozkově naladěný se mi zdál sedan. Měkčí, komfortnějši, ale stále skvělý i ve vyšších rychlostech. Klobouček.
Ano. Sedan je že všech nejmekci obecne. Výbava gr sport je tvrdá, kdysi nabízená 1.2T byla ještě mekci než sedan, ale na stabilitě to bylo znát, dnes už není k dispozici. 1.8 je měkčí než 2.0, ale nějaké velké rozdíly tam nejsou, ve stabilitě pak naopak hodně. No a nakonec gr sport s adaptivnimi tlumiči, v corolle jsem je nejel, jen v lexusu nx, kde to na komfort a sport dělalo dost rozdíl.
Toyota adaptivní tlumiče nenabízí. Lexus snad ano...
Nabízí, už od roku 2020, takže žádná novinka. Corolla GR sport ( předtím selection ) s paketem dynamic a AVS.
https://pdf.sites.toyota.cz/…olla_ts_2023.pdf
Chtělo by to si nejdřív ověřit.
https://pdf.sites.toyota.cz/…olla_ts_2023.pdf
Chtělo by to si nejdřív ověřit.
Ok. Tak hluboko jsem nepátral.... :-!
:) je pravda, že je to jediný model, kde to je. Tedy zatím u jiného jsem to neviděl.
já je chtěl když jsem objednával v roce 2019, protože v prospektech se o nich psalo, v ceníku nikde nebyly. Bylo mi řečeno, že pro český trh je to moc drahý příplatek a nabízet se nebudou. No a za rok se objevily v ceníku.
já je chtěl když jsem objednával v roce 2019, protože v prospektech se o nich psalo, v ceníku nikde nebyly. Bylo mi řečeno, že pro český trh je to moc drahý příplatek a nabízet se nebudou. No a za rok se objevily v ceníku.
Dnes uz u nas vidim castejsie novu corollu ako golf 8 ... nova doba ;-) ... ale dobre tak wagenu... maju co chceli
Tak toyoty sa predavaju vyborne, aygo crosky, ravky, hajlandery na kazdom rohu. Ale golf kombi rline s 2tsi v plnke je teraz za cca 39, jazdi to lepsie, je to tichsie, na dialniciach to bude mat lepsiu spotrebu a este to nestoji na kazdom rohu. Len to ovladanie. Uvidime po fl
Fíha! To je mi novinka, že se začal dávat 2.0 TSI 140kW i do Golfa. To dřív nebylo.
:yes:
:yes:
No, asi není novinka... ? V konfigurátoru není... Zajímalo by mne, kde to ptr078 vzal
edit, v Německu ho nabízí, u nás ne
edit, v Německu ho nabízí, u nás ne
To som si vsimol iba dnes, v decembri urcite nebol. Zase rusili na sk leon aj oktavku 2.0
hugino
Corolla je fajn aj ten 1.8 hybrid má už konečne adekvátny výkon ale skôr ma zarazila cena napr.1.8 Comfort TS je od 31 000 € a to sa mi zdá fakt dosť. Už som písal ako brutálne zdražel koncern ale Toyota sa mi zdá že zdražuje ešte viac.
Ja nevím kolik stála 1.8. Kdyz to srovnam s cenou v 2019 za 2.0 executive, tehdy to bylo cenikovych 950, teď je to 1014. Takze cca 60 nahoru. Teď navíc už není k dispozici panorama, to bylo myslim 30tis, takže celkově o cca 90tis nahoru. Na druhou stranu má vylepšenej infotainment, digitální palubku, vylepšenej hybrid, novou generaci TSS s více funkcemi. Myslím si, ze to zdrazilo dost oproti tomu co to přidalo, ale ještě počkám jestli ten rozdíl hybridů v corolle bude za to stát. Zatím jsem ho zkoušel jen v corolle cross.
Ešte ma prekvapila informácia že až 89 % predaných Corolla v ČR sú firemný zákazníci tak aj tu vidno že tie autá dosť zdraželi takže súkromník povedzme strednej triedy si ho už nemôže dovoliť a preto hľadá niekde inde / Ceed alebo i30 /. Kde sú tie časy keď kolega kúpil predošlú Corollu 2018 sedan s 1.6 atmo za 17 000 € / 400 000 kč / v slušnej výbave 50th Anniversary. To boli autá pre masy. A to chcú od nás aby sme za pár rokov prešli na EV.Tak to asi nezaplatíme a budeme musieť využívať MHD alebo pešibus. :-)
jo tech 89% mne taky prekvapilo.
Taky si pamatuju, jak známí kupovali předchozí corollu s tou 1.6 za nějakých 390. dnešní ceny v tom smyslu jsou hrůzostrašné. Na druhou stranu, v roce 2004 nás octavia kombi se 103kw stála cca 900tis, yeti 103kw 4x4 v roce 2009 950tis, v roce 2012 Avensis 130kw 880tis. dál např Auris 2016 HSD, za 450. Vsechno max výbavy. Takže bylo období, kdy byly ceny dole, ale evidentně nebyly udržitelné. Ted nabídka na novou corollu 2.0 executive za 860. No a jako bonus, nabídka na ES 300h, business edition ( střední výbava ) za 980.
Taky si pamatuju, jak známí kupovali předchozí corollu s tou 1.6 za nějakých 390. dnešní ceny v tom smyslu jsou hrůzostrašné. Na druhou stranu, v roce 2004 nás octavia kombi se 103kw stála cca 900tis, yeti 103kw 4x4 v roce 2009 950tis, v roce 2012 Avensis 130kw 880tis. dál např Auris 2016 HSD, za 450. Vsechno max výbavy. Takže bylo období, kdy byly ceny dole, ale evidentně nebyly udržitelné. Ted nabídka na novou corollu 2.0 executive za 860. No a jako bonus, nabídka na ES 300h, business edition ( střední výbava ) za 980.
