no teda..tak a vyvojari VW jsou bez prace, protoze prave udelali nejlepsi auto z nejlepsich a uz nemusi nad nicim premyslet..same superlativy..nepusobi to zrovna objektivne, ale co, treba je to pravda.. 😐
0
to si piš! 😉
0
Je to stejný reklamní článek jako v případě Masteru.
Pokud můžu hodnotit Crafter, tak příjemná jízda, silný motor, slušný interiér, vynikající brzdy, ale vyšší spotřeba (LT jezdilo o dva litry úsporněji) a trochu nezvykle proměny zvuku motoru v reakci na sešlápnuti plynu, člověk má kolikrát strach, jestli to není porucha. A mám trošku obavy o životnost el. zámku volantu - v rozvážkovém provozu to dostává pořádnou nakládačku. Co mi vyloženě vadí, je ovládání stěračů z bratrského Sprinteru, tedy levou páčkou. Jinak za třičvrtě (60.000km) roku jedna závada - vadný ventil EGR.
0
....ještě doplním malou nádrž, 100 litrů by k zaměření a spotřebě docela bodlo a baterku aby hledala detektivní kancelář. Alespoň že je pod kapotou výrazná plusová svorka.
Pokud můžu hodnotit Crafter, tak příjemná jízda, silný motor, slušný interiér, vynikající brzdy, ale vyšší spotřeba (LT jezdilo o dva litry úsporněji) a trochu nezvykle proměny zvuku motoru v reakci na sešlápnuti plynu, člověk má kolikrát strach, jestli to není porucha. A mám trošku obavy o životnost el. zámku volantu - v rozvážkovém provozu to dostává pořádnou nakládačku. Co mi vyloženě vadí, je ovládání stěračů z bratrského Sprinteru, tedy levou páčkou. Jinak za třičvrtě (60.000km) roku jedna závada - vadný ventil EGR.