Tiché Porsche Taycan 4S bylo prvním sportovním elektromobilem, který němečtí kolegové z magazínu Auto Bild podrobili důkladnému zátěžovému testu na 100.000 kilometrů. Navíc poměrně krátce po zahájení dodávek na trh. A jak obstálo?
Diky. Pekne jsem si pocetl.
Takze problem byl jen s vybitou (defektni) 12V baterkou :D a pak SW drobnosti plynouci z toho, ze se jednalo o novy model. Btw. to jsou presne marginalie, proc vychazi EV stejne (ne) spolehlive jako fosily. U fosilu menis dvouhmotak. U EV nahrajes update SW... :yes::yes:
Shrnovacka?
Auto ujelo 100.000km s prumernou spotrebou 20,15kWh/100km.
Vyuzitalna kapacita baterie po 100.000km?
Stejna jako nova... :-O
Nabiti na 80%? Do 20 minut. :yes::yes::yes:
Und da wir gerade bei den Prozenten sind: DEKRA bescheinigt dem Akku nach all den Schnelllade-Exzessen auf unserer Mammutdistanz Neuzustand. 8-s Und somit fährt unser Babyblauer demnächst als gut eingefahrener Vorführwagen in sein zweites Leben.
Toto je realita EV.
Me by zajimal stav ne po 100.000km kdy je vuz jako novy resp. diky updatum SW lepsi nez novy, :D ale po 500.000km...
Kez by fosily byly tak spolehlivy jako EV.
I kdyz.... Cim driv zmizi predevsim diesely
Mňa by naopak zaujímala kompletná rozborka, ako ju po 100.000 km zvyknú robiť. Ako sú na tom veci, ktoré riešili pri minulých testoch, napr. koľko oleja museli dolievať, v akom stave je recirkulácia výfukových plynov, lambda sonda, upevňovacia skrutka z napínača ozubeného remeňa, prítlačný tanier spojky, prevodovka, sviečky, zapaľovacie cievky, klapka palivovej nádrže, turbodúchadlo, či nenašli v olejovej vani fragmenty piestu, ako sú na tom poruchy motora - to len aby som vymenoval tie najčastejšie závady, ktoré v doterajších testoch uvádzajú.