Porsche Taycan 4S v testu Auto Bildu na 100.000 kilometrů: Zraje jako víno
Tiché Porsche Taycan 4S bylo prvním sportovním elektromobilem, který němečtí kolegové z magazínu Auto Bild podrobili důkladnému zátěžovému testu na 100.000 kilometrů. Navíc poměrně krátce po zahájení dodávek na trh. A jak obstálo?
Kolegové z německého magazínu Auto Bild už svým zátěžovým testem, ve kterém najedou minimálně 100.000 kilometrů, potrápili pestrou paletu automobilů. Sportovní, terénní i elektrické. Nyní však náročnému testu podrobili prémiový sportovní, který už od své premiéry vyvolával velká očekávání. Situace ale nebyla vždy ideální, jak ostatně ukázal úvod do závěru dlouhodobého testu.
Byl čtvrtek 24. června 2021, krátce před 20. hodinou, a nic nefungovalo. Němečtí kolegové byli v jejich stotisícovém Porsche Taycan 4S, které během třídenní kamikadze tour ujelo 3.000 kilometrů, na cestě z Říma zpět na sever, když uvízli na dálničním odpočívadle Aurach nedaleko Norimberku. Do další zastávky v severním Hesensku zbývalo 257 kilometrů, ale auto už nechtělo nabíjet. Po třech minutách a 5,8 kWh se odpojuje, a na palubním displeji se objevuje hláška: "Palubní síť vadná, nutný servis.“

Tento článek je součástí balíčku AUTO+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!