Já bych v tom viděl velmi schudnou cestu pro snížení flotilových emisí, nevím, jak to mají velké korporace, ale státní správa má povinnost kupovat zelenější auta v určitém počtu ... no a hybrid je pořád nulové omezení dojezdu a použitelnosti, jezdí to tady hodně jako carsharing (Tam spíš Yaris, CHR, alei Corolly), takže ideální auta s ověřenou technikou... byla to díra na trhu a Toyota ji zaplnila dobře a rychle.
Myslím, že flotilové emise se firem nijak netýkají, jen pokud na to mají nějaké interní nařízení. Ale Corolly si umím ve fleetu představit i "dobrovolně"...
myslím že státní správa si dává nějaké podmínky. Pak korporáty apod, ale je to vše dobrovolně. Firmu spíš zajímají náklady a spolehlivost.
Už jsem to tu psal... kdybych měl na starost nějakej větší fleet sdílenejch aut, pár Tesel 3/Y tam zařadím taky - už aby si to firma osahala a vyzkoušela. U nás se teď ale pořádně nikam nejezdí, takže sdílená auta jsou v podstatě pasé.
Tak to na Slovensku je Toyota prvá v súkromných predajoch
https://auto.pravda.sk/…llerov/strana-2/
Ale je to asi spôsobené tým, že základná cena je nižšia, takže súkromné osoby kupujú lacnejšie ako v ČR. Napríklad Corolla TS 1,8 Comfort je u nás za 28290EUR. Oproti rokom 20-22 je to síce asi o 20% drahšie, ale stále patrí k najlacnejším kombíkom s automatom.
Je možné, že fleetove zľavy nie sú také veľké ako v ČR, ale to sa ťažko posudzuje, lebo to závisí aj od objemu a vzťahov s predajcom.
https://auto.pravda.sk/…llerov/strana-2/
Ale je to asi spôsobené tým, že základná cena je nižšia, takže súkromné osoby kupujú lacnejšie ako v ČR. Napríklad Corolla TS 1,8 Comfort je u nás za 28290EUR. Oproti rokom 20-22 je to síce asi o 20% drahšie, ale stále patrí k najlacnejším kombíkom s automatom.
Je možné, že fleetove zľavy nie sú také veľké ako v ČR, ale to sa ťažko posudzuje, lebo to závisí aj od objemu a vzťahov s predajcom.
To jsou měsíční čísla za leden, ne? Z toho bych na trhu velikosti SK asi nedělal velké závěry...
Tak mňa je v princípe jedno či budú jednotka, alebo trojka, ale aj z nejakých čísel minulosti viem, že pomer súkromných zákazníkov u Toyoty bola asi tretina, čo je dosť veľký rozdiel voči 11% v ČR. Medzi súkromnými zákazníkmi sú inak vo všeobecnosti lepšie predávajú auto kde je lepší pomer hodnoty za peniaze tj.: Korea, Dacia, Suzuki.
brano bleha
Ja som už už bol rozhodnutý, nech predajca ide vypísať papiere, ešte som sa v kombíku posadil dozadu, a zistil som, že nezmestím hlavu. Ani v kombíku. Áno, mám 189 cm, ale aj tak...V megane, ktorý som tiež nekúpil napokon, som tento problém nemal, určite je vzdušnejší, a to teda nie je nejaký priestorový kráľ. Samozrejme, kufor je v toyote ako tak, je to o prioritách.
Ak budes prioritne v tom aute sofer tak to mozno ani nemusi vadit... ci? Ale ak ma clovek vzadu vozit vyssie osoby tak ano... moze to potom byt problem... ale aj tak nechce sa mi verit zeby sa tam 1,9 vysoky clovek dozadu hlavou nezmestil... ved mne sa 1,86m vysoky bracha vzadu aj do maleho pola v pohode vojde... ale ok.. tu sucasnu corollu som neskusal
×
Sdílení komentáře
×
Motor 1.5 je sice usporny, ale max Nm az v 5,000rpm. To nechci.
A ceny? Ty jsou na muj vkus astronomicke...
Ta 1.5 je jen v sedanu, a upřímně, vůbec nevidím důvod ji uprednostnit před 1.8.
Ceny jako za Avensis, ale asi už ho Corolla dorostla. Líbí se mi ta pěkná modrá barva, mechanické ovládání ventilace, míň už budíky jako u hračky, ale celek fajn.
Rozměry Corolly
d 4650 x š 1790 x rozvor 2700
Octavia 4
d 4689 x š 1829 x rozvor 2686
No a s tím motorem 1.2T tehdy za ceny kolem 500 tisíc to bylo vlastně fajn rodinné auto pro méně náročné řidiče. Bylo to hodně komfortní až měkké (jak píše níže Mikesus), docela dobře odhlučněné proti prvním kusum HSD (dnes je to prý lepší :D), správně přeposilované řízení pro jednoduché ovládání i ženou :D a motor nenadchl, ale na běžný provoz jeho 85kw stačilo.
V komplexu to bylo prostorné auto pro rodinu s velkým kufrem, komfortní a funkční.... Tu 1.5 (předtím 1.6) snad mohl mít jen sedan, co se vyrábí u Turka ne ? Takže dnes pro kombík už je jedině 1.8 (která jak víme od Hamuny je nejlepší na světě, protože ji mají v Aurisu), což je pohon do města lepší, než dvoulitr, ale jakmile najedeš na dálnici, docela uvadá :)
:)